חשוף תובנות קריטיות. התחל לקבל החלטות עסקיות יעילות ורווחיות מבוססות נתונים.
דף הבית » Shop » Business Strategy » התמחות מקצועית מוסמכת באנליטיקה עסקית אסטרטגית של ESSEC Business School
חשוף תובנות קריטיות. התחל לקבל החלטות עסקיות יעילות ורווחיות מבוססות נתונים.
מוצע על ידי: קורסרה (מה זה קורסרה?)
סדרה של 4 קורסים
לא נדרש ידע מוקדם
ללא סיכונים מיותרים
קורס זה מיועד לסטודנטים, אנליסטים עסקיים ומדעני נתונים שמעוניינים ליישם ידע סטטיסטי וטכניקות בהקשרים עסקיים. לדוגמה, הוא עשוי להתאים לסטטיסטיקאים מנוסים, אנליסטים מהנדסים המעוניינים לעבור לתפקידים עסקיים.
תמצאו את הקורס הזה מרגש ומתגמל אם כבר יש לכם רקע בסטטיסטיקה, אתם יודעים להשתמש בשפת R או שפה תכנות אחרת ומוכרים עם מסדי נתונים וטכניקות ניתוח נתונים כמו רגרסיה, סיווג וקלאסטרינג.
עם זאת, הקורס כולל מספר תרגולים ומדריכי R Studio שיחזקו את כישוריכם, יאפשרו לכם לשחק בנתונים בצורה חופשית יותר ולחקור תכנים ופונקציות סטטיסטיות חדשות ב-R.
באמצעות הקורס הזה, תקבלו סקירה ראשונית על נושאי אנליטיקה עסקית אסטרטגית. נדון במגוון רחב של יישומים של אנליטיקה עסקית – משיווק ועד ניהול שרשרת אספקה, דירוג אשראים ואנליטיקה של משאבי אנוש, ועוד. נתמקד בטכניקות שונות של ניתוח נתונים, כאשר בכל פעם נבהיר כיצד להיות רלוונטיים לעסק שלכם.
נקדיש תשומת לב מיוחדת לאופן שבו תוכלו לייצר תובנות משכנעות, ישימות ויעילות. נכיר לכם כלים שונים של ניתוח נתונים שיכולים להיות מיועדים לבעיות שונות.
באופן זה, נַסְייע לכם לפתח ארבע קבוצות כישורים הנדרשות כדי להפיק ערך מנתונים: אנליטיקה, טכנולוגיה, עסקים ותקשורת.
בסוף הקורס הנוכחי, תוכלו לגשת לבעיה עסקית תוך שימוש באנליטיקה על ידי:
אנו מעניקים קרדיט לפולין גליקמן, אלבן גובר, אליאס אבו חליל-לנוין (סטודנטים בבית הספר לעסקים ESSEC) על תרומתם לעיצוב קורס זה.
קורס זה מיועד לסטודנטים, אנליסטים עסקיים ומדעני נתונים שמעוניינים ליישם ידע סטטיסטי וטכניקות בהקשרים עסקיים. לדוגמה, הוא עשוי להתאים לסטטיסטיקאים מנוסים, אנליסטים מהנדסים המעוניינים לעבור לתפקידים עסקיים, במיוחד בשיווק.
תמצאו את הקורס הזה מרגש ומתגמל אם כבר יש לכם רקע בסטטיסטיקה, אתם יודעים להשתמש בשפת R או שפה תכנות אחרת ומוכרים עם מסדי נתונים וטכניקות ניתוח נתונים כמו רגרסיה, סיווג וקלאסטרינג.
עם זאת, הקורס כולל מספר תרגולים ומדריכי R Studio שיחזקו את כישוריכם, יאפשרו לכם לשחק בנתונים בצורה חופשית יותר ולחקור תכנים ופונקציות סטטיסטיות חדשות ב-R.
אנליטיקה עסקית, נתוני ענק ומדע הנתונים הם נושאים רלוונטיים מאוד כיום, ולסיבה טובה. חברות רבות יושבות על אוצר גדול של נתונים, אך בדרך כלל חסרות את הכישורים ואת האנשים לנתח ולנצל את הנתונים הללו ביעילות. החברות שיפתחו את הכישורים ויעסקו את האנשים הנכונים לניתוח והניצול של הנתונים הללו יהנו מיתרון תחרותי ברור.
זה נכון במיוחד בתחום אחד: שיווק. כ-90% מהנתונים שנאספים על ידי חברות כיום קשורים לפעולות לקוח ופעילויות שיווקיות. תחום האנליטיקה השיווקית הוא עצום, והוא עשוי לכלול נושאים מרתקים כגון חיזוי טקסט, ניתוח רשתות חברתיות, ניתוח רגשות, הצעות בזמן אמת, אופטימיזציה של קמפיינים אונליין, ועוד.
