מיטב לימוד עצמי

קורס פרסום פרוגרמטי של הקרן 2021

49.00

הקורס החדש שלנו מספק ידע מקיף בפרסום פרוגרמטי ודיגיטלי, המתאים לכל מי שרוצה לעבוד בסוכנות מדיה דיגיטלית, למשאבי אנוש, למסחר מדיה, לחדשים בעולם הפרסום, לאנשי מכיר

תיאור

כל אחד מאיתנו רוצה להתחיל לתכנן את תקציב הפרסום שלנו בצורה חכמה ונכונה. זה די ברור שהפרסום פרוגרמטי הוא המונח המסכן ביותר כרגע, אך אנו לא צריכים לחשוב שזה משאבי ואמור לטפל רק לחברות גדולות. במציאות, זה עתיד להיות העתיד של הפרסום בתקופה הזו, וגם אנחנו יכולים להיות חלק מזה. אז, מה לראות בקורס הזה?

מי זה מתאים לקורס?

בגדול, הקורס מתאים לכל מי שרוצה ללמוד על הפרסום הפרוגרמטי וגם למי שרוצה לקבל ידע מקיף בפרסום דיגיטלי, בין אם יש לו ניסיון בקניית מדיה פרוגרמטית או לא. הקורס מיועד לכל המעוניינים לעבוד בסוכנות מדיה דיגיטלית או בצוות שיווק דיגיטלי, למשאבי אנוש ולמסחר מדיה. בנוסף, הקורס מתאים גם לחדשים בעולם הפרסום, לאנשי מכירות ושיווק, לקריירות חדשות ולמי שמעוניינים לשפר יכולת קניית המדיה שלהם. כאמור, אין כללים מוקדמים כדי להירשם, אבל זה יותר מתאים למי שכבר יש לו מעט ידע בפרסום דיגיטלי.

מה זה פרסום פרוגרמטי?

קל להבין את הפרסום המסורבל שאנו רגילים אליו יותר טוב מאי פעם, אם נגיד שזה פסקול של פיצה הצוואר האמריקאי המלאכותי מתקפץ לפנינו בכל מקום. פרסום פרוגרמטי הוא למעשה חלק מהפרסום הדיגיטלי שהכי מתאים לאנשים שמעדיפים פתרונות צורך יותר משלנו ממחשבים.

בתחילת היום, היו חזקות מותגיות נרחבות מבוססי מדיה בעולם, אלו מתבגרות מאוד כעת ומתפתחות מדי יום. פונקציונאליות המבוססת על הנתונים מתקדמת לכל אורך הזמנים ומשתמשת בכוח ההתנדבותי של זרמים מכל רחבי האינטרנט. בנוסף, הצעדים של פרסום פרוגרמטי הם צעדים ציבוריים, הנותנים למשתמשים הרגילים לקבל גישה מלאה לעולם הפרסום ופיתוח מערכות מותג וסדרות תוכן שכולם יכולים לצפות ולהצטרף אליהם.

למה לקחת את הקורס?

פרסום פרוגרמטי הוא מהפרקטיות המהירה ביותר והמציאותית ביותר ב-2021. המיטב הולך ומצטיין באמצעות הכנסת הנתונים החשובים ליצירתיות עדכנית ומדויקת גם כן שתתאים לצרכים של המעצבים שעובדים בתחום הזה. הקורס עשיר במידע ומסייע לנו להכיר את המתקדמים והחשובים שצריכים כדי להתמודד בתחום זה. ניתן ללמוד את הפרסום הפרוגרמטי בצורה מעשית, וזה יתן לכם תמונה גדולה של מה שקורה מאחורי הקלעים.

בסך הכל, הקורס פשוט מדהים. המורה מד