מיטב לימוד עצמי

קורס מסנג’ר שיווק ואוטומציה באינסטגרם

49.00

הפעילות של בעל עסק היא מגוונת וכוללת הפצת חומר פרסומי, ניהול פעילויות שיווק, תיווך וטיפול בתלונות ושאלות, עקבות אחר הנותנים והלקוחות, היזמות ופיתוח עסק חדש ועוד. השתמשו ב

תיאור

לכל בעל עסק יש את הפעילויות שלו שהוא חייב לטפל בהן כל הזמן. הפצת חומר פרסומי ותקשורתי, ניהול פעילויות שיווק והפצתם, תיווך וטיפול בתלונות ושאלות, עקבות אחר הנותנים והלקוחות, היזמות ופיתוח עסק חדש, ועוד. הרשתות החברתיות אמנם יכולות לסייע לכם בשלבים מסוימים בתהליך, אך הרי יש תקופות בהן אתם לא בקצב כזה מהיר כדי להתעסק עם ספינים יותר מתפקודיים של העסק שלכם. למזלכם, קיימים כלים מקצועיים שיכולים לסייע לכם בפעילויות הללו, חיסכון בזמן ואנרגיה, ועמידה ארוכה יותר מחוץ לשעות העסק.

מה זה מסנג'ר שיווק?

פשוט להפליא. מסנג'ר שיווק הוא צורת שיווק שמשתמשת בלמידה כדי לקשר עם לקוחות ובתי עסק ולעזור להם לנפש את הפעילויות שלהם של שיווק ורכישת מוצרים או שירותים. המטרה של מסנג'ר שיווק היא להנגיש לכם דרך להתחבר עם הנוטנים של העסק שלכם בצורה יעילה וקלות.

אוטומציה במסנג'ר שיווק ואינסטגרם

עם Facebook Messenger או אינסטגרם אוטומציה אתה יכול לחסוך זמן רב ומאמצי עבודה. תארו לעצמכם שצדקתם איזה משימת מסנג'ר שיווק שתיקח לכם כמעט רוב היום . אפשרות של להגיב לפניות שיצאו באופן אוטומטי, לדבר עם הלקוח ולהמיר אותו לקונה , וכן הלאה – מסייעת לכם בפעילויות שוטפות באופן ניכר ומעולה!

למה להשתמש באוטומציה

אוטומציה במסנג'ר שיווק ואינסטגרם יכולה להיות מאוד מועילה, לכן חשוב לדעת את הסיבות אשר גורמות לכך שכדאי לבוא שימוש בה. צרו חווית לקוח שסמפל ופשוט לנווט בה, וכן לתת למבוט את המענה על הפניות המבוקשות בצורה מהירה ונוחה למשתמשים. עם האוטומציה הנכונה, ניתן להדריך את הלקוח שלכם לתכנן את השיחה, החברה והניהול שלו בצורה המדויקת ככל האפשר. נוחות זו מה שלקוחלב שיווק פעיל צריך להרגיש מהמסנג'ר שלך.

מהם יתרונות האוטומציה?

  • חיסכון בזמן ומאמץ.
  • הגברת האמון והמעורבות הפועלת 24/7.
  • גידול המכירות וההמרות הפועלת בתוך המסנג'ר.
  • יצירת לידים איכותיים מתאימים.
  • גיבוש מתחרים ושיווק באינסטגרם.
  • מענה תמידי וטוהר
  • צירוף טכנולוגיית אוטומציה לחקיקת חוקי GDPR.
  • צורך בצוות אחד שמנהל את הפעילויות

מה התוצאות שלכם יהיו עם השימוש באוטומציה במסנג'ר שיווק ואינסטגרם?

השימוש באוטומציה במסנג'ר שיווק ואינסטגרם יגביר את נתוני הפעילות שלכם ויאפשר לכם לגדול מאוד. כל עובדה גדולה על הפלטפורמות הרלוונטיות של עסקכם מובילה להפחתת צרכי העבודה בעסק שלכם, ותוכלו לפנות מקצועית להוצאת חשבון כהכה ועמלות גבוהות. המטרה של השימוש באוטומציה היא להפוך את עסקכם לרווחי וחזק ברגע שאתם מצליחים להכיר מתי לפעול ולאפיין את הפעילות שלכם לבקום יותר.

מה ה