מיטב לימוד עצמי

יחסי ציבור: הפוך לכוכב מדיה על ידי הצגה עם וידאו

49.00

הצלחה ביומיום עם יחסי ציבור בתכניות רשת חדשות מרכזיות בצורה קבועה אפשרית עם קורס זה. למדו כיצד לבנות הליך בשלבים מדויקים, לשלב אסטרטגי שילוב וידאו ויוטיוב, וכיצד לפתח מיו

תיאור

זהו חלום רבים: להיות האיש הבחירה של התקשורת ולהופיע בתכניות רשת חדשות טלוויזיה מרכזיות בצורה קבועה. אז למה לחכות? מצאו את הדרך להצלחה ביומיום עם סרטוני YouTube וטכניקות מדיה מיינסטרים. בקורס זה, תלמדו כיצד לקדם יחסי ציבור ולשפר את חשיבותם עבור המותג שלכם.

כמה תוכניות יחסי ציבור יווצרו עבורכם?

אחת התכניות הראשיות בקורס זה היא ליצור ולשדר סרטונים פעילים של יחסי ציבור. תלמדו כיצד לבנות הליך בשלבים מדויקים, וכך להגדיל את הסיכויים שלכם להימצא בתוכניות מרכזיות כמו NBC, פוקס ניוז, ABC ובניו יורק טיימס. מבלי לחשוב פעמיים, יותר יתרונות מזה לא יהיו.

כיצד תפעל יותר מהר בזמן הצגה בתכניות רשת חדשות?

בקורס זה, תלמדו טכניקות כיצד לשפר את הפעולה מהר יותר כדי להופיע רלוונטי בתכניות רשת חדשות. לשלב אסטרטגי שילוב וידאו ויוטיוב, וכיצד לפתח מיומנויות לראיונות במצלמה. זה גם יכול לסייע לך לחשוב על עצמך כמנהיג מועמד טוב יותר. תכניות יחסי ציבור ככלל מבוצעות על ידי פרסום אישי, דבר שגורם למשתמשי האינטרנט שלכם לחזור ולקנות ממך שוב ושוב.

כמה זמן ייקח לכם לעזור לאמץ את הטכניקות לגבי יחסי ציבור?

תלוי במטרות שלכם, הלם נזכר בספר שהתחילתי יחסי ציבור לפני כמה שנים וזה לא לקח הרבה זמן. תלמדו טכניקות חשובות שיהיו לכם מועילות לאורך כל החיים. תוכלו להשתמש בהן כדי לייצר סרטונים מצליחים ויחסי ציבור מבריקים, גם בתעשיות שונות. בסיכום, היוותכם כוכב במדיה יכול להיות הבדל גדול לעסק שלכם.

מהם התחומים שאתם צריכים לדעת לפני שתתכננו לדאוג ליווצר יחסי ציבור עם סרטון?

כדי לקדם את העניינים ולהצליח ביומיום עם יחסי ציבור, כדאי לקחת בחשבון כמה תופעות