• כניסה
  • אין מוצרים בעגלת הקניות

להיראות מקצועי יותר, לעקוף את המתחרים, להתבלט ולמשוך אתתשומת הלב, הזדמנויות ועוד לקוחות נכונים לעסק

מה תלמדו

✓ איך לזהות את מיקום המותג הטוב ביותר עבורך ועבור העסק שלך, על סמך מי אתה ומה אתה מביא לעסק שהוא ייחודי ומשכנע
✓ פיתוח מותג אסטרטגי שמייצג באופן אותנטי אותך, את העסק שלך ואת מה שאתה עושה עבור הלקוחות שלך – מותג שרק אתה יכול להיות בבעלותו
✓ וודאו שהמותג שתבחרו הוא כזה שמושך את הלקוחות האידיאליים שלכם
✓ להבין את ההבדל בין מותג לשם מותג
✓ פיתוח שם מותג משמעותי ובלתי נשכח כדי לייצג את פלטפורמת המותג או המיקום שבחרת
✓ ודא שאף אחד אחר לא משתמש בשם המותג בו תרצה להשתמש
✓ דע כיצד לבדוק את שם המותג שלך אם אינך בטוח שאתה מוכן להתחייב אליו
✓ דע כיצד ליישם את המותג שלך בכל עסקך, כך שתתוודע אליו
✓ דע בדיוק אילו צעדים לנקוט כדי להגן על שם המותג שלך, כך שאיש אחר לא יוכל להשתמש בו

דרישות

הרצון להבדיל את עצמך מכל השאר שעושים את מה שאתה עושה עם מותג משמעותי ובלתי נשכח

תיאור

מיתוג אינו מיועד רק לתאגידים גדולים.
מיתוג הוא גם לא רק למוצרים ארוזים כמו משחת שיניים ואבקת כביסה. או מוצרים במחיר יקר כמו מכוניות ואלקטרוניקה.
מיתוג הוא קריטי גם עבור מאמנים ויועצים. זה יכול להיות ההבדל בין ההצלחה של העסק שלך או שאתה יכול להמשיך להיאבק כדי להשיג לקוחות ולהישאר עם הראש מעל המים.
אם אינך רוצה להילחם כדי להתבלט בין ים של אנשי שירות אחרים בקטגוריה שלך, אתה זקוק למותג ייחודי ומשכנע כדי להבדיל אותך ואת העסק שלך.

אני ממתג עסקים מכל התחומים והגדלים כמעט 30 שנה, כולל:

✓ תאגידים גדולים
✓ עסקים קטנים
✓ סטארטאפים
✓ ארגונים ללא מטרות רווח
✓ אנשי שירות עצמאיים (מאמנים, יועצים ומומחים אחרים)
פיתחתי תהליך מיתוג קנייני שלב אחר שלב בו השתמשתי עם לקוחות הייעוץ הפרטי שלי במשך שנים. וזה עובד!
בקורס זה אני משתף אתכם בתהליך המדויק הזה.
אל תסתפק בכך שאתה סתם עוד מאמן, יועץ או איש מקצוע הנותן שירות.

אני רוצה שתחשבו על משהו לרגע …
• מה אם היה לך שם שברור באופן מיידי את מה שאתה עושה למען אנשים?
• שם שאף אחד אחר לא השתמש בו?
• שם שיהיה מעניין, מסקרן, ובאמת נשען על משהו?
• שם שייצג באמת את מי שאתה ואת מה שאתה מייצג?
• שם שאתה אוהב ונרגש להשתמש בעסק שלך?
• אתה יכול לדמיין מה זה יכול לעשות עבור העסק שלך?
הגיע הזמן לצאת ממלכודת השיווק הגנרית. וזה בדיוק מה שהקורס הזה יעזור לכם לעשות.

אני ממליץ לך לצפות בסרטוני התצוגה המקדימה בחינם כדי שתוכל לראות את כל היתרונות של מיתוג עצמך ועסק שלך, כמו גם את הניסיון שלי במיתוג. מיתוג זה מה שאני עושה. למעשה, עשיתי את זה הרבה לפני שזה נהיה טרנדי.

קורס זה כולל:

• שיעורי וידאו שמסבירים כל שלב בתהליך
• כתבי יד וגיליונות עבודה שיעזרו לכם ליישם את התהליך על העסק שלכם
• דוגמאות בעולם האמיתי למותגים שנוצרו על ידי מקצוען שירות אחר בדיוק כמוך כדי לעורר אותך ולהלהיב אותך מיצירת המותג שלך
• ראיונות עם אנשי שירות שמיתגו את עצמם בהצלחה כך שלא תרגיש שאתה נמצא בזה לבד
• משאבים חינמיים או כאלו בעלות נמוכה כדי שתוכל לחקור, ליצור, ליישם ולהגן על המותג שלך מבלי לשבור את הבנק
• אם נמאס לכם מהצורך לעבוד כל כך קשה כדי להתבלט, לקבל תשומת לב ולקבל לקוחות, הקורס הזה הוא בשבילכם.

אם אתה רואה בעלי עסקים אחרים עם שמות מותגים נהדרים ותמיד רצית שיהיה לך גם כזה, עכשיו זה הסיכוי שלך.

אם אי פעם התבלבלת בדיוק מהו מיתוג, או כיצד למתג את עצמך ביעילות, קורס זה יענה על כל השאלות שלך וילווה אותך, צעד אחר צעד, באותו תהליך אותו אני לוקח את לקוחות הייעוץ הפרטי שלי, עבור שבריר מהמחיר.

למי מיועד הקורס הזה:

עצמאיים, יועצים ומומחים אחרים שמתפרנסים ממכירת המומחיות שלהם או משרתים את הלקוחות במומחיותם

תכנית הלימודים של הקורס

לא נמצאה רשימת תוכן

חוות דעת

אין

פידבקים
  • 5 כוכבים0
  • 4 כוכבים0
  • 3 כוכבים0
  • 2 כוכבים0
  • 1 כוכבים0

לא נמצאו חוות דעת לקורס

התחילו את הקורס
0 תלמידים רשומים 

    קבלו פרטים נוספים על הקורס

    © Meitav Self Learning. All rights reserved.