שחררו את העתיד שלכם עם קורס ניתוח שיווק דיגיטלי. פתחו מיומנויות חיוניות לקריירה מבוקשת בתחום זה, ללא צורך בתואר או ניסיון קודם. הצטרפו אלינו והתחילו את המסע שלכם לעתיד מקצועי ומצליח.
שחררו את העתיד שלכם עם קורס ניתוח שיווק דיגיטלי. פתחו מיומנויות חיוניות לקריירה מבוקשת בתחום זה, ללא צורך בתואר או ניסיון קודם. הצטרפו אלינו והתחילו את המסע שלכם לעתיד מקצועי ומצליח.
מוצע על ידי: קורסרה (מה זה קורסרה?)
סדרה של 4 קורסים
לא נדרש ידע מוקדם
ללא סיכונים מיותרים
עם שיעור צמיחה צפוי של 18%, זו הזדמנות מצוינת להיכנס לתחום аналитика שיווק דיגיטלי. בתוכנית זו, תלמד מיומנויות נדרשות כמו ניתוח נתונים, חריגת לקוחות ואופטימיזציית SEO, ותהיה מוכן לעבודה תוך פחות מ-4 חודשים, ללא צורך בניסיון קודם.
אנליסטים בשיווק דיגיטלי אחראים על איסוף ופירוש נתונים כדי להעריך את הביצועים של פעולות שיווק דיגיטליות, לשפר אסטרטגיות ולסייע בהשגת המטרות השיווקיות.
תוכנית זו תתן לך את המשימות החיוניות, הכלים והשיטות שבהן עושים שימוש אנליסטים מתחילים. תצבור ניסיון באמצעות פרויקטים מעשיים ותיישם את הכישורים שלך בסיטואציות מהעולם האמיתי.
בסוף התוכנית תוכל:
לתאר מושגים בסיסיים בשיווק כמו דמויות לקוח, חריגת לקוחות, פונקציות שיווקיות ויעדי ערך.
ליישם מסגרות תכנון שיווקי כדי להציג גישה ממוסדת לפיתוח, יישום והערכה של אסטרטגיות שיווק דיגיטלי.
ל segment לקוחות וליצור מפות מסע לקוחות.
להשתמש בניתוח אתרים, בעיקר Google Analytics 4, כדי לבצע ניתוח SEO, ליצור דוחות מותאמים ולעצב אירועי המרה.
ליישם טכניקות סיפור נתונים כדי להציג תובנות.
לתאר אסטרטגיות שיווק מבוססות נתונים.
להעריך ולייעל ROI.
לשפר את ביצועי הקמפיינים באמצעות ניתוח מתמשך.
פרויקט למידה יישומית
תוכנית זו מתמקדת בבניית ניסיון מעשי. תתחייב לתפקיד אנליסט מתחיל בעסק פיקטיבי של מוצרים צרכניים כדי לשווק מוצר פיקטיבי חדש. עם למעלה מ-30 משימות ייחודיות, תשתמש בגליונות אלקטרוניים וב-Google Analytics כדי לנתח נתונים ולתת המלצות. כמה משימות ספציפיות שבהן תתבקש לעסוק כוללות:
לייעל אתר עבור מנועי חיפוש.
לפDevelop תוכנית תוכן ומדדים לרשתות החברתיות.
לתעד תובנות ממבחני ביצוע לקמפיינים.
קורס 1 • 20 שעות
קורס הבנת לקוח וערוצי שיווק דיגיטליים חוקר את הנוף הדינמי של השיווק הדיגיטלי ואת תפקידו המרכזי באסטרטגיות עסקיות מודרניות. בעידן הדיגיטלי, חשוב מתמיד שבתי עסק יתחברו לקהל גלובלי, יעד ספציפי, ימדדו את ביצועי הקמפיינים עם דיוק ויעבירו מסרים שיווקיים מותאמים אישית.
קורס 2 • 27 שעות
קורס מדידה וניתוח מתמקד בהיבטים חיוניים של מעקב, ניתוח ואופטימיזציה של מאמצי השיווק להצלחות משפרות.
קורס 3 • 21 שעות
קורס דיווח ביצועי קמפיינים, הצגה ושיפור חוקר את ההיבטים הקריטיים של מדידת, דיווח ושיפור ביצועי קמפיינים כדי להשיג מצוינות שיווקית.
קורס 4 • 20 שעות
קורס כלים מתקדמים באפיון דיגיטלי חוקר כלים וטכנולוגיות חדשות שמשנות את פני אנליטיקות השיווק הדיגיטלי.