שיווק בינלאומי וצמיחה בין-תעשייתית. נצלו את מיומנויות החדשנות שלכם בין מדינות ובין תעשיות.
שיווק בינלאומי וצמיחה בין-תעשייתית. נצלו את מיומנויות החדשנות שלכם בין מדינות ובין תעשיות.
מוצע על ידי: קורסרה (מה זה קורסרה?)
סדרה של 5 קורסים
לא נדרש ידע מוקדם
ללא סיכונים מיותרים
התמחות זו מכסה מושגים בשיווק, אך חשוב יותר, מדגישה את הצורך של חברות ואנשים לחשוב באופן פתוח על פני שווקים תחרותיים ותעשיות ברחבי העולם על מנת למצוא רעיונות חדשים או הזדמנויות להתרחבות. זה מתמצת כחדשנות בין מדינות ובין תעשיות, או בקיצור CCCI.
הפרויקט הסופי ידרוש מהלומדים לפתח מוצר חדש תוך שימוש בידע שנרכש משתי תעשיות לפחות.
על הקורס הזה קורס זה משלב בין שני נושאים מרכזיים: שיווק בינלאומי וחדשנות בין-תעשייתית. הוא יספק את היסודות של שיווק בינלאומי ויסביר כיצד חברות יכולות לגדול באמצעות פעילות בחו"ל או גיוס רעיונות/התרחבות למדינות או תעשיות אחרות. זה מתSummarized כ-CCCI: חדשנות בין-מדינות ובין-תעשיות, מונח ופלטפורמת ניתוח המופיעים בקורס זה ובקורסים אחרים בהתמחות. כאמור, מדובר בקורס מבוא, ולכן נשמור על המושגים קצרים ופשוטים כדי להקל על הלומדים להיכנס לעולם המופלא של שיווק בינלאומי. אספקטים תפעוליים מסוימים, כגון ניהול המוצר, מחיר, מקום וקידום, כמו גם מיקוד ומיצוב, יועברו בקורס השני בהתמחות.
זהו החלק השני מסדרת קורסים בסיסיים בהתמחות: שיווק בינלאומי והרחבת תעשיות. קורס זה יעמיק יותר בחקר מדעי הצריכה, שיווק B2C, כניסה לשוק הבינלאומי, מיקוד, מיצוב, מוצר בינלאומי, קידום בינלאומי, מקום בינלאומי ומחיר בינלאומי. השיעורים האחרונים ידונו בשבע דרכים חדשות לחדש בשיווק בינלאומי, שכולן מתחילות באות "ש" ולכן יקראו "7S של חדשנות בשיווק בינלאומי". יהיה דגש כבד על איך חברות יכולות לשלב חדשנות CCCI, כלומר חדשנות בין-מדינות ובין-תעשיות בשיווק.
קורס זה מציע זווית ייחודית על הצדדים המבדילים של שיווק עסק לעסק (B2B) שניתן להבחין בהם לעומת שיווק מסורתי עסק לצרכן (B2C) שבו עוסקים רוב תוכניות השיווק האחרות. כמו כן, כאחד הקורסים בהתמחות: שיווק בינלאומי והרחבת תעשיות, גם כאן יש דגש על איך חברות יכולות להתרחב באמצעות חדשנות בין-מדינות ובין-תעשיות.
כמגזרי הצמיחה המהירים ביותר בכלכלה הגלובלית הנוכחית, מגזרי האירוח והשירותי בריאות מציעים הזדמנויות צמיחה עצומות למי שכבר נמצא בתחום והזדמנויות יזמיות לחדשים המתכננים להיכנס. כדי להצליח בהזדמנויות אלה, יש להבין תחילה את המאפיינים הייחודיים של כל תעשייה. קורס זה נועד לעזור לאלו המעוניינים בהזדמנויות קידום קריירה בתעשיות אלו או שרוצים להיבנות מהן כדי להיות מצוידים ביכולות ניהול טובות יותר.
קורס זה יספק לתלמידים הבנה בסיסית של המאפיינים ואסטרטגיות השיווק הקשורות לשתי תעשיות גלובליות מרכזיות, ספורט ובידור. הצמיחה בשתי התעשיות הונעה על ידי יכולתן לחדש דרך CCCI, כלומר התרחבות בין-מדינתית ובין-תעשייתית. יהיה מבחן מדורג שיכיל 10 שאלות במשך השבועיים הראשונים (ביחד שווי של 50% מהציון) ומבחן סופי שיכיל 20 שאלות (שישוו ל-50% מהציון) בשבוע השלישי. אנשים שיסיימו בהצלחה קורס זה יקבלו את התוצאות הבאות:
קורס זה יתפקד כסיום ההתמחות: שיווק בינלאומי והרחבת תעשיות. המטרה היא לסייע לכם ליישם את מה שלמדתם במהלך 16 השבועות של 5 הקורסים ולבצע פרויקט "למידה בע'action" שיכלול את הדברים הבאים:
כל האנליזות הללו יהיו עם תבניות שיתוארו בהרצאות ווידאו בעזרת מקרה דוגמה, "יוהן קים". תדרשו לבחור חברה עבורן יבצעו האנליזות הללו. המטרה תהיה לספק לכם מערך משולב של תובנות ויישום לסיטואציה ניהולית נבחרת ולבעיות העומדות בפני חברה בהקשר של אזור או מדינה מסוימת. תדרשו גם לבחור תעשייה נוספת (מתוך אלו שהומלצו בהתמחות: B2C, B2B, בריאות, אירוח, בידור, ספורט) כאשר תפתחו את תוכנית החדשנות בין-תעשייתית. לדוגמה, אם אתם עובדים בחברה בתעשיית הבריאות וניתחתם את החברה הזו, אז תדרשו לבצע פרויקט חדשנות בין-תעשייתית תוך שימוש במושגים מהתעשייה השונה כמו בידור.