קורסים על אסטרטגיות מיקוח: ארבעה קורסים ופרויקט סופי שיאפשרו לך לרכוש אסטרטגיות מיקוח מתקדמות.
דף הבית » Shop » Business Essentials » קורס אונליין – התמחות מקצועית מוסמכת ב-Estrategias de Negociación של גוגל ואוניברסיטת לאומית של מקסיקו (UNAM)
קורסים על אסטרטגיות מיקוח: ארבעה קורסים ופרויקט סופי שיאפשרו לך לרכוש אסטרטגיות מיקוח מתקדמות.
מוצע על ידי: קורסרה (מה זה קורסרה?)
סדרה של 4 קורסים
לא נדרש ידע מוקדם
ללא סיכונים מיותרים
בקורס הראשון, המשתתפים יכירו את תהליך המו"מ, את הטבע של עצמם (יכולות ופוטנציאל) ושל היריבים, כדי לקבוע מו"מ יעיל, שבו קובעים דינמיקה של הצעות ועסקאות רציונליות ורגשיות, במסגרת הגלובליזציה, כדי לייצר סביבה של מו"מ ושיתוף פעולה יצירתי, ולעצב אסטרטגיות להשגת תוצאות במו"מ, לנסח טיעונים, לדעת להאזין ולהתקשר, ולהסכים על החלפת משאבים ומוצרים, באופן המיטיב עם ענייניהם של שני הצדדים.
בקורס זה המשתתפים ינתחו את המושג של אפקטיביות במו"מ, שמבוססת על אינטראקציה אנושית, וסיפוק רצונות וצרכים במו"מ. לכולנו יש רצון להשתפר ולהתפתח. הדרך להשיג זאת היא להכיר את עצמנו ואת האנשים עמם אנו מנהלים מו"מ או מתקשרים.
בקורס זה אנליזת מיקום וזיהוי מכשולים המופיעים במהלך תהליך המו"מ. מעניין לציין שבניתוח זה לא רק מוצגים מכשולים, אלא גם ניתנות התבוננויות על התנאים המובילים לזיהוי המכשול עם הכישורים והאסטרטגיות המוצעות להתמודדות יעילה. הצגת תשעת המכשולים שציער המודל שלנו מתבצעת בצורה של הופעה רציפה, המאפשרת את הצפייה הנדרשת כדי להימנע מהם. לבסוף, נכניס אלמנט חדש לתהליך המו"מ, שהוא גורם הזמן והקצב, כדי שכל אחד מהשלבים יעמוד בדרישות של דיוק בביצוע.
בקורס הרביעי והאחרון נלמד וננתח את האסטרטגיות, הכלים והקריטריונים הכרחיים כדי להעניק אפקטיביות לתהליך המו"מ. כמו כן, יומלץ על שימוש במושג של תחומי אפקטיביות ומיקוד בתוצאות, שיקל על הגדרת מטרות ספציפיות ונמדדות לתכנון אסטרטגי של המו"מ באמצעות קביעת המקסימום ואת המינימום שכל פתרון מוצע מציע, לניהול יעיל של ויתורים, חילופים והחלטות, במטרה להשיג הסכמות משותפות. לבסוף, תוקם התמונה העתידית של יצירת ערך, על ההסכם להמשך בזמן והשגת יתרונות משותפים.
בקורס זה ייבחן מקרה של ארגון שבו מתרחשים מספר אירועים מדאיגים, שיש ליישב, לנהל מו"מ ולפתור. בין האירועים, בולטת קיומם של סכסוכים סמויים, המוכרים כאחראים לאקלים עבודה לא טוב עקב ניהול מרכזי מוגזם, שבו לא מתבצעת העברת סמכויות, ומנוגד להשתתפות העובדים. שוררת חוסר שיתוף פעולה בין התחומים ועובדיהם, בנוסף לחוסר בעבודת צוות, תקשורת לקויה וללחץ, על רקע נוכחותה של אליטה של אנשי מקצוע ברמות הגבוהות של הארגון, המכתיבה את ענייניה ותרבותה לטובת עבודתה שלה ולתחומים המקבילים. אליטה זו יוצרת אקלים עבודה שנראה לאחרים כדיקטטורי ועוין. מאפיינים אלו מקשים על פיתוח עתידי של הארגון והשגת הפוטנציאל של העובדים.
מה לעשות כדי להבהיר את המצב הזה? האם ניתן להסכים על שיתופי פעולה? אילו אלמנטים קיימים שיש לקחת בחשבון? מי יכול לייצג את הצדדים? והכי חשוב, האם נוכל למצוא נוסחה מתמשכת? לסיכום, יש צורך לנהל מו"מ לשינוי.