למדו על הנתונים שתוכלו למצוא בלוח הניתוחים של Tidio.com. גלו איך לעסק שלכם יכולה להיות תועלת מהבנת המדדים.

 

 

 

לימודי ניתוחים

 

אתם יכולים לגשת לסעיף ניתוחים של הפרויקט שלכם מהתפריט הראשי בצד שמאל:

 

Screenshot 2024-04-30 at 16.38.18.png

 

 

המטרה של סעיף הניתוחים היא לעזור לכם להעריך את העבודה של העסק שלכם בניהול התקשורת עם הלקוחות. על ידי הסתכלות על סעיף הניתוחים של Tidio.com, תלמדו על הדברים הבאים:

 

  • כיצד לנתח את השיחות עם הלקוחות.
  • איך לשפר את ביצועי העובדים.
  • כיצד להבין את דפוסי השיחות.
  • איך לייעל את זמני התגובה.
  • כיצד להעריך את שביעות הרצון של הלקוחות.

ועוד.

 

שפרו וארגנו את העבודה שלכם על ידי ידיעת איך כל אחד מהעובדים שלכם מתפקד, איך לקבוע את המשמרות שלהם ולבין את הדפוסים מאחורי השיחות שזכו לדירוג חיובי או שלילי.

 

 

שיחות

 

ב-Tidio, אנו מגדירים שיחה כהחלפת הודעות בין מבקרים לבין עובדים.

 

השיחה מתחילה עם הודעה חדשה, והיא יכולה להסתיים בדרכים שתי:

 

הנתונים על השיחות בסעיף ניתוחים יתעדכנו כאשר עובד ילחץ על כפתור לסיים שיחה או כאשר יעברו 3 שעות מההודעה האנושית האחרונה.

 

 

 

מדדי שיחות

 

analytics 2024-04-10 at 11.09.15.png

 

 

טאב שיחות בסעיף הניתוחים מאפשר לכם לבדוק נתונים מצטברים על השיחות שהיו לעסק שלכם עם לקוחותיו. תראו שם שבעה מדדים:

 

כל השיחות

מספר כולל של שיחות שהיו לכם. סכום השיחות שהחלו על ידי מבקרים ועובדים

 

Zrzut_ekranu_2022-04-5_o_09.59.11.png

 

שיחות לא נענות

שיחות שהחלו על ידי מבקרים ולא קיבלו תשובה מעובד בתוך 3 שעות. אם העובד עונה לאחר 3 שעות, ההודעה שלו תיספר כשיחה חדשה.

 

שיחות שהטופלו

שיחות שקיבלו תשובה מעובד או שהחלו על ידי עובדים.

 

שיחות נכנסות לפי שעה

גרף זה מאפשר לכם לבדוק כמה מבקרים החלו שיחות בשעות ספציפיות. אתם יכולים להשתמש בו כבסיס להכנת לוח הזמנים של העובדים שלכם.

 

 

analytics 2024-04-10 at 11.11.54.png

 

שיחות

מספר השיחות ליום. אתם יכולים לבחור את מסנן הגרף כדי לראות נתונים על בסיס יומי/חודשי. 

 

analytics 2024-04-10 at 11.12.50.png

 

זמן תגובה ראשון

זמן התגובה הראשון מגדיר את הזמן שהמבקרים חיכו לתגובה הראשונה של העובד. מדד זה נחשב רק לשיחות שהמבקרים מתחילים. בגרף זמן התגובה הראשון, תראו את זמן התגובה הראשון הממוצע ואחוז השיחות עם תגובה ראשונה בזמן שנקבע מראש.

 

analytics 2024-04-10 at 11.13.10.png

 

משך השיחה

אתם יכולים לראות את הסטטיסטיקות של משך השיחה שלכם, מחולקות לקבוצות שונות של משך (כגון 0-2 דקות, 2-5 דקות וכו'), כמו גם את הממוצע הכללי.

 

analytics 2024-04-10 at 11.12.07.png

 

הערכת שביעות רצון

הדירוג הממוצע הכללי וגרף בתקופת זמן שנבחרה.

 

analytics 2024-04-10 at 11.12.32.png

 

עם אפשרות צפה בשיחות מדורגות, תוכלו לבדוק פרטים על כל השיחות המדורגות כדי למצוא את הנקודות החזקות והחלשות של הביצועים של העובד שלכם.

