תפסו את ערך הטכנולוגיה. הבינו, תחזו ונצלו את השינויים המונעים על ידי טכנולוגיה.
תפסו את ערך הטכנולוגיה. הבינו, תחזו ונצלו את השינויים המונעים על ידי טכנולוגיה.
מוצע על ידי: קורסרה (מה זה קורסרה?)
סדרה של 5 קורסים
לא נדרש ידע מוקדם
ללא סיכונים מיותרים
התמחות זו מכסה את הבסיסים של קורסים בתחום חדשנות ויזמות בתוכנית המאסטר של EIT Digital. המטרה של התוכנית היא להכשיר סטודנטים ולספק ליזמים את המיומנויות העסקיות הנכונות ואת ההבנה הנדרשת. השותפים האקדמיים בהתמחות זו הם:
הפרויקט הסופי, שיש להשלים אותו בסוף, עוסק בחדשנות ובטרנספורמציה מבוססת טכנולוגיה, וכיצד לזהות ולנצל הזדמנויות חדשות. במהלך הפרויקט תשתמש בשיטות שהוצגו בקורסים:
ותראה שאתה שולט בהן. במשך פרויקט הסיום תעבוד על פרויקט אחד שתבחר בעצמך.
בקורס זה תבין כיצד להשתמש בתיאוריות ובשיטות כדי לחזות את ההשפעה הפוטנציאלית של טכנולוגיה חדשה – באופן כללי, וגם ליישום ספציפי. זה הכנה לשינויים שאנו מתמודדים איתם בחברה, ויסייע לך לנצל את השינויים שהטכנולוגיה מניעה. קורס "ההשפעה של טכנולוגיה" לוקח גישה רחבה, הכוללת גורמים חברתיים וכלכליים. תלמד דוגמאות היסטוריות ותזהה דפוסים ומח循环ים שחוזרים על עצמם. התוכנית כוללת תיאוריות חדשנות כלליות, מתודולוגיית חיזוי, שיבוש של שרשרת ערך ואסטרטגיה.
ההליך הכללי הוא כדלקמן. תחילה תלמד כיצד להכין מפת נוף עסקי פוטנציאלי לעתיד. לאחר מכן, תזהה תפקידים עסקיים מעניינים עתידיים ברשתות ערך מתעוררות. לבסוף, נמצא דרך מהמצב הנוכחי שלנו למצב הרצוי. תנתח כיצד תעשייה או שוק עשויים להשתנות אם הטכנולוגיה הקיימת כיום תיושם באופן מלא בפרספקטיבה של 10 עד 20 שנה. בנוסף, תזהה חסמים להתפתחות כזו ותבצע הערכות לגבי כל הזמנים.
הקורס כולל מספר מטלות שמטרתן להקל על הלמידה שלך – חלקן חובה.
כולנו יודעים שהעתיד לא ניתן לניבוי מדויק במפורט. עם זאת, השיטות המוצגות בקורס זה יסייעו לך לזהות תוצאות פוטנציאליות. בדרך זו, תקבל קופת כלים להחלטות בתחומי טכנולוגיה, השקעות, דרך קריירה, מחקר ופיתוח או ניהול פורטפוליו.
קורס החדשנות והיזמות הזה מתמקד בקשרים שבין חשיבה יזמית לחדשנות. באופן ספציפי, אנו בוחנים מודלים שבהם משתמשים בסיליקון ואלי כדי לצמוח הן בחברות סטארט-אפ והן בחדשנות בתוך ארגונים גדולים. יחד עם מיטב המרצים מבית ספר לעסקים של אוניברסיטת קליפורניה בברקלי, הקורס עוסק בתחומים קריטיים לצמיחה מוצלחת, כולל חשיבה עיצובית, חדשנות פתוחה, מודלים עסקיים, התאמה בין מוצרים לשווקים, ומימון.
קורס זה ילמד אותך לחשוב כמו יזם ו提供 לך את המודלים, הכלים, והמסגרות לפיתוח נוסף של העסק או הרעיון שלך. ניתן דגש על תחום ה-IT.
בחלק הראשון הזה, מהבסיסים לחדשנות פתוחה, נכללים הנושאים הבאים:
קורס החדשנות והיזמות הזה מתמקד בקשרים שבין חשיבה יזמית לחדשנות. באופן ספציפי, אנו בוחנים מודלים שבהם משתמשים בסיליקון ואלי כדי לצמוח הן בחברות סטארט-אפ והן בחדשנות בתוך ארגונים גדולים. יחד עם מיטב המרצים מבית ספר לעסקים של אוניברסיטת קליפורניה בברקלי, הקורס עוסק בתחומים קריטיים לצמיחה מוצלחת, כולל חשיבה עיצובית, חדשנות פתוחה, מודלים עסקיים, התאמה בין מוצרים לשווקים, ומימון.
