שפר את המומחיות שלך בניהול מכירות. צור ערך נוסף על ידי יישום מושגים, מודלים ומסגרות התומכות בתכנון מכירות.
דף הבית » Shop » Business Strategy » התמחות מקצועית מוסמכת בניהול מכירות אסטרטגי של Fundação Instituto de Administração
שפר את המומחיות שלך בניהול מכירות. צור ערך נוסף על ידי יישום מושגים, מודלים ומסגרות התומכות בתכנון מכירות.
מוצע על ידי: קורסרה (מה זה קורסרה?)
סדרה של 5 קורסים
לא נדרש ידע מוקדם
ללא סיכונים מיותרים
תמחות זו מיועדת לאנשי מכירות שמעוניינים לשפר את היכולות והמיומנויות שלהם בתכנון וניהול מכירות. במהלך חמישה קורסים, תכילו סקירה של:
בסוף התמחות זו, תשפרו את הידע, היכולות והמיומנויות שלכם בתהליך תכנון מכירות. תצליחו ליישם את המושגים שמחברים בין תהליך תכנון המכירות לאסטרטגיה של החברה, באידיאולוגיה של גישור הפער בין אסטרטגיה למכירות.
הפוטנציאל ליצירת ערך דרך פונקציות המכירה יגבר בסוף התמחות זו.
הלומדים יפתחו פרויקט סופי, הכולל פיתוח הנחיות לתוכנית מכירות, על בסיס ניתוח מקרה עסקי.
ברוכים הבאים להתמחות בניהול מכירות אסטרטגי. קורס ההתמחות מתמקד במתן הכוונה קונספטואלית ומעשית לגבי תכנון וניהול מכירות.
פיתוח ההתמחות עובר דרך שלבים שונים בתהליך תכנון המכירות, תוך הקפדה על הקשר לאסטרטגיה של החברה.
המונחים המדוברים בהתמחות זו נועדו לתמוך בניתוחים כיצד לתכנן מכירות בהתאם להנחיות האסטרטגיות של החברה. פונקציות המכירה נדונות עם מודלים ומסגרות התומכות בתהליך התכנון, הכוללות הנחות לגבי ההנחיות האסטרטגיות, כמו יעד הכנסות כולל, רווחי החברה, ותזרימי מזומנים צפויים מפעילות החברה. משתנים אלו שזורים כולם באסטרטגיה של החברה.
הקהל היעד של ההתמחות כולל אנשי מקצוע עם ניסיון כלשהו במכירות, שעשויים להיות מקודמים לתפקיד ניהולי לאחרונה, או שיש להם תוכניות לשפר את המומחיות שלהם בתחום המכירות על מנת להגיש מועמדות לתפקידים מאתגרים יותר בעתיד.
דרישת הסף להתמחות זו היא ידע כללי בעקרונות, מודלים, וכלים עסקיים. אנשי מקצוע שסיימו לימודים לתואר ראשון במנהל עסקים, וכמו כן בתחומים שונים כמו הנדסה, כלכלה, חשבונאות ומדעי החברה.
חשוב לציין כי מכירות מקיפות מגוון רחב של תחומים – ישנם מוצרים ושירותים הקשורים לחקלאות, פטרוכימיה, רכב, תעופה, כימיה, פארמה, רפואה, ביטוח, חינוך, קמעונאות, וייעוץ, רק כדי להזכיר כמה דוגמאות. כלומר, אנשי מכירות מגיעים מכל הסקטורים.
לכן, לומדים בעלי רקעים אקדמיים שונים יכולים להפיק תועלת מלימוד ההתמחות הזו, שהיא מבנית לתמיכה בתכנון וניהול מכירות מנקודת מבט מתודולוגית. גישה זו חלה על מגוון רחב של תחומים.
