מיטב לימוד עצמי

קופירייטינג יחסי ציבור – שולט במיומנויות פרסום יחסי ציבור

49.00

הצלחה כקופירייטר עצמאי מחייבת את הכישורים הנכונים של שיווק יחסי ציבור. הצעדים הנכונים לפתור את בעיות יעדי הקמפיין שלכם כוללים בקרה במקום הנכונה לאחזק רשת, יצירת

תיאור

לכל קופירייטר עצמאי יש מטרה משותפת – לפרסם נכון את המוצרים והשירותים שהם מקדמים ולזכות ברשת של לקוחות של מבחר גדול יותר. עם זאת, ליותר לקוחות לתת לך את הבתים שלהם ולהפוך את הקמפיינים שלך ליעילים עבורם נדרש יותר מכישורי כתיבה יוצא מהכלל. כדי להצליח כקופירייטר עצמאי ולזכות בלקוחות חדשים, צריך לוודא שהמסר הקדוש שלך מגיע למשפחות בדרכים שונות.

אחת הטכניקות החשובות ביותר להצלחה היא יחסי ציבור יוצאי דופן. יחסי ציבור זה נותנים חשיבות רבה לפופולריות ולכישורים המתאימים לקמפיין הפרסום שלך. זהו מקצוע פקקאי, אומנם, אבל את יכול לקחת את הקורס ולקבל כלי שימושי ויעילים ליישם.

מחשבה נוספת שעברה לנו מהקורס הזה הייתה על כמה הפוקוס מדורג כל כך חשוב של שיווק יחסי ציבור, ליצור מתאבדים עם עשרות יעדים באותו זמן לעומת זה שיש לך רק יעד אחד, השאלה היא מי ה-
target audience שלך.

בכדי למשוך חשיבה מסוימת של קהל בכל זמן נצטרך להיות חרוצים כמו נפגעי קשטות על מנת לזכות במתנה שבא מהלב. הרעיון הוא לפתור את אמעסות הקהל שלך- הבעיה שלהם, או את הצורך שלהם ולבוא עם הפתרונות לבעיה או הצורך שלהם.

עוד דבר שצריך לזכור הוא שאתה מתאים לקהל שלך, לא הפוך. אתה צריך להשתמש בדרכי תקשורת שמתאימות לקהל המטונף שלך כדי להשיג את התוצאות הרצויות. כמובן, זה לא משנה אם אתה מנסה לפרסם תוכן ספציפי, אם זה מוצר או פתרון, תנאים חשובים להצלחה הם הדרך שבה אתה משתמש ברכיבי הקמפיין שלך.

כבר נמצאים בתוך הסקריפט שלנו. כמו שכתבנו למעלה, יחסי ציבור הם “תוך כדי” מחיר משותף לאסטרטפים וקופירייטרים, אבל גם כדי להגיע לקהל שלכם צריך לומר פעם נוספת “תראה את הדבר הזה, ושם תמצא את כל הנכון והעוזר”. כל זה מקושר לתוכן כידוע, אין כאן מקום למישהו שלא דואג להקפיד על התוכן. אז כמובן שמשימתנו היא זו – לגרום לכל אחד מכם להצליח כקופירייטר בדרכו.

צעדים נכונים לפתור את הבעיות של יעדי הקמפיין שלכם

כאן הקפנו כמה וסקים שהצלחנו להכניס אל לקוחות שונים.

  • בקרו במקום הנכון לאחזק רשת

    זו המלצת הרשת הראשונה שלנו: בקרו במקום הנכון לאחזק רשת. זה חשוב לא שיהיו חרגות בזמן המתאים. רשת נכונה וקורסים מקיפים אחריות יכולים לעזור לך לבנות רשת יציבה ומג