מיטב לימוד עצמי

סיקור עיתונאי, פרסום ויחסי ציבור למיתוג

49.00

הקורס של Alex Genadinik מספק המון ידע עיקרי וטכניקות חשובות בתחום פרסום ויחסי ציבור. הקורס מעניק אסטרטגיה מעולה להבנת הצרכים הספציפיים של מקורות מידע שונים ומטרות פרסום שונ

תיאור

במהלך השנים האחרונות, התחום של פרסום ויחסי ציבור הפך להיות יותר מורכב ומסובך עם כל תחומי המדיה השונים שקיימים היום. לכן התחום של פרסום ויחסי ציבור עשוי להיות מוביל בתהליך הצמיחה של עסק ואתה יכול להשתמש בטיפים מסוימים ללא מאמץ יתר, וזה מה שנלמד בקורס זה של Alex Genadinik, המתמחה בייעוץ ליזמים ואנשי עסקים.

אודות המדריך והמלמד

כיום, יוזם ובעל עסק עצמאי דובר מעולה בתחומי פרסום ויחסי ציבור יכול להיות משמעותי יותר מצעד קדימה בתהליך הצמיחה של העסק שלך. על ידי קידום חשיפה למותג שלך ולהשפיע על הדעת הציבורית באמצעות מגוון של מקומות ורשתות תקשורת, אתה יכול להשיג פעולות מחיר והגדלת המותג שלך לצמיחה עצמאית.

המלמד של הקורס, Alex Genadinik, הוא יזם בכבוד מעל 15 שנים ואישרך מזהה שהמרכיב החשוב ביותר לפרסום ויחסי ציבור הוא להיות צמוד ומתאים לצרכים של הלקוחות שלך. אלכס גנאדיניק הוא מפתח מתקדם ביוזמות מסחר אלקטרוני ומצויד במערכות הורדה של יותר מ-100,000 רבי מערכות ברחבי העולם. הוא הדריך 1,000 יזמים באופן אישי וכתב את הספר המצליח “Problem Solving with Flowcharts”.

הקורס מעביר המון ידע עיקרי וטכניקות חשובות

הקורס מביא לך המחשוב המתקדם ביותר הנוגע לפרסום ולייחוסי ציבור ומעניק לך אסטרטגיה מעולה להבנת הצרכים הספציפיים לסוגי תחומי מקורות מידע שונים ומטרות פרסום שונות. לאחר הקורס הזה, אתה יכול להשתמש בכלים חדשים וגוונים לבדוק ולתקשר בצורה חכמה ואפקטיבית יותר עם זרם הפעילות היומיומי ש