מיטב לימוד עצמי

איור חדש ציור – קורס רישום פוטושופ דיגיטלי

49.00

הצטרפו ל-40,000 סטודנטים מסין שלמדו את קורס האיור ‘Guochao’ וגלו כמה קל הוא לצייר בסגנון המיוחד הזה. הקורס כולל 4 חלקים עם משאבים להורדה שיעזרו לכם ללמוד את הסגנון הסיני

תיאור

הצטרפו לכ-40,000 סטודנטים מסין שכבר למדו את קורס האיור ‘Guochao' וגלו כמה קל לצייר בסגנון המיוחד הזה. האיור ‘גווצ'או' הוא סגנון סיני מסורתי המשלב אלמנטים מודרניים כדי ליצור אומנות מרהיבה ומעניינת.

הקורס כולל 4 חלקים עם משאבים להורדה ויתאים לכל מי שרוצה ללמוד כיצד לצייר איור ‘גווצ'או' בעזרת תוכנות כמו Adobe Photoshop, i Pad Procreate או Artstudio.

חלק 1 מציג את הבסיס לאיור גווצ'או ומלמד אותנו לשלוט בבסיס האיורים שלו. עם חלק 2 ניצור איור פשוט של ‘גווצ'או' ונכיר יותר את הציורים השונים כגון דמויות, חיות וצמחים. בחלק 3 ניצור איור שלם של ‘גווצ'או' ונלמד ליצור אומנות מתקדמת. כל זה יכנס לשימוש בחלק 4 שמלמד כיצד ליצור איור ‘Guochao' לפי נושא חג המולד.

כך שאם אתם רוצים ללמוד תוך שמירה על המסורת הסינית העתיקה וכל זאת עם הוספת קצת אופנתיות מודרנית, קורס זה הוא כנראה הבחירה הנכונה עבורכם. העיצוב הקסום והשראה לא יאכזבו. שימו לב למחיר של הקורס שהוא 79.99$ וזמן הזדמנות כדי להיות אמיצים ולהתחיל לצייר בסגנון הזה מדהים.