מיטב לימוד עצמי

יחסי ציבור לסטארט-אפים 2023

49.00

הפעלו את הפתרון החדש שלכם לפתיחת דלתות למדיה עם הקורס המתאים של Dekker Fraser, MBA ביחסי ציבור. הקורס מספק את הידע הנחוץ לפתח אסטרטגיות יחסי ציבור מעשיות שיעזרו לכם לפצח את הת

תיאור

 

מחיר: 199.99$

 

הולכים לעבר הפקודה – למדו יחסי ציבור מעשיים (PR) לסטארטאפ ב-2023

אם אתם חלק מנועי הפעילות הבלתי ניתנת לעצירה של הסטארט-אפים בעולם, יצאתם למסע שלא מתפשר עם הצלחת הפרויקט וגעגוע לפקעת שוק. יותר מכל, תחום היחסי הציבור הפך להיות כל כך חשוב לשוק, שלא תוכלו להתגבר על תחרותכם אם לא תודעו איך לנהל את התהליך הזה בצורה נכונה. תכנון מתאים, אסטרטגיה מקצועית וביצוע מדוייק יכולים לקבל תשובות לשאלות כמו “איך לזכות במיליונים” או “כיצד לפצח את התעלומה של המדיה?”. בכך המדריך Dekker Fraser, MBA יכול לסייע, כי כמו שהוא ציין: ” סטארט אפ לא יכול לזכות ולצמוח מבלי להיות חשוף לציבור שלו “.

יחסי ציבור: המפתח לפתיחת דלתות למדיה

עם כל המיזוגים, הרכשים והרחבות העסקים הענקיות שהיו בשנים האחרונות, קיימת מגמה מתהדקת שבה עסקים קטנים וגדולים כאחד מתחרים על תשומת לב תקשורתית יותר מאי פעם קודם. זה משמעותי במיוחד לשוק המתחברה לסטארט-אפים החדשים למדי אשר שנים אחרי העלייה שלהם טריים ועפים להציע לשוק פתרונות חדשים ומעניינים ביותר שלא מוכרים ממויני החברות הגדולות.
אבל למרות כל היוזמות החדשות והמשפיעות שמושכות את המשק השוקט, לשוק ישנם רק פירסומי חדשות קצרים וכמות קלה של זמן לדעת האם לעניין כדאי לו להתעניין בסטארט-אפ החדש שלכם או לפנות לתחרות ולהתעסק במשימה עיקשת השראה המחכה על הסף. אז איך תוכלו לעזור לגדול בחברות בזמן בו השוק משתנה? כן, הכוח המשאבי כחול אפשרי דרך מערכת שליטה חזקה ביותר על יחסי הציבור.

הרעיון הקר הבאזה: חיבור אנושי

לאחרונה, השוק הופך יותר חכם והמשפיעים הגדולים יותר מחפשים אנשים מתאימים. כאן נכנסת האסטרטגיה הקרה הבאזה שלכם שתייצר את ההבדל ותגרום למשפיעי הפקידה לדעת אותכם. במקום לנסות לתאר את החברות שלכם באמצעות נתונים וגרפים בתצורה חיצונית, יתכן ותרצו לקבל את הידע המקצועי ואת היכולת שאתם צריכים על מנת לקחת איזה זמן להשתף פעולה עם המשפיעים המתאימים ועל ידי כך לרכוש במחיר נמוך או אפילו ליצור חבילת הוצאות מותאמות עבורם שיטים שיעדשו את המזומנים על חשבון התקשורת הנכונה.
הרעיון הוא להשתמש בגישה חדשה למדעי הנתונים החברתיים עכשיו ישנם כלים רבים למציאת משתמשים פעילים אשר יכולים לעזור לך לאסוף מידע אסטרטגי שיעזר לכם לבצע את החשיפה ש