מראה הווידג'ט
בסעיף הגדרות > צ'אט חי > מראה, אתה יכול להתאים את הווידג'ט של Tidio שלך בהתאם להעדפותיך.
השינויים שאתה יכול לבצע בהגדרות מראה ותחושה מתבססים על איך אתה מעדיף שהווידג'ט של הצ'אט יוצג באתר שלך. תצוגה מקדימה תהיה זמינה בצד ימין, כך שתוכל לראות את השינויים בזמן אמת.
תוכל ללמוד עוד על כל שלב מתוך סעיף מראה ותחושה במאמר שלנו על התאמה אישית של ווידג'ט הצ'אט של Tidio.
נראות הווידג'ט
מתחת להגדרות נראות הווידג'ט, תוכל לוודא שהווידג'ט נגיש למבקרים באתר שלך ולבחור אם תרצה שהווידג'ט יוצג כאשר אתה לא אונליין ובאילו מכשירים.
כדי להתאים את נראות הווידג'ט, תוכל לבחור להציג אותו במכשירים נבחרים או להשתמש באופציה להסתיר בדפים מסוימים כדי להסתיר אותו מדפים ספציפיים בלבד. תוכל גם להפעיל את האופציה לאפשר למבקרים ליצור כרטיס כאשר אתה לא אונליין – אם אתה מעדיף שהמבקרים שלך ישלחו הודעת דוא"ל כשאתה לא כאן.
התחלה
מתחת להגדרות ההתחלה, תוכל לשנות את הסטטוס, הרקע, והודעה שתהיה נראית אם אין לך זרמי צ'אט פעילים.
סקר לפני הצ'אט
מתחת לסעיף התחלה, תמצא את סקר לפני הצ'אט. כאן תוכל ליצור סקר שישאל את המבקר שלך את שמו, כתובת הדואר האלקטרוני שלו, מספר הטלפון, או עמידה בתקנות GDPR לאחר שהוא מקליד את ההודעה הראשונה שלו ומנסה להתחיל שיחה איתך.
מידע זה יישמר עבורך בלוח שיחות לשימוש במהלך הצ'אט.
**טיפ מעשי:** אם אתה רוצה לשפר את שיעור ההמרה של הצ'אט, נסה לשאול שאלות פשוטות וברורות בסקר לפני הצ'אט. לדוגמה, "איך נוכל לעזור לך היום?" או "מה הנושא המרכזי של הפנייה שלך?".
ריבוי שפות
תכונת ריבוי השפות מאפשרת לך להציג את ווידג'ט הצ'אט ביותר משפות אחת. בנוסף, תוכל לערוך כל משפט בתרגום ולהתאים אותו לצרכים שלך. כדי ללמוד עוד על סעיף ריבוי השפות, עיין במאמר הזה: ריבוי שפות.
סרגל צד
הגדר את הצ'אט שלך להופיע כסרגל צד בצד שמאל או ימין של האתר שלך. ברגע שמשתמש לוחץ על סרגל הצד, ווידג'ט הצ'אט הסטנדרטי בתחתית יופיע.
פייסבוק מסנג'ר
כאן תוכל להגדיר את האינטגרציה שלך עם מסנג'ר. כדי לאשר, כניס עם האישורים שלך לפייסבוק. כדי ללמוד איך זה עובד, קרא את המאמר שלנו שמסביר כיצד לשלב את צ'אט Tidio עם מסנג'ר.
אינסטגרם
התייחס למדריך שלנו על שילוב צ'אט Tidio עם אינסטגרם להוראות מפורטות.
וואטסאפ
עיין במאמר שלנו על כיצד לשלב את צ'אט Tidio עם וואטסאפ להוראות צעד-אחר-צעד.
שירות לקוחות
הגדר את האינטגרציה עם חשבון הדוא"ל שלך כדי לקבל ולשלוח הודעות דוא"ל דרך Tidio Chat. זה יאפשר לך לשמור את כל התקשורת עם הלקוחות במקום אחד. כדי узнать больше על כך, עיין במדריך שלנו לאינטגרציית תיבת דואר.
דף הצ'אט
אתה יכול גם לקשר את הצ'אט שלך לכפתור בדף שלך ולהציג אותו בחלון חדש כאשר משתמש לוחץ עליו. הכתובת URL של דף הצ'אט זמינה בתחתית הסעיף – תוכל להעתיק אותה ולחבר אותה לכפתור באתר שלך.
**טיפ מעשי:** אם אתה משתמש באינטגרציה עם וואטסאפ, ודא שהמספר שלך מעודכן ושאתה זמין בשעות הפעילות שציינת. זה יכול לשפר את שביעות הרצון של הלקוחות שלך.
Source link
הגדרות נוספות
במהלך השימוש ב-Tidio, ישנן הגדרות נוספות שיכולות לשפר את חוויית השימוש שלך. נסקור כמה מהן:
התראות
תוכל להגדיר התראות שיתקבלו כאשר יש הודעות חדשות בצ'אט. זה יכול להיות שימושי כדי להבטיח שלא תפסmiss אף שיחה עם לקוח.
- בחר את סוג ההתראה שתרצה לקבל (מייל, פוש, SMS).
- הגדר את זמני ההתראה (למשל, רק בשעות העבודה).
תבניות הודעות
תוכל ליצור תבניות הודעות מראש כדי לחסוך זמן בתשובות לשאלות נפוצות. זה יכול לשפר את היעילות שלך.
- צור תבנית חדשה.
- הוסף את התוכן שתרצה לכלול בתבנית.
- שמור את התבנית לשימוש עתידי.
סטטיסטיקות
Tidio מספקת לך נתונים וסטטיסטיקות על השיחות שלך. תוכל לעקוב אחרי:
- מספר השיחות שהתקיימו.
- שיעור ההמרה של השיחות.
- זמן התגובה הממוצע.
שיפור חוויית הלקוח
כדי לשפר את חוויית הלקוח שלך, ישנם כמה צעדים נוספים שאתה יכול לנקוט:
הכשרה לצוות
הכשרה נכונה לצוות שלך יכולה לשפר את איכות השירות. ודא שהצוות יודע כיצד להשתמש בכלים של Tidio בצורה מיטבית.
משוב מלקוחות
אחרי כל שיחה, תוכל לבקש מהלקוחות שלך לתת משוב על השירות. זה יכול לעזור לך להבין מה עובד ומה צריך שיפור.
שירות 24/7
אם אפשרי, שקול להציע שירות לקוחות 24/7. זה יכול לשפר את שביעות הרצון של הלקוחות שלך.
סיכום
באמצעות Tidio, תוכל לשפר את חוויית הלקוח שלך ולספק שירות מהיר ויעיל. על ידי התאמה אישית של הווידג'ט, שימוש בסקרים לפני הצ'אט, והגדרות נוספות, תוכל להבטיח שהלקוחות שלך יקבלו את השירות הטוב ביותר.
אם יש לך שאלות נוספות או שאתה זקוק לעזרה, אל תהסס לפנות לתמיכה של Tidio.