fbpx

מה לומדים?
איך להביא טראפיק עקבי ובכמויות גדולות, 24/7 לאתר ולעמוד הנחיתה שלכם
איך לעקוב בזמן אמת אחרי התוצאות של כל קליק
איך ליצור ולשפר מודעות גוגל אדוורדס רווחיות
איך להציג את המוצרים והשירותים שלכם בצורה מדויקת
איך לייצר לקוחות חוזרים שמעדיפים לקנות רק אצלכם
איך לתרגם 6 מיליארד חיפושי גוגל ביום – לכסף בכיס
איך להגדיל טראפיק ומכירות קיימים

דרישות

אתר אינטרנט או עמוד נחיתה – זהו קורס גוגל אדוורדס שמיועד למי שיש ברשותו פלטפורמה והוא מעוניין להגדיל את ההצלחה. ועדיין, גם אם אין לכם – הקורס הזה הוא הצעד הראשון בדרך להיות אשפי "תשלום פר קליק"
כל שצריך הוא מחשב, טאבלט או סמארטפון וחיבור לאינטרנט!
אין צורך בידע או ניסיון בגוגל אדוורדס!

תיאור הקורס

כך תנצחו את המתחרים ותביאו את הלקוחות אליכם

התחילו כבר היום לנתב לאתר שלכם טראפיק עקבי, אמין ואיכותי – באמצעות גוגל אדוורדס.
מיליוני אנשים, בכל שנייה, מחפשים בגוגל את המוצרים והשירותים שאתם מוכרים. הם מגיעים לאתרים של המתחרים שלכם – פשוט כי מודעות האדוורדס שלהם מדויקות יותר.
זה לא חייב להיות כך! קורס האדוורדס המקיף שלי יחשוף בפניכם את כל המיומנויות והטכניקות שעליכם לשפר על מנת להביא מכירות לאתר שלכם, ומהר; טראפיק עקבי ורווחי, מסביב לשעון.
במחיר של פחות מארוחת ערב עם המשפחה, אתם מקבלים 15 שעות של הרצאות וידאו, גישה לפורום הדיונים של הסטודנטים שלנו, ואת האפשרות לשאול אותי אישית כל שאלה שתעלה בראשכם במהלך הקורס.
בנוסף, תקבלו גישה בלתי מוגבלת לקורס (כן, כל חייכם!) ואפשרות להתחרט בתוך 30 יום ולקבל בחזרה את כל כספכם, בלי שאלות מיותרת.

אין צורך בשום ניסיון קודם!

בקורס זה תלמדו:

  • איך להתחיל חשבון אדוורדס מאפס.
  • התיאוריה מאחורי פרסום אינטרנטי מוצלח
  • מהן "מילות מפתח" ואיך משתמשים בהן לטובתכם
  • איך להתחיל מעקב המרות ואיך לאתר שיחות טלפון מהאתר שלכם
  • איך לעקוב אחרי המכירות, ההכנסות וההרשמות באמצעות גוגל אדוורדס
  • איך לנצל דוחות של מתחרים ונתונים של לקוחות – כדי לייצר מודעות טובות יותר
  • איך לכתוב מודעות מדויקות ואיך לבחון אם הצלחתם בזה
  • איך לחקור ולבחור שתי אפשרויות שונות במודעה
  • איך להגדיל את איכות הטראפיק הקיים, ואיך להוריד עלויות פר קליק
  • איך לייצר מבנה מסודר לחשבונות, מודעות וקמפיינים
  • איך לנתח מילות מפתח באמצעות Excel – ולהבין טוב יותר את הנתונים שלכם
  • איך להשתמש בכלים כמו SEMrush ו-Optmyzr לייעול אוטומטי וניתוח איכותי יותר
  • איך לעקוב אחרי הצלחת הקמפיין שלכם בזמן אמת ובאופן קבוע
  • איך למצוא בעיות בחשבון, ואיך לפתור אותן מהר
  • איך להבין את הפסיכולוגיה שמאחורי ההחלטות של הלקוחות שלכם
  • ועוד הרבה יותר!

ללא המיומנות והכלים ליצור מודעות מוצלחות בגוגל אדוורדס – העסק שלכם ימשיך להפסיד לקוחות.
עד סוף הקורס תוכלו לבנות בעצמכם קמפיין אדוורדס מקצועי, לפתח אותו ולשפר אותו בזמן אמת, ולהביא לאתר שלכם טראפיק איכותי מסביב לשעון, שבעה ימים בשבוע.
אני אלווה אתכם ללמידה מלאה של גוגל אדוורדס, צעד אחר צעד ובהסברים ברורים ומקיפים. עקבו אחרי הטיפים שלי, וגלו עד כמה מערכת גוגל אדוורדס יכולה להיות אפקטיבית, פשוטה ומהנה.

