מיטב לימוד עצמי

קורס הפרסום האולטימטיבי בפייסבוק 2020

49.00

הקורס שלי מציע את הכלים הנחוצים לשפר את מסעות הפרסום שלכם בפייסבוק. למדו איך לטפל בבעיות משולשות של מסעות הפרסום שלכם בפייסבוק, לבנות מודעות פייסבוק רווחיות ולהפו

תיאור

אם אתם מחפשים דרך לשפר את מסעות הפרסום שלכם בפייסבוק, אתם במקום הנכון. הקורס שלי ילמד אתכם כיצד להשיג תוצאות טובות יותר ולהגביר את ההחזר על ההשקעה שלכם בפרסום בפייסבוק. למדו איך לטפל בבעיות משולשות של מסעות הפרסום שלכם בפייסבוק ולהצלח בבניית מודעות פייסבוק רווחיות.

מה תלמדו בקורס שלי?

בקורס שלי, אני אלמד אתכם איך לאפשר למודעות פייסבוק שלכם לצאת מן הקופסה ולפגוע בקהל היעד שלכם בצורה מקצועית ויעילה. תלמדו איך לבנות מודעות פייסבוק רווחיות עם מינימום ידע טכני.

אני אלמד אתכם גם כיצד להחיות קמפיינים שכבר לא הניבו ביצועים או כמות הוצאות מיותרות עם מודעות פייסבוק אפקטיביות. תלמדו כיצד להפוך מודעות לכובשות ולפעול על מדדי הביצוע.

מי מתאים לקורס שלי?

הקורס זה מתאים לכל מי שרוצה לפתור בעיות במסעות הפרסום שלהם בפייסבוק. בקורס יש למידה חדשנית במכניקה של פייסבוק ואת התהליך הלמידה שלה.

למידע נוסף, הקורס שלי אפילו מתאים לבעלי עסקים קטנים וגדולים שרוצים להעלות את הנתונים שלהם וליצור מודעות פייסבוק יעילות שיגדילו את ההכנסות כדי לצמוח משק.

סקירת הקורס: מה אתם תלמדו?

בקורס הזה תלמדו כיצד לקיים מסעות פרסום יעילות ומנצחות ב-Facebook, כולל:

1. אופטימיזציה ושליטה

תלמדו איך לנהל מודעות פייסבוק ולשפר את הביצועים של מודעות פייסבוק קיימות שלכם. אתם תלמדו כיצד לפענח את נתוני הכנסות הקיימים ולסנן את הטעויות הנפוצות במסעות הפרסום שלכם.

2. יצירת מודעות פייסבוק מיועדות לצרכי הלקוחות שלכם

בקורס שלי, תלמדו איך לכתוב, לעצב ולתכנן מודעות פייסבוק יותר יעילות כדי לקדם את החזר ההשקעה שלכם בפרסום בפייסבוק.

3. מידע וניתוח מודעות פייסבוק

בקורס שלי, תלמדו איך לנתח מבנה מודעות פייסבוק ולאפשר לכם להבין את התקנים הכי רלוונטיים עבור הקהל היעד שלכם.

4. אוריינות פרסום

המסע הזה יוביל אתכם דרך תהליכי עריכה, אימון מצוין, אוריינות מקצועית ועוד. כלי ראשון לנסיונות שלכם ולקבלת תוצאות לא רק לשפר את התוצאות שלכם, אלא גם להגביר את האמון והתאום שלכם ללקוחות שלכם.

תקציב

זהו קורס מקצועי עם משתתפים מגוונים, כך שתשלום הוא פשוט 199.99 $. זהו מחיר זול במיוחד למבצע השקה. אז מה נמתין? הירשמו עכשיו למסע המפתיע של פרסום בפייסבוק וקחו את עסקים שלכם לגבהים חדשים!