למדו על הנתונים שתוכלו למצוא בלוח הניתוחים של Tidio.com. גלו איך לעסק שלכם יכולה להיות תועלת מהבנת המדדים.
לימודי ניתוחים
אתם יכולים לגשת לסעיף ניתוחים של הפרויקט שלכם מהתפריט הראשי בצד שמאל:
המטרה של סעיף הניתוחים היא לעזור לכם להעריך את העבודה של העסק שלכם בניהול התקשורת עם הלקוחות. על ידי הסתכלות על סעיף הניתוחים של Tidio.com, תלמדו על הדברים הבאים:
- כיצד לנתח את השיחות עם הלקוחות.
- איך לשפר את ביצועי העובדים.
- כיצד להבין את דפוסי השיחות.
- איך לייעל את זמני התגובה.
- כיצד להעריך את שביעות הרצון של הלקוחות.
ועוד.
שפרו וארגנו את העבודה שלכם על ידי ידיעת איך כל אחד מהעובדים שלכם מתפקד, איך לקבוע את המשמרות שלהם ולבין את הדפוסים מאחורי השיחות שזכו לדירוג חיובי או שלילי.
שיחות
ב-Tidio, אנו מגדירים שיחה כהחלפת הודעות בין מבקרים לבין עובדים.
השיחה מתחילה עם הודעה חדשה, והיא יכולה להסתיים בדרכים שתי:
הנתונים על השיחות בסעיף ניתוחים יתעדכנו כאשר עובד ילחץ על כפתור לסיים שיחה או כאשר יעברו 3 שעות מההודעה האנושית האחרונה.
מדדי שיחות
טאב שיחות בסעיף הניתוחים מאפשר לכם לבדוק נתונים מצטברים על השיחות שהיו לעסק שלכם עם לקוחותיו. תראו שם שבעה מדדים:
כל השיחות
מספר כולל של שיחות שהיו לכם. סכום השיחות שהחלו על ידי מבקרים ועובדים
.
שיחות לא נענות
שיחות שהחלו על ידי מבקרים ולא קיבלו תשובה מעובד בתוך 3 שעות. אם העובד עונה לאחר 3 שעות, ההודעה שלו תיספר כשיחה חדשה.
שיחות שהטופלו
שיחות שקיבלו תשובה מעובד או שהחלו על ידי עובדים.
שיחות נכנסות לפי שעה
גרף זה מאפשר לכם לבדוק כמה מבקרים החלו שיחות בשעות ספציפיות. אתם יכולים להשתמש בו כבסיס להכנת לוח הזמנים של העובדים שלכם.
שיחות
מספר השיחות ליום. אתם יכולים לבחור את מסנן הגרף כדי לראות נתונים על בסיס יומי/חודשי.
זמן תגובה ראשון
זמן התגובה הראשון מגדיר את הזמן שהמבקרים חיכו לתגובה הראשונה של העובד. מדד זה נחשב רק לשיחות שהמבקרים מתחילים. בגרף זמן התגובה הראשון, תראו את זמן התגובה הראשון הממוצע ואחוז השיחות עם תגובה ראשונה בזמן שנקבע מראש.
משך השיחה
אתם יכולים לראות את הסטטיסטיקות של משך השיחה שלכם, מחולקות לקבוצות שונות של משך (כגון 0-2 דקות, 2-5 דקות וכו'), כמו גם את הממוצע הכללי.
הערכת שביעות רצון
הדירוג הממוצע הכללי וגרף בתקופת זמן שנבחרה.
עם אפשרות צפה בשיחות מדורגות, תוכלו לבדוק פרטים על כל השיחות המדורגות כדי למצוא את הנקודות החזקות והחלשות של הביצועים של העובד שלכם.
עובדים
ביצועים
ה-view של העובדים מאפשר לכם להעריך את ביצועי העובדים על ידי הסתכלות על המדדים שניתנים. טאב נפרד זמין למדדי צ'ט חיי וטיקטים.
מספר השיחות שהטופלו
שיחות (או טיקטים) שקיבלו תגובה מעובד או שהחלו על ידי העובד.
% מכל השיחות שהוטפלו
אחוז מכל השיחות שהוטפלו בפרויקט על ידי עובד מסוים.
זמן התגובה הראשון
כמה זמן המבקרים חיכו לתגובה הראשונה של העובד.
הערכת שביעות רצון
הדירוג הממוצע שניתן על ידי משתמשים דרך צ'אט חי או טיקטים.
שעות און-ליין
אתם יכולים גם לראות את התקופות המדויקות שבהן כל עובד היה אונליין, וכמה שיחות הם טיפלו בזמן הזה.
לידים
טאב הלידים מאפשר לכם לראות כמה לידים נאספו על ידי העובדים שלכם או האוטומציה של Tidio.com בטווח זמן שנבחר.
מכירות
טאב המכירות מאפשר לכם לראות איך Tidio.com עוזרת לכם במכירות, מה הערך הממוצע של ההזמנה שלכם ואילו עובדים או זרמים מייצרים את רוב המכירות.
מכירות עם סיוע
סך כל ההכנסות ממכירות מכל ההזמנות, שנוצרו בעזרת Tidio (שנעשו על ידי עובדים וזרמים).
AOV
ערך ההזמנה הממוצע ממכירות שסופקו על ידי Tidio (שהיו על ידי עובדים וזרמים).
הזמנות
מספר כולל של הזמנות שסופקו על ידי Tidio.
מכירות עם סיוע מעובדים
מציג את שם העובד ומספר השיחות שהובילו למכירות.
המכירות מיוחסות לעובד אם הן נעשו תוך שבעה ימים מאז שהמבקר דיבר עם העובד. אם הרכישה מתבצעת לאחר שבעה ימים, היא לא תיחשב כמכירה.
מכירות עם סיוע מזרמים
מציג את שם הזרם, כמה קודי קופון שולחו/נעשה בהם שימוש על ידי הזרמים, כמה מכירות התרחשו לאחר מכן, ומה הערך הממוצע של ההזמנה. מכירות אלו נחשבות רק כאשר הפעולה קוד קופון של Shopify נעשתה בתוך הזרמים.
טיקטים
טאב הטיקטים מראה לכם את מספר הטיקטים שהתקבלו בטווח הזמן שנבחר, את ממוצע הטיקטים בטווח הזמן הזה, את זמן התגובה הראשון הממוצע, וכן את שיעור שביעות הרצון של הלקוחות.
כל הטיקטים
מספר כולל של טיקטים בטווח זמן מסוים.
טיקטים
מספר הטיקטים הממוצע בטווח זמן מסוים.
זמן התגובה הראשון
הזמן הממוצע שנדרש לעובדים להגיב להודעה הראשונה בטיקט (בטווח זמן מסוים).
זמן פתרון
מדד זה מראה כמה זמן בדרך כלל לוקח לצוות שלכם לפתור טיקט.
שיעור שביעות רצון
דירוג ממוצע וגרף דירוג (לטווח הזמן שנבחר). בנוסף, קיימת אפשרות לראות את כל הטיקטים המדורגים ברשימה, מסודרת לפי דירוג.