קהל היעד

כל מי שרוצה לשלוט ולהבין בפלטפורמת הפרסום החזקה והפופולרית ביותר בעולם
בעלי עסקים קטנים שרוצים להגדיל מכירות והכנסות
יזמים שרוצים להרוויח בגדול ממערכת הפרסום המצליחה של גוגל
מומחי שיווק שרוצים לרכוש הבנה עמוקה יותר של אדוורדס
סטודנטים שרוצים לבנות לעצמם כבר עכשיו סט של כלים שיווקיים לעתיד
משתמשי אדוורדס מתחילים ומתקדמים שרוצים הבנה טובה יותר בבניית קמפיינים ושיווק חוזר

אם אתם מוכרים שירות או מוצר כלשהו שברצונכם לקדם, לפרסם או למכור באינטרנט – הקורס הזה ייתן לכם את כל הכלים להצלחה. הקורס הזה לא בשבילכם אם אתם עוד לא מוכנים לקחת את השיווק האינטרנטי של העסק שלכם לשלב הבא.

תוכן הקורס

Introduction
How To Make The Most Of This Courseחינם 00:00:00
Welcome Aboard Plus A Sneak Preview Of Advanced AdWords Scripts! 00:00:00
What Is Google AdWords? 00:00:00
Creating Your Very First Google AdWords Account 00:00:00
Using Your Website Navigational Structure To Structure Your AdWords Campaigns 00:00:00
Naming Your Campaign and Selecting The Right Campaign Type 00:00:00
Understanding the Different Types of Google AdWords Device Targeting 00:00:00
Taking a Deeper Look at Some Interesting Tablet Trends 00:00:00
Understanding Location Targeting at the Campaign Level in AdWords 00:00:00
Configuring Location Targeting and Using the Advanced Search Functions 00:00:00
Using Advanced Location Targeting Setting to Further Customize Your Ad Delivery 00:00:00
Complimentary AdVenture Media Account Audit (exclusions apply) 00:00:00
Setting Your Language Targeting Settings and Introduction to Bidding Strategies 00:00:00
Automated Bidding Strategies! (Target CPA, Target ROAS and Target Page Location) 00:00:00
Automated Bidding Part 2! Target outranking share, maximize clicks & ECPC 00:00:00
Manual CPC Bidding and Configuring Profitable Bids Inside The AdWords Dashboard 00:00:00
Understanding Standard vs Advanced Ad Delivery Options (in-depth look) 00:00:00
Understanding Sitelink Extensions and Location Extensions in Detail 00:00:00
Understanding Location, Call, Review, Callout and Structured Snippet Extensions 00:00:00
Configuring Multiple Campaign-Level Ad Extensions Inside the AdWords Dashboard 00:00:00
In-Depth Look At Soft and Hard Ad Scheduling at the Campaign Level in AdWords 00:00:00
Understanding What Ad Rotation is & How To Choose The Right Ad Rotation For You 00:00:00
Overview of Dynamic Search Ads and How to Use Tracking Templates in AdWords 00:00:00
Writing Killer Ads
The Anatomy of AdWords Expanded Text Ads 00:00:00
Crafting Your First Text Ad 00:00:00
All About Keywords - The Heartbeat Of Your Account
Keyword Basics: Keywords vs Queries 00:00:00
An Overview Of Keyword Strategies And Keyword Research Tools 00:00:00
Understanding The Characteristics Of Keywords 00:00:00
Understanding Keyword Match Types 00:00:00
Understanding Broad Match Keyword Match Type 00:00:00
Understanding Broad Match Modified Keyword Match Type 00:00:00
Phrase and Exact Match Keyword Match Types 00:00:00
Keyword Research: The Concept Of Keyword Themes 00:00:00
Keyword Research: Using Google's Suggested Keywords And Creating Your First List 00:00:00
Keyword Research: Using Suggested Searches As A Research Tool 00:00:00
Advanced Keyword Research: Using The Google Keyword Planner 00:00:00
Using SEMRush And The Google Keyword Planner To Get Volume And Cost Estimates 00:00:00
Keyword Research: Putting It All Together With Structured Keyword Lists 00:00:00
Keyword Planning: The 6 Main Ways People Communicate With Search Engines 00:00:00
Keyword Planning: What Keywords Can Teach Us About Buying Intent 00:00:00
Keywords And The Four Stages Of The Buying Funnel 00:00:00
How To Predict Which Keywords Are Going To Lead To Sales And Conversions 00:00:00
How To Organize Your Keywords By Relevancy In Microsoft Excel 00:00:00
Account Structure - How To Structure Ad Groups Like A pro
Account Structure: How To Create A New Ad Group Within Your Campaign 00:00:00
