הוביל בהצלחה בסביבה עסקית משתנה. למד אסטרטגיות מרכזיות להוביל שינוי ארגוני בהצלחה באמצעות חמישה קורסים נוספים פרויקט גמר.
הוביל בהצלחה בסביבה עסקית משתנה. למד אסטרטגיות מרכזיות להוביל שינוי ארגוני בהצלחה באמצעות חמישה קורסים נוספים פרויקט גמר.
מוצע על ידי: קורסרה (מה זה קורסרה?)
סדרה של 5 קורסים
לא נדרש ידע מוקדם
ללא סיכונים מיותרים
הכינו את עצמכם להוביל ארגונים בהצלחה דרך בהירות מטרה ושיתוף פעולה אפקטיבי — על ידי בניית ומוטיבציה של צוותים; עיצוב והעברת סיפורים עוצמתיים; פיתוח אסטרטגיות להשפעה מתאימה; הבנת נתוני לקוח בסיסיים ויישום גישות חדשניות להפקת השפעה.
ההתמחות הזו מציידת מנהלים שאפים להוביל שינויים ולנצל תפקידים ופונקציות שונות בתוך מוסדות רווחיים כדי ליצור ערך מתמשך בשוק.
בסוף הקורס, הסטודנטים ייצרו פרויקט סיום שיאפשר להם ליישם את מה שלמדו.
האם מנהיגים נולדים או נוצרים? למדו את המיומנויות החיוניות לפיתוח והגדלת ארגז הכלים המנהיגותי שלכם, עיצוב צוותים לשיתוף פעולה ויצירת אסטרטגיות מו"מ מנצחות. שיתוף פעולה ברמה גבוהה: מנהיגות, עבודת צוות ומו"מ מתמקדת במנהיגות, עבודת צוות ומו"מ. הסטודנטים יעסקו בהערכות עצמאיות לניתוח סגנון המנהיגות שלהם, יפתחו מסמכי צוות במטרה לייעל את קבוצותיהם ויפתחו תכנית פעולה למו"מ אפקטיבי. מפגשי הקורס חוזרים כל 2 שבועות ביום שני עם תקופת הרשמה של 5 ימים.
סיפור סיפורים הוא חלק מהותי מהמנהיגות. מנהיגים אפקטיביים מתקשרים כדי להניע כישרונות להצליח; לשתף פעולה עם משקיעים וקהילות; ליצור קשר עם לקוחות ולגדול בהשפעתם בעולם כחלק מקהילה גלובלית. פיתוח נראטיב אותנטי, אמין ומשכנע הוא חיוני להצלחת המנהיג. קורס זה מסייע למנהיגים למצוא את הסיפור האישי שלהם דרך מיתוג אישי; לפתח הצלחה בסיפור סיפורים עם כל בעלי העניין; להתחיל קול אפקטיבי בזמן משבר; להתר взаимодейств עם מדיה חברתית וגורמי חוץ; ולתקשר חזון לחדשנות.
קורס זה יספק לסטודנטים מסגרת כללית ולקיחת אחריות לניתוח מצבים של השפעה משכנעת. הסטודנטים יוכלו לזהות אתגרים שונים שעומדים בפני גורמי השפעה ולבנות אסטרטגיות מתאימות להתמודדות עם אתגרים אלה. המטרה הרחבה היא לספק לסטודנטים לא רק אוסף נרחב של כלים להשפעה, אלא גם הבנה כיצד כלים שונים שימושיים במצבים שונים. הקורס יתמקד בארבעה נושאים עיקריים: אסטרטגיות להשפעה על עמדות אישיות; אסטרטגיות להשפעה על גורמים חברתיים המשפיעים על התנהגות; אסטרטגיות להשפעה על היכולת הנתפסת של אנשים לבצע את ההתנהגות הרצויה; ואסטרטגיות לגרום לאנשים לפעול על כוונותיהם הקיימות.
הצלחת כל ארגון תלויה במשיכת ושימור לקוחות. אף על פי שמונחי השיווק בעניין זה ידועים, הטכנולוגיה הדיגיטלית העניקה כוח ללקוחות, תוך יצירת כמויות גדולות של נתונים, מהפכנית את התהליכים שדרכם ארגונים מגייסים ושומרים לקוחות. בקורס זה, הסטודנטים ילמדו כיצד לזהות הזדמנויות חדשות ליצירת ערך עבור צרכנים בעלי כוח, לפתח אסטרטגיות שיניבו יתרון על מתחרים, ולפתח מיומנויות מדע נתונים לנהל בצורה אפקטיבית, להקצות משאבים ולהתמודד עם הסביבה המאתגרת הזו בביטחון.
עולם העבודה של היום דורש סגנון מנהיגות חדש כדי לעודד ולהאיץ חדשנות. עיצוב מציע דרך חדשה לגלות הזדמנויות שוק, לנקות רעיונות, להקטין סיכון ולהעניק ערך לכל בעלי העניין. קורס זה מציע ניסיון מעשי בהפעלת תהליך עיצוב ממוקד אדם על אתגרים מהעולם האמיתי, ודורש מכם לחקור את הסביבה שמסביבכם. למדו כיצד להעסיק משתמשי קצה, לנסח בעיות ביעילות, לזהות פתרונות פוטנציאליים ולבנות אב טיפוס לבחינת השערות וללמוד מה עובד (ומה לא). לאחר מכן, צללו למגוון דרכים חדשות וקטנות להביא חדשנות בעיצוב לארגון שלכם.
פרויקט הגמר כולל מחקר מקרה שיש להתמודד איתו כדי להשלים את ההתמחות. במחקר המקרה, תתבקשו לשמש כמנכ"ל המיועד של חברה פרטית למכשירים רפואיים דמיוניים. מבחינת החברה, הלקוחות הם הקליניקות שמשתמשות ומפצות את מוצריה, ולא משתמשי הקצה של מוצרי החברה. החברה נתקלת כיום במגוון אתגרים, כולל מכשולים לגישה עבור משתמשים ברחבי העולם, כמו גם קונפליקט פנימי לגבי העדיפויות של החברה וטכנולוגיה משבשת חדשה. תתבקשו לעזור לדירקטוריון להתמודד עם שינויים מרכזיים בתעשייה על ידי פיתוח אסטרטגיה כדי להתמודד עם אתגרים אלה. במיוחד, תגישו חומרים המגיבים למגוון אתגרים הקשורים למקרה. החומרים יוערכו על ידי עמיתים כיצד יישמתם במקצועיות את המושגים והמיומנויות שנחקרו במהלך ההתמחות, הערכתם את כישורי המנהיגות שלכם, ניהלתם את הנתונים כדי לעזור לכם לקבל החלטות מושכלות, פיתחתם תהליך עיצוב המיועד ללקוח, ותקשרתם את האסטרטגיה שלכם לגורמים רלוונטיים.