במחקר זה נחקור את התנהגות הצרכנים הדיגיטליים והשפעתה על שיווק. הפיתוח המקצועי שלך בתחום זה יסייע לך להבין את הצרכנים ולשפר את האסטרטגיות השיווקיות שלך.
במחקר זה נחקור את התנהגות הצרכנים הדיגיטליים והשפעתה על שיווק. הפיתוח המקצועי שלך בתחום זה יסייע לך להבין את הצרכנים ולשפר את האסטרטגיות השיווקיות שלך.
מוצע על ידי: קורסרה (מה זה קורסרה?)
סדרה של 5 קורסים
לא נדרש ידע מוקדם
ללא סיכונים מיותרים
תוכנית הקורסים הממוקדים הזו נועדה לפתח את כישורי התכנון והיישום שלך בתחום השיווק הדיגיטלי, תוך consideration של כל ההיבטים הקשורים בהתנהגות הצרכן ובמסע שלו. בסוף התוכנית, תוכל:
בתוכנית הקורסים הממוקדים הזו אין דרישה לפיתוח פרויקט מעשי. הפעילויות ההערכתיות מתקיימות במהלך כל קורס. כל קורס כולל:
ברוכים הבאים לקורס "שיווק וגישת הלקוח". בנתיים הקורס, תלמדו על אספקטים כלליים שעוזרים לארגון להבין את הצלחת אסטרטגיות השיווק, עם דגש על הסביבה הדיגיטלית, תוך התייחסות לנסיון הלקוח.
בסוף הקורס, תוכלו להבין את החשיבות של שיווק עבור ארגון וכיצד לנתח את גישת הלקוח.
הקורס כולל ארבעה מודולים, זמינים במהלך שבועות הלימוד. כל מודול כולל סרטונים, קריאות ובדיקות למידה. בסוף כל מודול, תמצא הערכה לצורך בדיקת הידע.
אנו שמחים מאוד עם נוכחותכם בקורס ומקווים שתפיקו את המירב מהקונספטים המוצגים כאן.
לימודים מהנים!
ברוכים הבאים לקורס "התנהגות ושיווק דיגיטלי". באמת הקורס, תלמדו כיצד ארגון יכול לנתח את התנהגות הצרכן בסביבה הדיגיטלית.
בסוף הקורס, תוכלו לנתח, להבין ולתכנן את גישת הלקוח בסביבה הדיגיטלית.
הקורס כולל ארבעה מודולים, זמינים במהלך שבועות הלימוד. כל מודול כולל סרטונים, קריאות ובדיקות למידה. בסוף כל מודול, תמצא הערכה לצורך בדיקת הידע.
אנו שמחים מאוד עם נוכחותכם בקורס ומקווים שתפיקו את המירב מהקונספטים המוצגים כאן.
לימודים מהנים!
ברוכים הבאים לקורס "תקשורת דיגיטלית וצרכנים". באמת הקורס, תלמדו על שני נקודות מרכזיות בשיווק דיגיטלי: התקשורת והצרכנים.
בסוף הקורס, תוכלו להכין תוכנית לתקשורת דיגיטלית כדי להשיג את התוצאות הרצויות.
הקורס כולל ארבעה מודולים, זמינים במהלך שבועות הלימוד. כל מודול כולל סרטונים, קריאות ובדיקות למידה. בסוף כל מודול, תמצא הערכה לצורך בדיקת הידע.
אנו שמחים מאוד עם נוכחותכם בקורס ומקווים שתפיקו את המירב מהקונספטים המוצגים כאן.
לימודים מהנים!
ברוכים הבאים לקורס "אסטרטגיה דיגיטלית והתנהגות חיפוש של הצרכן". באמת הקורס, תלמדו על הכלים שעוזרים לארגון להבין כיצד לפתח ולעקוב אחרי תהליך ההכנה של קמפיינים דיגיטליים.
בסוף הקורס, תוכלו להבין כיצד האסטרטגיות הדיגיטליות משתלבות עם התנהגות הצרכן וכיצד השימוש בנתונים יכול לשדרג את רמת אסטרטגיית השיווק שלכם, הן עבור חברות גדולות והן עבור חברות בתהליך הקמה.
הקורס כולל ארבעה מודולים, זמינים במהלך שבועות הלימוד. כל מודול כולל סרטונים, קריאות ובדיקות למידה. בסוף כל מודול, תמצא הערכה לצורך בדיקת הידע.
אנו שמחים מאוד עם נוכחותכם בקורס ומקווים שתפיקו את המירב מהקונספטים המוצגים כאן.
לימודים מהנים!