שדרגו את העסק והיכולות השיווקיות שלכם. השיגו יתרון תחרותי באמצעות רכישת ידע ומיומנויות בעולמות המתחברים של עסקים ושיווק.
שדרגו את העסק והיכולות השיווקיות שלכם. השיגו יתרון תחרותי באמצעות רכישת ידע ומיומנויות בעולמות המתחברים של עסקים ושיווק.
מוצע על ידי: קורסרה (מה זה קורסרה?)
סדרה של 4 קורסים
לא נדרש ידע מוקדם
ללא סיכונים מיותרים
במסגרת התמחות זו, תפתח ידע וכישורים בתחומים המחוברים של עסק ושיווק.
קורס "יסודות אסטרטגיית שיווק" מאוד אינטראקטיבי, והוא נועד להציע ללומדים את ההזדמנות לחלוק רעיונות ולהשתתף בדיונים עם שאר הסטודנטים. לאורך הקורס, הלומדים ייחשפו למודלים ומודלים מרכזיים בשיווק, וכיצד לנסח אסטרטגיית שיווק אפקטיבית. הלומדים גם יengaged בחקר וביישום של מודלים מרכזיים כדי לגלות תובנות נוספות לגבי יישום אסטרטגיית שיווק אפקטיבית בסביבה עסקית תחרותית. בסיום הקורס, הלומדים יקבלו הבנה עמוקה יותר של אופי הסביבה השיווקית הדינמית, ויש desarrollan כישורים חדשים שיאפשרו להם לבצע ביקורות על הסביבות השיווקיות המקרו והמיקרו עבור ארגון, ובעיקר יהיו מסוגלים לעצב וליישם אסטרטגיית שיווק אפקטיבית.
לימוד עסקים בינלאומיים הוא הכרחי לכל מי שמעוניין להיות אדם מודרני ובעל ידע רחב. הבנת הקווים המנחים של הסביבה העסקית הבינלאומית, מנגנוני הפעילות העסקית הבין-גבולית, והמניעים לעסוק בפעילויות אלו, תסייע לכם להבין את ההקשר העסקי העכשווי ולנווט את עצמכם בעידן המורכב שלנו.
MOOC זה מספק ידע חיוני על עסקים בינלאומיים, שחקנים מרכזיים ומגמות עדכניות. הוא משלב מסגרות תאורטיות רלוונטיות עם מקרים עסקיים עכשוויים וחומרי לימוד ממוקדים. הסטודנטים יוכלו להכיר מושגים כמו גלובליזציה, אינטרנציונליזציה, חברות רב-לאומיות ומוסדות, וכן לראות כיצד הם מקושרים זה לזה, ולגזור מסקנות על נוהלי עבודה עכשוויים.
משימתם של ארגונים היא או לספק ללקוחות את השירותים הנדרשים, או לעצב, לייצר ולספק מוצרים שזקוקים להם הלקוחות. כיצד חברות וארגונים מנהלים את המשימות השונות שהם מבצעים? כיצד תהליכי עבודה יכולים לסייע לארגונים להיות תחרותיים? ניהול תפעול עוסק בעיצוב, תכנון ושליטה במערכות תפעול לספקת סחורות ושירותים. הקורס הזה יספק מבוא לא רק לפיתוח מערכות תפעול אלא גם לדרכים בהן שיטות עבודה יכולות לסייע בהשגת מצוינות ארגונית.
מה זה אומר להיות צרכן בחברה צרכנית? במווק זה אנו בוחנים את השיווק מנקודת מבט של מה שהשיווק עושה ולא איך עושים זאת. זה לא רק איך קונים את המוצרים שנמכרים לנו, אלא כיצד אנחנו מושפעים מהמוצרים והשירותים שבהם נתקלנו. קורס זה מכין את הסטודנטים להבנה אנליטית יותר לגבי התפקיד שבפעולות שיווקיות יש בעיצוב התרבות הצרכנית שלנו וחיינו. במקום לשאול איך "אנחנו" יכולים למכור יותר לצרכנים, הקורס שואל, מה זה אומר להיחשב לצרכן ברגע ההיסטורי הזה?