אבל בלב השיווק יש כמה שאלות בסיסיות שנותרות לעיתים קרובות ללא תשובה:
זה בדיוק מה שהקורס הזה יכסה: פילוח לקוחות הוא עשייה שמטרתה להבין את הלקוחות שלכם, מודלים לדירוג מסייעים למקד את הנכונים, וערך חיי לקוח מתמקד בהערכה של ערכם העתידי. אלו הם יסודות האנליטיקה השיווקית, וזה מה שתלמדו לעשות בקורס הזה.
קורס זה מיועד אך ורק לסטודנטים שנרשם למיוחדות באנליטיקה עסקית אסטרטגית כהכנה לפרויקט הסופי. במהלך שני הקורסים הראשונים, התמקדם בטכניקות ספציפיות ליישומים ספציפיים. במקום זאת, בקורס הנוכחי אנו מציעים דוגמאות שונות כדי לפתוח את המחשבה שלכם ליישומים שונים מתעשיות ומגזרים שונים.
המטרה היא לתת לכם סקירה רחבה על מה שקורה בתחום הזה. תראו כיצד הכלים שהוצגו בשני הקורסים הקודמים של המיוחדות משמשים בפרויקטים אמיתיים.
אנו רוצים להדליק את תהליך ההרהור שלכם. לכן, עשו שימוש מיטבי במקרים של Accenture על ידי צפייה בקורס ולאחר מכן חקר עצמאי של המושגים, התעשיות, או האתגרים שמוצגים במהלך הסרטונים.
המקרים יוצגו על ידי אנשי מקצוע בכירים מ-Accenture עם רקעים שונים מבחינת תעשייה, פוקנציה וארץ. יש להקדיש תשומת לב מיוחדת ל-"מקרה הערך" של הבעיה שהועלתה כדי להכין אתכם לפרויקט הסיום של המיוחדות.
Accenture היא חברה בינלאומית מובילה לשירותים מקצועיים, המספקת מגוון רחב של שירותים ופתרונות בתחום האסטרטגיה, הייעוץ, הדיגיטל, הטכנולוגיה והפעולה. Accenture משולבת נוספקת ניסיון ללא תחרות ומיומנויות ייחודיות ביותר מ-40 תעשיות ובכל פונקציות העסקים – נתמכת על ידי הרשת הגדולה ביותר בעולם של אספקת שירותים – פועלת בנקודת החיבור בין עסקים לטכנולוגיה כדי לסייע ללקוחות לשפר את הביצועים וליצור ערך בר קיימא עבור בעלי העניין שלהם. עם יותר מ-358,000 אנשים המשרתים לקוחות ביותר מ-120 מדינות, Accenture מחדשת כדי לשפר את הדרך שבה העולם עובד וחי. בקרו אותנו באתר www.accenture.com.
פרויקט הסיום הוא משימה אישית. המשתתפים מחליטים על הנושא שהם רוצים לחקור ומגדירים את הבעיה שהם רוצים לפתור. "תחום המשחק" שלהם צריך לכלול נתונים מגזריים שונים (כגון חקלאות ותזונה, תרבות, כלכלה ותעסוקה, חינוך ומחקר, בינה ואירופה, דיור, פיתוח בר-קיימא ואנרגיות, בריאות וחברה, חברה, טריטוריות ותחבורה).
המשתתפים מעודדים לשלב את התחומים השונים ולנצל את המידע הקיים עם מסדי נתונים פתוחים (שהוסרו במדויק).
שלב ההכנה המקדים והגדרת הבעיה. המטרות הן להגדיר מה, למה ואיך. איזו בעיה אנו רוצים לפתור? מדוע זה מבטיח ערך לרשויות הציבוריות, חברות, ואזרחים? כיצד אנו רוצים לחקור את הנתונים המוגשים?
המשתתף צריך להציג את התוצרים הביניים והתאמות למסגרת האנליזה. המטרות הן לאמת את האופן והחשיבות של התוצאות הראשוניות.
המשתתף צריך להציג את התוצרים הסופיים ואת מקרה הערך. המטרה היא לאמת את הסיבה. מדוע זה יוצר ערך עבור רשויות ציבוריות, חברות ואזרחים.
המשתתפים יציגו את התוצאות שלהם בפני עמיתיהם באופן קבוע. מסגרת הערכה תינתן למשתתפים כדי להעריך את איכות התוצרים של אחרים.