תוצאת הלמידה העיקרית של התמחות זו היא שיפור הכישורים והיכולות בתכנון וניהול מכירות, על ידי מתן מערך של מושגים, מודלים, כלים וטכניקות על מנת לתמוך בפיתוח מבנה תכנית המכירות, שיתמוך בהתפתחות תוכנית המכירות.
ברוכים הבאים לקורס 2 – אסטרטגיית מכירות – קורס זה מיועד לדון ביישום ניתוח אינטליגנציה בתהליך תכנון המכירות. גישה זו תורמת לאינטגרציה של תהליך תכנון המכירות באסטרטגיה הקורפורטיבית של החברה, משום שבתהליך הניתוח והניסוח האסטרטגי אנו משתמשים במודלים, מסגרות, כלים וטכניקות החלים גם על תהליך תכנון וניהול המכירות.
לכן, התוצאות הצפויות של קורס זה מתמקדות במעבר מתכנון מכירות מסורתי לתכנון מכירות אסטרטגי, על ידי דיון ויישום המושגים המומלצים לתמיכה בפיתוח ההנחיות האסטרטגיות.
המושגים, המודלים, הכלים והטכניקות המוצגים והנתונים במהלך הקורס מתמקדים בשיפור יצירת ערך מפונקציית המכירה המועצמת על ידי ניתוח אינטליגנציה, תהליך החלה בדרך כלל בפן של ניתוח האסטרטגיה.
הדיונים יעסקו כיצד ניתוח אינטליגנציה יכול לתמוך בפונקציית המכירה, על ידי מתן שיטות לחבר בין האסטרטגיה לבין תהליכי השיווק ותכנון המכירות.
בקורס זה, תוצאת הלמידה העיקרית היא היכולת ליישם ניתוח אינטליגנציה כדי לתמוך בתהליך תכנון המכירות, ובעקבות כך לשפר את הכישורים והיכולות שלך בתמיכה בתכנון מכירות עם גישה אסטרטגית.
תפתח מטלה סופית בסוף הקורס, שהיא מעוצבת על סמך מקרה עסקי מותאם מהחיים האמיתיים. אתגרים מהמקרה מכילים את ההקשר העסקי, דרכו תיישם את המסגרת הקונספטואלית שנדונה במהלך הקורס.
התוצאות של ניתוחך על המקרה יוערכו בתהליך ביקורת עמיתים.
ברוכים הבאים לקורס 3 – מודלים ומסגרות לתמיכה בתכנון מכירות – בקורס זה תעבור דרך גישה קונספטואלית למודלים ומסגרות מכירה.
כתוצאה ראשונית עיקרית של קורס זה, אנו מדגישים את השיפור בכישורים והיכולות האנליטיות לפיתוח תכנון וניהול מכירות. תהליך הלמידה עובר דרך יישום המודלים והמסגרות שתורמות לתמיכה בתהליכים אלו.
קורס זה מיועד לאנשי מקצוע המחפשים שיפור בתמיכה קונספטואלית לתהליך תכנון המכירות, במיוחד עם דגש על יישום מתודולוגיית מודלים ומסגרות מכירה.
בשלב זה בהתמחות בניהול מכירות אסטרטגי, יש לכם הבנה מצוינת של שילוב תכנון המכירות עם האסטרטגיה של החברה. יש לכם גם רעיון לגבי ההנחיות וההמלצות העיקריות לתמוך בשילוב זה, ולהתקדם לתכנון מכירות אסטרטגי באמצעות ניתוח אינטליגנציה.
עכשיו, בקורס זה, נידונים מודלים ומסגרות מכירה, מנקודת מבט קונספטואלית, כדי להוסיף מבנה מתודולוגי לתהליך תכנון המכירות. לכן, במהלך המודולים של קורס זה, הנושאים המדוברים יכללו נושאים של ניהול מכירות (מודול 1), המודלים והמסגרות של מכירה (מודול 2) התומכים בתכנון מכירות, הקשורים לכישורים הקשוחים שיכולים להיתפס בו.
