עיצוב משחקים, פיתוח משחקים, יזמות משחקים, השקעות בפרויקטי משחקים, משחקי מובייל. עיצוב פרויקטי משחקים במובייל באופן עצמאי; פיתוח מנועי משחקים ברמה בסיסית באופן עצמאי; שיווק פרויקטי משחקים במובייל באופן עצמאי.
עיצוב משחקים, פיתוח משחקים, יזמות משחקים, השקעות בפרויקטי משחקים, משחקי מובייל. עיצוב פרויקטי משחקים במובייל באופן עצמאי; פיתוח מנועי משחקים ברמה בסיסית באופן עצמאי; שיווק פרויקטי משחקים במובייל באופן עצמאי.
מוצע על ידי: קורסרה (מה זה קורסרה?)
סדרה של 5 קורסים
לא נדרש ידע מוקדם
ללא סיכונים מיותרים
הקורס הזה הוא "קורס מסד", אשר מותאם לצרכים של מתחילים. הוא מחולק לשלושה חלקים:
השיעורים בנויים באופן מדורג ומתקדם. התעשייה קיימת כבר יותר מחמישה עשורים, אך רבים מאמינים שהיא עדיין לא ממומשת. עם זאת, הצמיחה המהירה שלה בולטת.
הקורס מכסה את:
מטרה: להכשיר מנהלי תעשיית משחקים מקצועיים.
קורס זה מציע מבט מקיף ומסודר על תכנון המשחקים:
הקורס מסודר בצורה מרוכזת, עם דוגמאות ברורות שקל להבין. המרצה מסביר נושאים כמו:
הקורס כולל תרגולים מעשיים בכל הנוגע לעיצוב רמות ושימוש בכלי עריכה של משחקים, במטרה לספק לתלמידים הבנה מעמיקה של עקרונות עיצוב משחקים ולהקנות להם מיומנויות עיצוב משחק.
עם ההתפתחות המהירה של האינטרנט והסמארטפונים, משחקים כמו "Angry Birds" ו-"Temple Run" הצליחו לגרום ליזמים עצמאיים להרוויח הכנסות משמעותיות. פיתוח משחקי תלת-ממד לפלטפורמות ניידות הפך לטרנד.
מנוע Unity הפך לכלי הפיתוח החשוב ביותר בתעשייה עם ממשק קל לשימוש ופונקציות רבות. הקורס מלמד כיצד לפתח משחקי תלת-ממד לנייד בעזרת Unity, כולל פרויקט של משחק יריות תלת-ממדי בשם "MOOC HERO".
התהליך מחולק לשלושה שלבים:
נוסף לכך, הקורס יעסוק גם בפיתוח מתקדם כמו:
משחקים כמו "Clash Royale" ו-"Cross Fire" פופולריים בקרב השחקנים. קורס זה הוא השיעור השני הפוקד את נושא פיתוח המשחקים ב-Unity, ובו יושם דגש על פיתוח משחקים מקוונים לנייד.
הקורס יספק טכניקות לשיפור:
יוקדש זמן ליישום טכנולוגיות כמו:
בסוף הקורס, התלמידים ישלמו פרויקט סיום בשם "MOOC HERO 2", משחק יריות ראשון ממדי בסביבה מקוונת.
בשנים האחרונות, עם שיפוטים טכנולוגיים בסמארטפונים, הפכו משחקים לשימושיים ואיכותיים, והשווקים צמחו במהירות. חברות כמו נקסן וטנסנט מכוונות לפיתוח משחקים לשוק הנייד.
משחקים כמו "阴阳师" ו-"王者荣耀" מככבים בראש טבלאות החנויות. כדי להצליח, חברות משחקים צריכות הבנה מעמיקה של התעשייה, תכנון המשחקים ופיתוח.
פרויקט הגמר ידרוש מהסטודנטים לפתח משחק מקוון תותח, "MOOC HERO 3", בהקשר של דרישות מחברות מהשוק. בעזרת Unity, Photon ו-Pushbot, התלמידים ילמדו:
מטרה: לספק חוויות ייחודיות לשחקנים.