 

analytics 2024-04-10 at 11.39.23.png

 

עובדים

 

ביצועים

ה-view של העובדים מאפשר לכם להעריך את ביצועי העובדים על ידי הסתכלות על המדדים שניתנים. טאב נפרד זמין למדדי צ'ט חיי וטיקטים.

 

analytics 2024-04-10 at 11.17.22.png

 

מספר השיחות שהטופלו

שיחות (או טיקטים) שקיבלו תגובה מעובד או שהחלו על ידי העובד.

 

% מכל השיחות שהוטפלו

אחוז מכל השיחות שהוטפלו בפרויקט על ידי עובד מסוים.

 

זמן התגובה הראשון

כמה זמן המבקרים חיכו לתגובה הראשונה של העובד. 

 

הערכת שביעות רצון

הדירוג הממוצע שניתן על ידי משתמשים דרך צ'אט חי או טיקטים. 

 

 

שעות און-ליין

אתם יכולים גם לראות את התקופות המדויקות שבהן כל עובד היה אונליין, וכמה שיחות הם טיפלו בזמן הזה.

 

analytics 2024-04-10 at 11.21.27.png

 

 

לידים

 

טאב הלידים מאפשר לכם לראות כמה לידים נאספו על ידי העובדים שלכם או האוטומציה של Tidio.com בטווח זמן שנבחר. 

 

analytics 2024-04-10 at 11.22.55.png

 

 

מכירות

 

טאב המכירות מאפשר לכם לראות איך Tidio.com עוזרת לכם במכירות, מה הערך הממוצע של ההזמנה שלכם ואילו עובדים או זרמים מייצרים את רוב המכירות.

 

 

analytics 2024-04-10 at 11.45.16.png

 

מכירות עם סיוע

סך כל ההכנסות ממכירות מכל ההזמנות, שנוצרו בעזרת Tidio (שנעשו על ידי עובדים וזרמים).

 

AOV

ערך ההזמנה הממוצע ממכירות שסופקו על ידי Tidio (שהיו על ידי עובדים וזרמים).

 

הזמנות 

מספר כולל של הזמנות שסופקו על ידי Tidio.

 

מכירות עם סיוע מעובדים 

מציג את שם העובד ומספר השיחות שהובילו למכירות.

המכירות מיוחסות לעובד אם הן נעשו תוך שבעה ימים מאז שהמבקר דיבר עם העובד. אם הרכישה מתבצעת לאחר שבעה ימים, היא לא תיחשב כמכירה.

 

מכירות עם סיוע מזרמים

מציג את שם הזרם, כמה קודי קופון שולחו/נעשה בהם שימוש על ידי הזרמים, כמה מכירות התרחשו לאחר מכן, ומה הערך הממוצע של ההזמנה. מכירות אלו נחשבות רק כאשר הפעולה קוד קופון של Shopify נעשתה בתוך הזרמים.

 

analytics 2024-04-10 at 11.45.34.png

 

 

טיקטים

טאב הטיקטים מראה לכם את מספר הטיקטים שהתקבלו בטווח הזמן שנבחר, את ממוצע הטיקטים בטווח הזמן הזה, את זמן התגובה הראשון הממוצע, וכן את שיעור שביעות הרצון של הלקוחות.

 

analytics 2024-04-10 at 11.18.02.png

 

כל הטיקטים

מספר כולל של טיקטים בטווח זמן מסוים.

 

analytics 2024-04-10 at 11.14.45.png

 

טיקטים

מספר הטיקטים הממוצע בטווח זמן מסוים.

 

analytics 2024-04-10 at 11.15.15.png

 

זמן התגובה הראשון

הזמן הממוצע שנדרש לעובדים להגיב להודעה הראשונה בטיקט (בטווח זמן מסוים).

 

analytics 2024-04-10 at 11.15.42.png

 

זמן פתרון

מדד זה מראה כמה זמן בדרך כלל לוקח לצוות שלכם לפתור טיקט.

 

analytics 2024-04-10 at 11.16.10.png

 

שיעור שביעות רצון

דירוג ממוצע וגרף דירוג (לטווח הזמן שנבחר). בנוסף, קיימת אפשרות לראות את כל הטיקטים המדורגים ברשימה, מסודרת לפי דירוג.

 

analytics 2024-04-10 at 11.16.03.png