• כניסה
  • אין מוצרים בעגלת הקניות

איך להביע את המותג העסקי שלך באמצעות מסגרות מתקדמות ותוכן

מה תלמדו

✓ סיפור המותג
✓ העברת מסר מותג
✓ ביטוי מותג
✓ זהות ויזואלית
✓ נוכחות מותג
✓ מדע נוירו
✓ פסיכולוגיה של Brans
✓ תורת הצבעים
✓ טיפוגרפיה
✓ עיצוב זהות מותג

דרישות

תקבלו תועלת רבה יותר אם סיימתם את חלק ראשון, אם כי תוכלו לקחת את השיעורים מחלק שני כשיעורים עצמאיים.

תיאור

ברוך הבא למיתוג עסקי של חלק 2 של הקורס, זהו המשך ממיתוג עסקי של הקורס השלם חלק 1, אם השלמת את חלק ראשון, כבר פיתחת בסיס אסטרטגי מוצק למותג שלך, אותו אנו מבקשים כעת לבטא באופן אסטרטגי בחלק השני.
חלק 1 עוסק באסטרטגיה ופיתוח בסיס יציב ומהותי עבור המותג שלך.
קבענו את הטון עם האנטומיה של המותג המתארת ​​את האלמנטים של המותג האסטרטגי והיכן כל הדברים משתלבים זה בזה לפני שהם צוללים אל חשיבות האסטרטגיה והחשיבה האסטרטגית.

פרשנו את חזון המטרה שלך, ייעודך וערכיו של המותג הפנימי המרכיב את החומר, האמונות וההתנהגויות של המותג שלך לפני שנבדוק ונפתח כל מרכיב באסטרטגיית המיקום שלך, כולל פרסומת הקהל שלך, מחקר תחרותי ומהו המבדל שלך.
פיתחנו את אישיות המותג שלך בטכניקות מתקדמות דרך מסגרת מובנית יחד עם ייצוג חזותי וטון הדיבור עבור פרסומת המותג שלך.

בחלק השני, ניקח את כל מה שיצרת בחלק הראשון ונבנה עליו כדי לפתח את מסגרת ביטוי המותג שלך שמתמקדת רבות בהודעות ובסיפור המותג שלך.
אנו מתחילים עם התמקדות בפסיכולוגיה של המותג ומדעי המוח. לפני שאנחנו מפתחים מסגרת תקשורת, עלינו להבין אילו מסרים המוח שלנו מחפש ומה הם מסננים ומדוע.
אנו נבחן את ההשפעה שיש לרגש על קבלת ההחלטות וכיצד המותגים הגדולים בעולם משתמשים בה ככלי.
גם מסר הליבה שלנו וגם סיפור המותג שזורים זה בזה ונשענים זה על זה כדי למשוך את הקהל ואז לטפח אותם.
אנו בוחנים את המסגרות המתקדמות המאפשרות לנו, לא רק לפרק אסטרטגית את מה שאנחנו רוצים לומר ואיך אנחנו רוצים להגיד את זה, אלא שזה מספק לנו מדריך ליצירת פרסומות, העתקת אתרים, שיווק במייל, ממרים במדיה חברתית והרבה יותר.

לפני שתגדיר את הבטחת המותג שלך ונחשוף את כוחו, תגלה טכניקות ותהליכים לפיתוח שם מותג ותג קו מובחר.
אנו נבחן אובייקטיבית בזהות החזותית ונלמד כיצד להחדיר אסטרטגיה להתפתחותה לפני שנחשוף כיצד לבנות את נוכחות המותג שלך באמצעות מסגרות התקשורת וערוצי השיווק הדיגיטליים שלך.
בסוף החלק הראשון והחלק השני, תוכלו לבנות מותג אסטרטגי מהיסוד. יהיה לך ספר מותג שישמש כמדריך לניהול המותג שלך ותהליכים ומסגרות טכניקות כדי לשכפל את התהליך.

למי מיועד הקורס הזה:

• יזמים
• בעלי עסקים
• מנהלי מותג
• מעצבי מותג
• אסטרטגי מותג

תכנית הלימודים של הקורס

לא נמצאה רשימת תוכן

חוות דעת

אין

פידבקים
  • 5 כוכבים0
  • 4 כוכבים0
  • 3 כוכבים0
  • 2 כוכבים0
  • 1 כוכבים0

לא נמצאו חוות דעת לקורס

התחילו את הקורס
0 תלמידים רשומים 

    קבלו פרטים נוספים על הקורס

    © Meitav Self Learning. All rights reserved.