מיטב לימוד עצמי

קורס מאסטר: שיווק רו”ח, שיווק וידאו וניוזלטר

49.00

הקורס שלנו מיועד לכל בעל עסק שמעוניין להצליח בתחום שיווק הדיגיטלי ולהגיע לקהל רחב יותר. בקורס תלמדו את החשיבות של שיווק רו”ח, שיווק וידאו ושיווק ניוזלטר, כמו גם איך להשת

תיאור

למי מיועד הקורס הזה? לכל בעל עסק שמעוניין להצליח בתחום שיווק הדיגיטלי ולהגיע לקהל רחב יותר. לא חייבים להיות לכם ידע מקדים בתחום כדי שתוכלו להתחיל, כי הקורס מתאים למתחילים ולמקצוענים כאחד.

מה זה שיווק רו”ח?

שיווק רו”ח הוא כלי ששומש במטרה לפעול על משתמשים לבצע פעולה מסוימת, כגון מילוי טופס, הרשמה לניסיון או קניית מוצר. בעזרת שיווק רו”ח אפשר להגדיל את הצעדים המכוונים שלכם למכירה. שיווק רו”ח מאפשר לכם לפעול ישירות על הפעולות של המשתמשים ולכוון את התנועה שלכם לסולם הנכון עם הנותנים את הבסיס הוא.

למה זו האסטרטגיה המתאימה לכם?

שיווק לפי מחיר לרכישה מאפשר לכם להגדיל את הקהל שלכם ולהפוך את העסק שלכם לפופולרי יותר. זו הדרך הטובה ביותר לראות את מה שמתקרב אליכם. בזמן שעסקים גדולים משתמשים במתווכים למכירה שלהם, שיווק רו”ח מאפשר לכם לפעול לכיוון ספציפי ולקבל יותר עזרה במהלך תהליך המכירה שלכם.

שיווק בווידאו

שיווק וידאו הוא חלק מהאסטרטגיה הדיגיטלית שלכם ואם אתם עדיין לא משתמשים בו, אתם מפספסים פעולה גדולה. עסקים יכולים להפיק יתרונות גדולים משיווק בוידאו. לדוגמה, אתם יכולים להפיק יתרון המכפיל את ההמרות שלכם על ידי הדף הנחיתה שלכם. בנוסף, בעזרת סרטונים ב-YouTube, ניתן להפיץ את העסק שלכם לקהל לא רשמי שבשביל זה תצטרכו לפעול ישירות על הפעולות של הצופים וליצור שותפות חזקה עם הקהל שלכם.

שיווק ניוזלטר

כדי להקל על התקשורת עם הציבור הרחב שלכם, מומלץ להשתמש בשיווק ניוזלטר. למי שלא יודע, ניוזלטר הוא תוכן שנשלח באמצעות דוא”ל למנויים שרשמו ומעוניינים לדעת יותר על התעשייה שלכם ועל המוצרים/שירותים שלכם. זה חיוני להצלחה שלכם כי תוכן איכותי ויעיל עלול לתת מובן לכם ברגע בעולם היום של הגולשים.

על מה נלמד בקורס?

בקורס מאסטר שלנו, תלמדו איך להפיק את המרב מהטכנולוגיות הזמינות לשיווק הדיגיטלי. הנה כמה מהמקורות שלנו:

1. החשיבות של שיווק רו”ח, שיווק וידאו ושיווק ניוזלטר

בשיעור הזה, תלמדו כיצד להשתמש בשיווק רו”ח כדי לסיים את תהליך המכירה ולהקדים את הפעולות של הלקוחות שלכם. תלמדו גם על חשיבות שיווק וידאו ומתי כדאי להשתמש בו במסגרת האסטרטגיה הדיגיטלית שלכם. תלמדו כיצד לנצל ניוזלטר כדי ליצור דיאלוג ישיר עם הקהל שלכם וכיצד ליישם את הטכנולוגיות הדיגיטליות המתקדמות ש