הכן את עצמך לקריירה בניהול מכירות. דע כיצד לנהל כוח מכירות אפקטיבי באמצעות רכישת ידע וטכניקות מתאימות.
הכן את עצמך לקריירה בניהול מכירות. דע כיצד לנהל כוח מכירות אפקטיבי באמצעות רכישת ידע וטכניקות מתאימות.
מוצע על ידי: קורסרה (מה זה קורסרה?)
סדרה של 5 קורסים
לא נדרש ידע מוקדם
ללא סיכונים מיותרים
הקורס הזה מעניק את הידע והכלים הנדרשים לקריירה בניהול מכירות. הסטודנטים נחשפים לכל ההיבטים של ניהול מכירות, כולל:
בנוסף, נגעים בעיות נפוצות בניהול מכירות ופתרונות פוטנציאליים. כחלק מהקורס, תיפגשו מספר מנהלי מכירות פעילים שישתפו את מניסיונם וידעם.
הפרויקט בהשתלמות כולל בחירה של עסק עם פונקציית מכירות. התלמידים יזהו את המנהל האחראי על פונקציית המכירה (בדרך כלל נקרא מנהל מכירות) וראיינו אותו על פרקטיקות ניהול המכירות בחברה זו. מטרת הראיון היא להבין כיצד חברה מסוימת מארגנת ומנהלת את פונקציית המכירה לפי הפרמטרים הבאים:
הסטודנטים יוכלו ליישם את הקונספטים שנלמדו בהשתלמות כדי להדריך ולעצב את הראיון, כמו גם להשוות בין הפרקטיקות בחברה אחת לבין העולם "האידיאלי" כפי שמוצג בקורס.
הקורס הראשון ממסלול ההתמחות בניהול/פעילות מכירות, ניהול חשבונות ועיצוב Salesforce, מיועד להציג למתמודדים מגוון שיטות מכירה. התלמידים ירכשו ידע לגבי שלבים בתכנון אסטרטגי ובניהול מכירות, אחריות מנהל המכירות, סוגי פעילויות מכירה, סקירה של תהליך המכירה האישי, ומושג מרכז הקנייה.
הקורס השני ממסלול ההתמחות בניהול/פעילות מכירות, ניהול כוחות מכירה, עוסק בהיבטים שונים של גיוס ואדמיניסטרציה של עובדים. התלמידים ילמדו על עיצוב תפקידים ותהליכי גיוס, כלים לגיוס, תפקיד ההכשרה בפיתוח כוחות מכירה, ומוטיבציה של אנשי מכירות לבצע את המשימות הקריטיות להצלחת הארגון.
קורס זה הוא החלק השלישי ממסלול ההתמחות בניהול/פעילות מכירות. בו נדון בכמה מההיבטים הכספיים המעורבים בניהול כוח מכירה. התלמידים ילמדו על האפשרויות השונות לפיצוי כוח מכירה, סוגי תוכניות שונות לניהול הוצאות מכירה, וכיצד ניתן להשתמש ביעדים כדי לסייע לאנשי מכירות להשיג מטרות.
בחלק הרביעי של ההתמחות בניהול/פעילות מכירות, התלמידים יחקור את המטרות והשיטות ליצירת תחזיות ותקצוב בתפקיד ניהולי. לאחר מכן, נלמד כיצד לפתח אזורים ולהעריך ביצועי מכירות. בסוף, נחקור את האתגרים החוקיים והאתיים העומדים בפני מנהלי מכירות.
בפרויקט הגמר של ההתמחות בניהול/פעילות מכירות, התלמידים יתבקשו ליישם את הידע שרכשו על ידי ביצוע ניתוח קריטי של עסק בעולם האמיתי. התלמידים צריכים לבחור עסק שיש לו פעילות מכירה. הם יזיהו את המנהל האחראי לפעילות המכירה (שכונה בדרך כלל מנהל מכירות) ויבצעו ראיון עם אדם זה על נוהלי ניהול המכירות בחברה.