הובלת המיזם הדיגיטלי: גילוי דרכים חדשות לשיפור ביצועים, חדשנות וצמיחה בעידן הדיגיטלי.
הובלת המיזם הדיגיטלי: גילוי דרכים חדשות לשיפור ביצועים, חדשנות וצמיחה בעידן הדיגיטלי.
מוצע על ידי: קורסרה (מה זה קורסרה?)
סדרה של 4 קורסים
לא נדרש ידע מוקדם
ללא סיכונים מיותרים
תוכנית זו עוזרת לראות את היכולות הדינמיות של הארגון שלכם. באמצעות מודל "נוף הכושר", אנו מסייעים למנהלים להבין היכן הם נמצאים ביחס לארגונים אחרים ואיך ניתן לשנות את היכולות הדינמיות שלהם כדי לעלות גבוה יותר בנוף התחרותי.
היכולות "הדינמיות" הללו כוללות את ההיבטים החברתיים והדיגיטליים – כיצד אנו עובדים והטכנולוגיות שמועלות את העבודה הזו. כאשר חברות עוסקות באסטרטגיות של דאטה גדול ומחשוב בענן, הטכנולוגיות משתנות. על מנת לשפר באופן בר קיימא את חוויית הלקוח ולהשיג את היתרון התחרותי שהכוח של הנתונים מבטיח, נדרשות טכנולוגיות תומכות חברתיות ותהליכים שיכולים להתאים יחד עם אסטרטגיית הנתונים שלכם.
היכולת לשנות ולהפעיל יכולות חדשות בתוך הארגון על ידי יצירה, הרחבה או שינוי של המשאבים הקיימים היא "יכולת דינמית". עם מהירות ההפרעה הטכנולוגית, מנהיגי עסקים חייבים לאפשר לחברותיהם להתאים את עצמן.
נלמד כיצד לגלות מקורות נתונים בחברה שלכם ולנצל את הנתונים המובנים והלא מובנים כדי לשפר את כל העסק. החל ממציאת ספקים ועד שיווק והפצה.
השיעורים הללו יעזרו לכם לבצע את הבחירות הנכונות לגבי טרנספורמציה דיגיטלית כדי שאירגונכם ימלא את משימתו בצורה טובה יותר ויפנק את הלקוחות. כדי להגיע לשם עליכם תחילה להבין את החזון של יזם דיגיטלי, איך הוא נראה, איך הוא פועל ולמה הוא כל כך עוצמתי במתן תוצאות.
למדו את הנושאים הבאים באמצעות סדרת בדיקות ידע, חידונים ומבחן סופי:
משך: 8 שעות
הארגון שינצלו בצורה הטובה ביותר את כוח הנתונים ליצירת חוויית לקוח מעולה י prosper במציאות העסקית החדשה.
השאלה היא, איך ארגון מבצע שינוי דיגיטלי? ישנן הרבה טכנולוגיות דיגיטליות לבחירה – יותר מדי אפשרויות! וטכנולוגיות דיגיטליות הן רק חלק מהיצירה של ארגון דיגיטלי. העובדים צריכים להתאמן בטכנולוגיות החדשות, המנהיגים צריכים ללמוד כיצד להשתמש בנתונים בקבלת החלטות אסטרטגיות, והתהליכים העסקיים של הארגון צריכים להיבנות מחדש. יש כל כך הרבה בחירות לבצע והסיכונים מעולם לא היו גבוהים יותר!
קורס זה ייתן לכם מסגרת שתסייע לכם להתמודד בהצלחה עם האתגרים שמציב השינוי הדיגיטלי. ראשית, נדבר על איך להשתמש ביכולות הדינמיות של הארגון כדי להתחיל את השינוי הדיגיטלי. שנית, נשתמש בנוף כושר כדי לבנות מודל עסקי דיגיטלי תחרותי. ולבסוף, ניישם פונקציית ראייה אסטרטגית כדי לסייע בפיתוח המודל העסקי הדיגיטלי להצלחה מתמשכת של הארגון.
משך: 8 שעות
הארגון שינצלו בצורה הטובה ביותר את כוח הנתונים ליצירת חוויית לקוח מעולה י prosper במציאות העסקית החדשה.
