מיטב לימוד עצמי

למד קורס עריכת וידאו נייד של LUMAFUSION צעד אחר צעד

49.00

התחלו לערוך סרטונים מקצועיים באמצעות ה- iPhone או ה- iPad שלכם בקורס עריכת וידאו נייד מתקדם מאת LUMAFUSION. הקורס יעזור לכם להבין את הממשק של Luma Fusion ולייצר סרט תיעודי מדהים עבור YouTube בעזרת הכלי

תיאור

 

 

כולנו צופים בסרטונים באינטרנט ורובנו אף פעם לא תוהה על המאמץ הכולל בעריכתם. כי כן, העריכה הינה המפתח לוויזואלי ברור, נכון? למרות זאת, לא חייבים להיות מקצוען כדי לערוך סרטונים מקצועיים. היום, עריכת וידאו יכולה להתבצע באמצעות אייפון או אייפד וממכשירי הנייד האלה, Luma Fusion הוא כלי עוצמתי ויעיל לעריכת וידאו.

למה עריכת וידאו חשובה?

עריכת וידאו הינה כלי חשוב לייצור סיווגיות וצליליות. זהו הכלי המרכזי המפתח לשילוב תמונות וצלילים כדי לעורר רגשות ולגרום לצופה להרגיש מחובר רגשית לסיפור.

בתעשיית הקולנוע, עריכת וידאו הינה בין העבודות החשובות ביותר. עם עורך וידאו מקצועי, תוכלו לייצר מושג מעורר-רגש ומעניין ולהשפיע על הסרט כולו. עם זאת, חשוב לבחור בכלי המתאים לכם, ובמקרה זה, ה- iPhone או ה- iPad שלכם.

קורס עריכת וידאו נייד מתקדם מאת LUMAFUSION

בקורס עריכת וידאו נייד מתקדם-נייד מאת LUMAFUSION, תוכלו לגלות את הממשק של Luma Fusion ולהתחיל לערוך סרט תיעודי מדהים עבור YouTube. בעזרת