_tidio_ מאפשרת מעקב אחרי התנהגות הנבחרת של המבקרים באתר שלך. אתה יכול לאסוף את הנתונים דרך לוח הניהול של הצ'אט; כך תוכל לעקוב אחרי הפעולות הפופולריות ביותר באתר שלך ואפילו להגדיר זרימות שיגיבו אליהן.

מעקב אחרי אירועים ב-Tidio

מעקב אחרי אירועים הוא כלי חשוב לכל בעל אתר שמעוניין להבין את התנהגות המשתמשים שלו. באמצעות Tidio, תוכל לאסוף נתונים על פעולות שונות שביצעו המבקרים באתר שלך, כמו לחיצות על כפתורים, מעבר בין דפים, והשלמת רכישות. כל המידע הזה יכול לשמש אותך כדי לשפר את חוויית המשתמש ולמקסם את ההמרות באתר שלך.

מהם אירועים?

אירועים הם פעולות שמבצע המשתמש באתר שלך. לדוגמה, כאשר משתמש לוחץ על כפתור, ממלא טופס או עובר לדף חדש, כל פעולה כזו נחשבת לאירוע. מעקב אחרי אירועים מאפשר לך להבין אילו פעולות מבוצעות לעיתים קרובות, מה מעניין את המשתמשים שלך, ואילו אזורים באתר שלך זקוקים לשיפור.

מעקב עבור אתרים שאינם על פלטפורמת Shopify

כדי לאפשר מעקב אחרי אירועים, עבור אל הגדרות בלוח של Tidio פתח את טאב המעקב.

set up tracking 2024-04-10 at 15.38.41.png

ברגע שתיכנס, תוכל לבחור את האירועים שתרצה לעקוב אחריהם על ידי לחיצה על התיבות המתאימות. האירועים המופיעים ברצפה הם כלליים ועובדים בכל הפלטפורמות, כך שתוכל לדלג על אפשרות Shopify שבחלק העליון ולבחור רק את האירועים שתרצה לעקוב עבור משתמשי non-Shopify. אל תשכח ללחוץ על כפתור השמור בסוף.

set up tracking 2024-04-10 at 15.38.59.png

לאחר ש-Tidio מתחילה לעקוב אחרי האירועים, תוכל לעקוב אחרי כל הנתונים דרך הגדרות > מעקב.

set up tracking 2024-04-10 at 15.58.19.png

בהמשך תוכל ליצור זרימות שיתחילו כאשר אירוע מסוים מתבצע באתר שלך. תוכל לעשות זאת על ידי שימוש באירוע חדש כטריגר בעורך הזרימות שלך.

set up tracking 2024-03-12 at 15.36.36.png

מעקב עבור אתרי Shopify

אם האתר שלך מבוסס על Shopify, ברירת המחדל היא שמעקב עבור Shopify יהיה מופעל. זה מאפשר לך לעקוב אחרי אירועים ייחודיים לחנויות Shopify (למשל, לקוח נטוש את העגלה שלו; עובר לתשלום; או משלים רכישה וכו').

תוכל להשתמש באירועים שנעקבים כדי ליצור זרימות שיגיבו לאירועים כאלה גם כן:

set up tracking 2024-03-12 at 15.37.40.png

אירועים מותאמים אישית (מתקדמים)

תוכל גם להשתמש בכתיבה סקריפטית כדי ליצור אירועים מותאמים אישית; תוכל לאחר מכן לעקוב אחריהם בלוח הניהול או להשתמש בהם כדי להפעיל זרימה מותאמת אישית. תצטרך לתכנת את האירוע בקוד של האתר שלך, כך שהאפשרות מיועדת בעיקר למפתחים. להלן דוגמת קוד שתוכל להשתמש בה:

tidioChatApi.track("eventname");

שם האירוע צריך להיות מוחלף באירוע הספציפי שתרצה לעקוב אחריו.

ברגע שאירוע מתבצע פעם אחת, הוא יופיע ברשימת הגדרות > מעקב ואפשר לך להשתמש בטריגר 'אירוע חדש' בעת הגדרת זרימות.

שיטה זו שימושית גם במקרים שבהם האירועים הכלליים הזמינים אינם עובדים בשבילך. במקרה זה, תצטרך להוסיף אותם ידנית על ידי שימוש בסקריפט ה-API מהאמור לעיל ולהגדיר את האירועים בהתאם לתוכן שלהם:

דוגמאות לאירועים מותאמים אישית

  • מעקב אחרי לחיצות על כפתורים ספציפיים.
  • מעקב אחרי צפיות בדפים מסוימים.
  • מעקב אחרי השארת פרטים בטופס.
  • מעקב אחרי פעולות נוספות כמו הורדת קבצים או צפייה בסרטונים.

באמצעות מעקב אחרי אירועים מותאמים אישית, תוכל לקבל תובנות מעמיקות יותר על התנהגות המשתמשים שלך ולבצע אופטימיזציה של האתר שלך בהתאם.

יתרונות המעקב אחרי אירועים

מעקב אחרי אירועים מציע מספר יתרונות חשובים:

  1. שיפור חוויית המשתמש: על ידי הבנת התנהגות המשתמשים, תוכל לשפר את חוויית השימוש באתר שלך.
  2. הגברת ההמרות: על ידי זיהוי בעיות בתהליך ההמרה, תוכל לבצע שיפורים שיגבירו את שיעור ההמרות.
  3. תובנות מעמיקות: תוכל לקבל תובנות על מה שמעניין את המשתמשים שלך, מה שמאפשר לך להתאים את התוכן והשירותים שלך לצרכים שלהם.
  4. אוטומציה של תהליכים: תוכל ליצור זרימות אוטומטיות שיגיבו לאירועים, מה שמפחית את הצורך בהתערבות ידנית.

באמצעות מעקב אחרי אירועים, תוכל לשפר את הביצועים של האתר שלך ולספק חוויית משתמש טובה יותר.

עובדה מעניינת: Tidio יכולה לשמש גם ככלי ליצירת קשר עם לקוחות בזמן אמת, מה שמאפשר לעסקים לשפר את חוויית הלקוח על ידי מתן מענה מיידי לשאלות או בעיות. זה יכול להוביל להגדלת שביעות הרצון של הלקוחות ולשיפור המוניטין של העסק.

טיפ: אם אתה רוצה לעקוב אחרי אירוע ספציפי כמו לחיצה על כפתור מסוים, תוכל להוסיף את הקוד הבא ישירות לקובץ ה-JavaScript של האתר שלך: document.getElementById('buttonId').addEventListener('click', function() { tidioChatApi.track('buttonClicked'); }); זה יאפשר לך לדעת מתי משתמשים לוחצים על הכפתור הזה!

סיכום

מעקב אחרי אירועים באתר שלך הוא כלי חיוני להבנת התנהגות המשתמשים ולשיפור חוויית הלקוח. Tidio מציעה פתרונות מעקב מתקדמים, הן עבור אתרי Shopify והן עבור אתרים אחרים, ומאפשרת לך ליצור זרימות אוטומטיות שיגיבו לאירועים שונים. על ידי שימוש במעקב אחרי אירועים מותאמים אישית, תוכל לקבל תובנות מעמיקות יותר על האופן שבו המשתמשים שלך מתקשרים עם האתר שלך.

כעת, כשאתה יודע כיצד להגדיר מעקב ב-Tidio, אתה יכול להתחיל לאסוף נתונים חשובים שיכולים לשפר את הביצועים של האתר שלך. אל תשכח לבדוק את הנתונים באופן קבוע ולבצע שיפורים בהתאם למידע שתקבל.

בהצלחה!