Importing Your Keyword Lists From Excel Into Your New Ad Group 00:00:00
Creating Multiple, Relevant Ads For Your New Ad Groups 00:00:00
How To Navigate Between Ad Groups, Keywords and Ads Within A Campaign 00:00:00
Setting Up Your AdWords Billing
Setting Up Your AdWords Billing 00:00:00
The Incredible Dynamics Of The AdWords Auction
Introduction To The AdWords Auction 00:00:00
Understanding Quality Score: Click Through Rate And Ad Relevancy 00:00:00
Understanding Quality Score: Landing Page Quality 00:00:00
Understanding Ad Rank and How It Is Calculated 00:00:00
When You Could Ignore Low Quality Scores (and when you can't!) 00:00:00
Advanced Techniques: Diagnosing Low Quality Score With Excel Pivot Tables (1/3) 00:00:00
Advanced Techniques: Diagnosing Low Quality Score With Excel Pivot Tables (3/3) 00:00:00
Expanding And Refining Your Campaigns
Navigating The AdWords Dashboard 00:00:00
How To Edit, Pause And Enable Keywords, Ad Groups and Campaigns 00:00:00
Editing The Essential Campaign Settings 00:00:00
How To Create New Campaigns That Will Improve Your Results 00:00:00
How ToUse Your Website To Make The Best Campaigns Possible 00:00:00
How To Set Up Powerful Custom Schedules For Your Campaigns 00:00:00
Understanding Bid Adjustments And Using Them To Enhance Your Custom Schedules 00:00:00
Negative Keywords - Your Greatest Ally
Understanding Negative Keywords In-Depth 00:00:00
Using Broad, Phrase and Exact Match With Your Negative Keywords 00:00:00
Adding and Removing Negative Keywords and Negative Keyword Lists 00:00:00
Making Your Ads Unstoppable With Multiple Ad Extnesions
Introduction To Ad Extensions 00:00:00
The Benefits Of Using Ad Extensions 00:00:00
Different Types Of Ad Extensions and Best Practices 00:00:00
Adding Sitelink Extensions 00:00:00
Configuring Your Sitelink Extensions For The Best Results 00:00:00
Adding Callout Extensions And Phone Extensions 00:00:00
Remarketing – Your Secret Weapon To Converting Like A Boss
The 5 Primary Forms Of Remarketing 00:00:00
Realizing The Benefits And Importance Of Remarketing 00:00:00
How To Create And Add Your Remarketing Tag 00:00:00
Creating Your First Remarketing Audience 00:00:00
Configuring Your Remarketing Campaign Settings 00:00:00
Keeping Track Of Profits With Conversion Tracking
Understanding The Basics Of Conversion Tracking 00:00:00
Exploring The Different Conversion Actions Visitors Take On Your Site 00:00:00
Setting Up Conversion Tracking For Form Submissions 00:00:00
Generating And Installing Your Conversion Tracking Tag 00:00:00
Understanding The Basics Of Phone Call Tracking 00:00:00
Setting Up Phone Call Tracking And Understanding How To Analyze Conversion Data 00:00:00
Profitable Bidding Strategies
Return On Investment (ROI) vs. Return On Ad Spend (ROAS): Important Distinction 00:00:00
How To Mathematically Calculate ROI and ROAS 00:00:00
Calculating Max CPC Bids From Your Conversion Rate And Conversion Value 00:00:00
Calculating Profitable Keyword Bids Based On Revenue Per Click 00:00:00
Using AdWords Scripts To Enhance Performance and Increase Optimization Speed
Introduction To AdWords Scripts – What Are Scripts? 00:00:00
Bidding To Average Position AdWords Script Part 1 00:00:00
Bidding To Average Position AdWords Script Part 2 00:00:00
Conclusion ... Goodbye For Now!
Conclusion 00:00:00
Bonus Material!
Part 1. Understanding Search Queries and What We Learn From Searcher Languagage 00:00:00
Part 2. Accessing The Search Query Report and Understanding Long Tail Keywords 00:00:00
Part 3. Qualifying Your Ad Text and How To A/B Split Test Your Ads 00:00:00

חוות דעת

5

5
4 פידבקים
  • 5 כוכבים0
  • 4 כוכבים0
  • 3 כוכבים0
  • 2 כוכבים0
  • 1 כוכבים0

לא נמצאו חוות דעת לקורס

התחילו את הקורס
  • לא בתוקף
  • מספר יחידות לימוד93
  • מספר מבחנים0
  • פידבק ממוצע5
2 תלמידים רשומים 
  • Avatar
  • Avatar

קבלו פרטים נוספים על הקורס

© Meitav Self Learning. All rights reserved.