הפוך למומחה בשיווק בעידן הדיגיטלי. הבן את שיווק הדיגיטל ולמד איך להשתמש בכלים הדיגיטליים המשפיעים ביותר היום.
הפוך למומחה בשיווק בעידן הדיגיטלי. הבן את שיווק הדיגיטל ולמד איך להשתמש בכלים הדיגיטליים המשפיעים ביותר היום.
מוצע על ידי: קורסרה (מה זה קורסרה?)
סדרה של 4 קורסים
לא נדרש ידע מוקדם
ללא סיכונים מיותרים
התמחות זו תאפשר לך להבין בצורה תיאורטית ומעשית את הכלים שמשמשים כיום על ידי חברות מובילות בעולם, כדי לתכנן, ליישם ולעקוב אחרי אסטרטגיות השיווק הדיגיטלי שלהן.
השיווק הדיגיטלי חולל מהפכה בדרך ניהול העסקים, ואף חברה, עסק, יזם או מקצוען לא יכולים להתעלם מהחשיבות הקריטית של הנושא להצלחה.
בקורס זה, התלמיד יהפוך לשליט בקריטריונים האסטרטגיים, טכניקות וכלים המיוחדים לדיסציפלינה זו.
בקורס זה, תרכוש את הידע והקריטריונים הראשוניים ליצירת המטרות, האסטרטגיות והטקטיקות עבור הרשתות החברתיות בתכנית השיווק הדיגיטלי שלך. תכיר לעומק את הקודים והטכניקות של פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ולינקדאין; כולל אסטרטגיות לתוכן, פרסומות וסטטיסטיקות.
בקורס של Google AdWords, תלמד את המונחים הבסיסיים והטכניקות המתקדמות של פרסום בגוגל. עם הידע הזה, תוכל ליצור, לפרסם ולמאתר בהצלחה קמפיינים לקידום המותגים, המוצרים או השירותים שלך בכלים הפרסומיים החזקים בעולם. הקורס מתעמק הן ברשת החיפוש והן ברשת התצוגה, ומפרט את ההיבטים התיאורטיים והמעשיים של הכלים עצמם.
הרכישה הפרוגרמטית הופיעה כמגמה לפני כמה שנים וכיום היא הליבה של אסטרטגיות דיגיטליות, הן עבור תצוגה והן עבור וידאו. היא יצרה שינוי בתכנון הדיגיטלי, והשאיר את המדיה המסורתית מאחור, ומעניקה עדיפות לקהלים. ממוקדת בשימוש בנתונים, הרכישה הפרוגרמטית היא המפתח למקסימום תוצאות.
הרכישה הפרוגרמטית מאפשרת גישה בזמן אמת להצגת מודעה באינטרנט שעתידה להופיע, לשלב את המידע הידוע על המשתמש שיראה אותה ועל האתר שבו היא תופיע, ולקבל באותו רגע את ההחלטה לרכוש או לא את ההצגה.
קורס רכישה פרוגרמטית במדיה יאפשר לתלמיד לזהות את המערכת האקולוגית ודגמי הרכישה, את אופן פעולתם, יתרונות וחסרונות, פלטפורמות, מדדים ואסטרטגיות.