השאלה היא, איך ארגון מבצע שינוי דיגיטלי? ישנן הרבה טכנולוגיות דיגיטליות לבחירה – יותר מדי אפשרויות! וטכנולוגיות דיגיטליות הן רק חלק מהיצירה של ארגון דיגיטלי. העובדים צריכים להתאמן בטכנולוגיות החדשות, המנהיגים צריכים ללמוד כיצד להשתמש בנתונים בקבלת החלטות אסטרטגיות, והתהליכים העסקיים של הארגון צריכים להיבנות מחדש. יש כל כך הרבה בחירות לבצע והסיכונים מעולם לא היו גבוהים יותר!
קורס זה ייתן לכם מסגרת שתסייע לכם להתמודד בהצלחה עם האתגרים שמציב השינוי הדיגיטלי. ראשית, נדבר על איך להשתמש ביכולות הדינמיות של הארגון כדי להתחיל את השינוי הדיגיטלי. שנית, נשתמש בנוף כושר כדי לבנות מודל עסקי דיגיטלי תחרותי. ולבסוף, ניישם פונקציית ראייה אסטרטגית כדי לסייע בפיתוח המודל העסקי הדיגיטלי להצלחה מתמשכת של הארגון.
משך: 9 שעות
הארגון שינצלו בצורה הטובה ביותר את כוח הנתונים ליצירת חוויית לקוח מעולה י prosper במציאות העסקית החדשה.
השאלה היא, איך ארגון מבצע שינוי דיגיטלי? ישנן הרבה טכנולוגיות דיגיטליות לבחירה – יותר מדי אפשרויות! וטכנולוגיות דיגיטליות הן רק חלק מהיצירה של ארגון דיגיטלי. העובדים צריכים להתאמן בטכנולוגיות החדשות, המנהיגים צריכים ללמוד כיצד להשתמש בנתונים בקבלת החלטות אסטרטגיות, והתהליכים העסקיים של הארגון צריכים להיבנות מחדש. יש כל כך הרבה בחירות לבצע והסיכונים מעולם לא היו גבוהים יותר!
קורס זה ייתן לכם מסגרת שתסייע לכם להתמודד בהצלחה עם האתגרים שמציב השינוי הדיגיטלי. ראשית, נדבר על איך להשתמש ביכולות הדינמיות של הארגון כדי להתחיל את השינוי הדיגיטלי. שנית, נשתמש בנוף כושר כדי לבנות מודל עסקי דיגיטלי תחרותי. ולבסוף, ניישם פונקציית ראייה אסטרטגית כדי לסייע בפיתוח המודל העסקי הדיגיטלי להצלחה מתמשכת של הארגון.
משך: 8 שעות
בקורס הזה, תלמדו איך ליצור סיפורים מבוססי נתונים – סיפור נתונים – בעזרת מסגרת הסיפור ABT ("וגם, אבל, אז"). נתחיל בשימוש בטכניקות חזקות של מדעי הנתונים כדי לחקור ולשפר את הנתונים שלכם. נבלוש נרטיב compelling מהתובנות של הנתונים בשימוש בטכניקות סיפור ידידותיות למוח.
לאחר שיש לכם את הסיפורים, תלמדו ליצור ויזואליזציות נתונים מעוררות השראה ולבנות מצגת משכנעת עבור אנשי עסקים – בין אם פנים מול פנים ובין אם אונליין.
בשבוע האחרון של הקורס נדבר על הכשרת לקוחות. לקוחות רוצים את המוצרים הדיגיטליים החדשים והטובים ביותר, מלאים בתכונות. אך לקוחות לא רוצים לבזבז יותר מדי זמן בלמידת תכונות אלו. הכשרת לקוחות מסייעת לארגון הדיגיטלי להיות יותר אסטרטגי בכך שהיא עוזרת ללקוח להתחבר יותר למוצר.
באמצעות כישורי סיפור נתונים, תבנו סיפורים שיעזרו ללקוחות להבין איך המוצרים והשירותים של הארגון שלכם ישפרו את חייהם. תלמדו כיצד להשתמש באנליזת נתונים ולמידת מכונה בארגון הדיגיטלי שלכם כדי ליצור הכשרה אפקטיבית ללקוחות, כך שהמוצרים והשירותים שלכם יקבלו את התמחות הנדרשת להצלחת השינוי הדיגיטלי.