במודול השלישי של קורס זה, כישורים רכים מובאים לדיון, שכן הם חלק חיוני מכיוון שפונקציות מכירה כוללות רבים מהאספקטים של האינטראקציות האנושיות.
אנא עקבו אחר שלבי הקורס, ולמטרות אקדמיות, אנו ממליצים לעשות זאת בסדר המודולים המוצע, אך אפשר ללמוד אותם בסדר אחר.
מצפים לראותכם במהלך מודולי השיעור והלקחים.
ברוכים הבאים לקורס 4 – שילוב מכירות ושיווק.
קורס זה מתמקד במה שנחשב על ידי רוב האקדמאים והעוסקים כאתגר הגדול ביותר שלפני אנשי מקצוע בתחום המכירות.
כפי שדנו בקורס 1 – מכירות אפקטיביות, האסטרטגיה והמכירות חייבות להיות משולבות כדי לתמוך בפוטנציאל גבוה ליצירת ערך דרך פונקציות המכירה. ציינו גם כי שילוב בין אסטרטגיה ומכירות יכול להיות נתמך על ידי פונקציות שיווק.
הדיונים כללו אז אסטרטגיית מכירות הנתמכת על ידי ניתוח אינטליגנציה (קורס 2), מודלים ומסגרות מכירות לתמיכה בתכנון המכירות (קורס 3).
כתוצאה מכך, בשלב זה בהתמחות זו, אתם במצב טוב להתקדם בתפקידי תכנון וניהול מכירות. זהו הזמן להתמודד עם אחד האתגרים הגדולים ביותר שאנשי מקצוע בתחום המכירות חייבים להתמודד איתם – שילוב מכירות ושיווק.
תוצאת הלמידה העיקרית בקורס זה היא להכין אתכם ליישם מושגים לתמיכה בשילוב זה, עם הנחיות והמלצות התורמות לשיפור השילוב. השיפור בידע, בכישורים וביכולות לגבי שילוב מכירות ושיווק יסייע בהגברת הפוטנציאל ליצירת ערך מגישה אסטרטגית לתכנון מכירות.
ברוכים הבאים לקורס 5 – פרויקט הגמר של ניהול מכירות אסטרטגי.
בקורס זה, תפתח את פרויקט הגמר של ההתמחות, שהוא יישום של כל המושגים, המודלים, המסגרות, הכלים והטכניקות שנדונו ותרגלו בארבעת הקורסים הקודמים.
מקרה עסקי מספק את ההקשר העסקי שיאפשר לכם לתמוך בניתוחים שלכם לגבי האסטרטגיה, השיווק והאינטגרציה של המכירות. המקרה מותאם מניסיון מהחיים האמיתיים.
לאחר שגיבשתם ניתוחים אלו, תעקבו אחרי ההנחיות לפרויקט אשר ינחו אתכם ביישום המושגים שלמדתם עד כה, ותתבצעו בתהליכי תכנון המכירות כדי לתמוך בפיתוח הנחיות מכירה, מה שיתמוך בתהליך תכנון המכירות בשלב מאוחר יותר.
תוצאת הלמידה העיקרית של קורס זה היא לשלוט ביישום המושגים כדי ליצור הנחיות מכירה, המבוססות על ניתוח מסודר של מקרה עסקי. הנחיות המכירה משמשות כרקע למבנה תוכנית המכירות, והן גם מחברות את תהליך תכנון המכירות לאסטרטגיה, תוך שמירה על פיתוח תכנית מכירות בשלב מאוחר יותר.
למרות שמבנה תוכנית המכירות עשוי שלא להיות תכנית מכירות מפורטת, הוא יספק את כל ההיבטים הנדרשים לפיתוח תכנית המכירות מאוחר יותר.
הפרויקט ייבדק באמצעות ביקורת עמיתים, וההנחיות לפיתוחו כוללות גם את הקריטריונים לפיתוח הביקורת.