קורס זה ילמד אותך לחשוב כמו יזם ו提供 לך את המודלים, הכלים, והמסגרות לפיתוח נוסף של העסק או הרעיון שלך. ניתן דגש על תחום ה-IT.
בחלק השני הזה, מחשיבה עיצובית למימון, נכללים הנושאים הבאים:
אתה חי חיים מעשיים, ואתה מתכוון להמשיך כך! לכן אני מניח שאתה כבר בדקת לאן מוביל קוד ה-QR (הלוגו) עבור קורס זה, נכון? וזוהי ההגדרה שבה אתה מעדיף למידה מעשית. דברים שאתה יכול לעשות כבר היום הם משהו חשוב לך.
למעשה, לא התחלת את הקורס הזה כשנרשמת אליו. התחלת אותו מזמן, או כלקוח במקומות כלשהם, או פשוט אולי חשבת על שיווק במשך זמן מה. או שאולי אתה כבר עובד בשיווק עבור עצמך או עבור החברה שלך. בכל המצבים האלה מה שחשוב זה פעולה. פעולה שתורמת למסע השיווק שלך.
זו הסיבה מדוע נתחיל במצב "כאילו" אתה מתחיל את תהליך המכירה בחברה שבה לא היו לקוחות קודמים. בהדרגה המאמצים שלך במכירות מניבים תוצאות, אתה מקבל לקוחות, וההתמודדות עם התרחבות השוק הופכת להיות חשובה. אם תהיה קצת בר מזל, למעשה זה כך עובד.
הקורס מתחיל באומנות של שיחות קרות (פנייה לאלה שלא ידעו על קיומך – האנשים הקשים ביותר) וניתוח של הלקוחות הפוטנציאליים, ולאחר מכן בהדרגה עובר להחלקה, מיקוד, סגירת עסקה, תחרות, אסטרטגיית שיווק, והתרחבות השוק. זוהי בעצם הסדר שבו זה מתפתח במע praktika.
הקורס כולל תיאוריות שיווק כלליות בסיסיות כמו גם נושאים מודרניים בשיווק דיגיטלי כמו onboardingu, המרה והחזקת לקוחות, שיווק ניסי, ופיבוט. הקורס כולל מספר מטלות שמטרתן להקל על הלמידה שלך – חלקן חובה. כולן, בתקווה, מועילות מעשית לך כבר היום.
מנגד, זהו קורס בסיסי. יש הרבה יותר מזה ממה שאנו יכולים לכסות כאן. עם זאת, קורס אסטרטגיית שיווק ליזמים הכין אותך לחלק מהמאמצים הנפוצים ביותר בשיווק ומכירות הנדרשים לחברות המבוססות על טכנולוגיה. בהמשך, תלמד עוד. אולי כאן או במקום אחר.
מקווה שתהנה. למידה טובה חייבת להיות מהנה! אז אם הקורס לא מספיק מהנה עבורך: אנא יידע אותנו!
הגיע הזמן לבדוק את הידע שלך! אתה מוכן – קורס זה מפצל את כל התהליך למטלה מרכזית אחת בשבוע! הקורס הזה הוא הקורס האחרון במיקוד יצירת ערך דרך חדשנות. המיקוד מכסה חדשנות מבוססת טכנולוגיה והמרה וכיצד לזהות ולהפיק תועלת מהזדמנויות מתעוררות. אוניברסיטת קליפורניה בברקלי ובית הספר KTH למדע וטכנולוגיה הם השותפים האקדמיים במיקוד יצירת ערך דרך חדשנות.
בפרויקט גמר זה תשתמש בשיטות שהוצגו בקורסים "השפעת טכנולוגיה", "חדשנות ויזמות", ו"אסטרטגיית שיווק ליזמים", ותראה שאתה שולט בהן. אתה אמור להיות מסוגל להראות ידע ושיפוט לגבי מתי ואיך להשתמש באיזו שיטה וגישה. במהלך פרויקט הגמר תעבוד על פרויקט אחד שתבחר בעצמך. בכל שבוע תינתן לך מטלה מרכזית אחת להשלמה, ולאחר מכן לבחון.