מיטב לימוד עצמי

קורס מתחילים בשיווק דיגיטלי

49.00

התחלו את הדרך שלכם בשיווק דיגיטלי עם קורס מתחילים בשיווק דיגיטלי של Learnomatic. הקורס מספק את הידע, הכלים והתהליכים הנדרשים כדי לעשות את זה ולהעמיד את העסק שלכם מול המון אנשים. ה

תיאור

 


מחיר: 19.99$

 

הקורס המתאים למי?

זהו קורס פשוט וקל להבנה המתאים לכל מי שמעוניין לצמוח את העסק שלו באינטרנט. הקורס מיועד למי שצריך להתחיל את הדרך בשיווק דיגיטלי או שצריך לעשות שיפורים מהותיים בקמפיינים שלו.

מדוע כדאי לקחת קורס מתחילים בשיווק דיגיטלי?

בעולם שמתפתח מהר כל עסק צריך להיות מצוייד בכלים הנכונים כדי להתחרות ולצמוח. לשיווק דיגיטלי יש כלים הגורמים לרווחים ולגדילה של העסק שלך. קורס מתחילים בשיווק דיגיטלי יכול לספק לך את הידע, הכלים והתהליכים הנדרשים כדי לעשות את זה ולהעמיד את העסק שלך מול המון אנשים.

מה מיוחד בקורס מתחילים בשיווק דיגיטלי?

בקורס Digital Starter יש דרך ברורה לקחת את העסק שלך לשלב הבא במרחב הדיגיטלי. יש מבוא לשיווק דיגיטלי, איך להתחיל ביוקרה שותפות עם האתר שלך ואיך לפצח את הלקוחות שלך ברשת. הכלים והתהליכים הנדרשים עד למציאת הרעיונות הטובים ביותר והפניית המודעות שלך לקהל הצופה בדרך הנכונה.

מה מתמקד בקורס מתחילים בשיווק דיגיטלי?

בקורס זה דנתי ביסודות השיווק הדיגיטלי והכלים שלו מנקודת המבט של התעשייה. בקורס Digital Starter, אני דנה בחשיבות של התחלת זיהוי הלקוחות וכמה מרכזי הם הלקוחות שלך. נחקור כלי ופלטפורמות מסוימת כדי לומר איך עובדים נטוורק להציע לקוחות ואיך למקסם את ההצלחה שלך.

כמה מספרות הקורס?

הקורס כולל 7 שלבים שונים:

שלב 1: התחלת זיהוי הלקוחות שלך

זיהוי הלקוחות הנכונים יכול לגרום להצלחה מסחרית בכל פעילות שיווקית. אני אתן לכם את הידע והכלים לזיהוי הלקוחות הנכונים כדי לאפשר לעסק שלכם לצמוח ולהשתפר.

שלב 2: הכר את הפלטפורמות שלך

שיווק דיגיטלי יכול להיות מסוים, אך חשוב להבין את הפלטפורמות השונות ואת הכלים הזמינים כדי למצוא את הפלטפורמה המתאימה ביותר לקהל המתאים לעסק שלכם.

שלב 3: בניית הפגישה הראשונה

בסופו של דבר, מטרת הכל היא לקדם את הפגישה הראשונה ולהפוך אותה למבוקשת יותר. אני אתן לכם את הכלים והתהליכים הכי טובים כדי שתוכלו להשתמש בהם על מנת להשיג את המטרה שלכם.

שלב 4: זום לתוך הצוות שלך

פעולה אחת עם הצוות השלם תוכל לכפות את ההשמעות הזמינות ולאחד את כל הפעילויות המתחרות לעסק שלכם כדי להגדיל את התוצאות.

שלב 5: אפיון תגובות לקורס זה

כלי התגובה של קורס זה יכול להיות מאוד מועיל להגדיל את המבקרים לאתר שלכם ולגרום להן למתקשר עם הם בצורה ישירה טובה.

שלב 6: עבדו קשה אבל גם עבדו חכם

למרות שזה מובן מאליו נראה שפעילות איכותית תמיד מתאימה. אני אתן לכם כלי פשוט כדי שתוכלו להתחיל מתחדשים דיווחים לקהל שלכם ולהגדיל את המידע על הפני העסק שלכם.

שלב 7: השלב החשוב ביותר הוא סגירה

אתם מעוניינים לשפר את יכולת הקידום שלכם ולגרום לכם לצמוח באופן מהיר יותר? התחילו לצמוח ידיות עסקיות יחד עם דמויות של לקוחות חדשים על מנת להפיק את המרב. הקורס Digital Starter הוא כלי חשוב עבור כל בעלי עסק קטן שרוצה לצמוח באינטרנט.