שלוט בניתוח נתוני מדיה חברתית למ insights משמעותיים. רכש מיומנויות בניתוח נתוני מדיה חברתית, השתמש בטכניקות למידת מכונה וכלים להמחשה לצורך תובנות מרשימות.
שלוט בניתוח נתוני מדיה חברתית למ insights משמעותיים. רכש מיומנויות בניתוח נתוני מדיה חברתית, השתמש בטכניקות למידת מכונה וכלים להמחשה לצורך תובנות מרשימות.
מוצע על ידי: קורסרה (מה זה קורסרה?)
סדרה של 4 קורסים
לא נדרש ידע מוקדם
ללא סיכונים מיותרים
ההתמחות הזו מיועדת לסטודנטים לתואר שני שמעוניינים לפתח מיומנויות מתקדמות בניתוח מדיה חברתית ויישומיה המעשיים. במהלך ארבעה קורסים מקיפים, הלומדים יחקור נושאים מרכזיים כמו:
ולימוד זה יאפשר להם לנתח נתוני מדיה חברתית מורכבים ולהפיק תובנות מעשיות. באמצעות המנעות בטכניקות של מניפולציה נתונים וכלים ויזואליים אפקטיביים, הסטודנטים יהיו מוכנים להשפיע על התנהגות הצרכנים ולשדרג אסטרטגיות שיווק דיגיטלי.
בשיתוף פעולה עם שותפים בתעשייה, ההתמחות מדגישה יישומים מעשיים, ומאפשרת לסטודנטים לנווט בצורה יעילה בנוף המתפתח של ניתוח מדיה חברתית. עם סיום ההתמחות, הלומדים יחזיקו במומחיות הנדרשת כדי:
ההתמחות הזו תעניק לכם את הידע והמיומנויות לקבל החלטות מונחות נתונים, מה שיהפוך אתכם לנכס יקר ערך בכל ארגון.
במסגרת ההתמחות הזו, הלומדים יתנסו בפרויקטים מעשיים שונים שיישמו טכניקות מתקדמות כמו:
הפרויקטים נעים על פני אזורים שונים כגון:
הלומדים גם יצלול לתוך ויזואליזציה של רשתות וניתוח סטטיסטי, רוכשים מיומנויות מעשיות בשימוש בכלים כמו:
פרויקטים אלו מדגישים פתרון בעיות אותנטיות כמו:
תוך הערכה ביקורתית של אתגרים ומגבלות בניתוח נתוני מדיה חברתית.