מיטב לימוד עצמי

שלטו בפרסום YouTube באמצעות מסעות פרסום בתשלום של YouTube

49.00

התחלו לקחת צעדים כבר עכשיו כדי לקדם את העסק שלכם ולזרום עם המהפכה הדיגיטלית! בקורס הווידאו החדש שלי, אני מוכן ללמד אותכם איך למזער את דקות הצפייה של הלקוחותים ל

תיאור

אם אתה מנסה לקדם את העסק שלך ולזרום עם המהפכה הדיגיטלית, אז אין צורך להסביר לך עד כמה מודעות ביוטיוב משמעותיות וחיוניות לצמיחת העסק שלך. בין אם אתה מוכר מוצרים משלך ובין אם אתה עובד עם תכניות שותפות, הכישרון לפרסם פותר את המשימה שלך כלכלית.

במסגרת קורס הווידאו החדש שלי, אני מוכן ללמד אותך איך למזער את דקות הצפייה של הלקוחותים לפרסומות ואיך לאפשר להם לצפות בפרסומת שלך מבלי לתפוס אותם זמנית.

למעלה משיעור זה, אני מספק מספר טיפים וטכניקות לניהול מסעות פרסום בתשלום כדי להשיג את יעדי המשימה שלך:

אתר היעד המתאים למודעה שלך

הדבר הראשון שעליך לגשת אליו זה להתאים את המודעה שלך לחשיבות של מקום הפרסום. בדיוק כמו בפעם הזו שיש לך כמה דקות כדי לקנות בבית חומוס שכבר הכנת ולא רוצה לבוא עם עוד הוראות – כך צריך להתייחס לנושא הזה; מותאם שהמודעה שלך תעשה את העבודה עבורך.

זהו הזמן לחשוב על הקהל היעד שלך, מהם התכניות שהם צופים בהן. בכדי למצוא את האתר המתאים ביותר לפרסום שלך, עליך לבדוק את התכניות המצויות חקרת ולחפש את התשלום הכי אטרקטיבי.

צירוף המודעה שלך למטרה מסוימת

המודעה שלך צריכה להיות מיועדת למטרות מסוימות, כגון לידים או מכירות. זה כיוון חשוב מאוד כדי לאפשר לך לדעת איזו מודעה כדאית מבלימות יותר ואילו פחות ואיפה שווה להשקיע את הזמן והמאמץ שלך.

קבע את התקציב המתאים

בכדי לעזור לך לזרום עם מודעות היוטיוב שלך את המפעיל הרצוי, עליך להתייחס למשאבים בסדר מבחינה כלכלית. הצער החשוב הוא ליישם את המצב שבו כל האביזרים שלך יבוצעו על איכויות הפרסומת בצורה הטובה ביותר, ומעבר אל כך הם צריכים להיות מותאמים לקהל הנכון.

כל זה ועוד הרבה יותר

כמובן, אם אתה רוצה ללמוד עוד על אופן הווידאו והפרסום הדיגיטלי ביוטיוב, הרשם עכשיו לקורס שלי ואני אשמח ללמוד מכם איך להצליח ולצמוח. אז, בוא נדבר, אם אתם רוצים שהעסק שלכם יתפתח, התחלו לקחת צעדים כבר עכשיו!