למה למכור אופנת גברים אונליין

אף שעשוי להיראות מאתגר להשתלב בתעשייה עם כל כך הרבה שחקנים מוכרים – גודל השוק משאיר הרבה אפשרויות לתפוס מגזרים מסוימים. אופנת גברים היא משהו שחצי מהאוכלוסיה צריכה בצורה אחת או באחרת – כך שהצלחה היא תלויה במידת שבה יזם מבין את הקהל היעד שלו ויכול לספק מוצרים שיכובדו על פי טעמם.

איך מתחילים לבנות מותג אופנת גברים

תרצה להתחיל על ידי חשיבה על מהות מותג הבגדים שלך. יש המון אפשרויות – אך תמצא את החוויה הכי מהנה אם זהו מקצוע שאתה מעוניין בו. ייתכן שתחשוב למכור בגדי רחוב מלאי סטייל אם אתה מחשיב את עצמך כמטרופולינית שיקי. או אם אתה אוהב פעילות גופנית יותר – תיק פעילות עכשווי יכול להיות המקצוע שלך. אם יש לך טעם לדברים הטובים ביותר בחיים – ייתכן שתשקול למכור בגדי ערב מלוטשים יותר – יש המון אפשרויות לכיוון שבו תרצה לקחת את חברת הבגדים שלך.

לא משנה איזה מקצוע תבחר למכור בו – תרצה לוודא שהמקצוע הנבחר מנחה את הדרך שבה אתה מוצא את קהל היעד שלך. לדוגמה, נניח שהיית רוצה לקחת את המותג שלך לכיוון יותר רשמי ולהתמחות במכירת חליפות, עניבות, מכנסיים מכובסים וחולצות עם כפתורים. בגדים כמו אלו צריכים להימכר לקהל ישן יותר עם הכנסה זמינה יותר. זה יהפוך את הפייסבוק למדור נהדר למכירת בגדי ערב. מצד שני – ייתכן שתבחר לקחת את המותג לכיוון קז'ואל יותר – מכירת פריטים כמו חולצות טי, ג'ינסים, נעליים ספורטיביות וסווטשירטים. בגדים כאלה בדרך כלל משווקים בצורה הטובה ביותר בפלטפורמות כמו אינסטגרם בשל הקהל הצעיר יותר הזמין בפלטפורמה.

זכור שבגדים מציעים הרבה אפשרויות. אין צורך למכור רק בגדים רשמיים או לא רשמיים, אפשר לשווק את המותג שלך לאסתטיקה, תת-תרבות או טיפוס אישיות מסוים. האם המותג שלך מבוסס על בדיחות ורוח קלילה – או יותר רציני בגוון? אלו הדברים שתרצה לשקול לפני שתתחיל לעבוד על מציאת הקהל שלך ושיווק המוצרים שלך.

כיצד להשתמש בדרופשיפינג למכירת אופנת גברים

אז, אתם רוצים למכור אופנה לגברים באינטרנט, אבל אתם רוצים להשאיר את כל ההליכים המשעממים למישהו אחר? כמו הייצור, האחסון, ואלוהים ישמור – המשלוח? אז נשמע כאילו הדרופשיפינג זו השיטה שלכם. זו פשוט חברה אחרת שתקלוט את ההזמנה של הלקוח, תשלח את הפריט, ותחמיא לכם על החוכמה שלכם בהשארת כל הטירחה הזו להם. אתם רק צריכים להיות הגאונים שמשווקים את המוצרים ובונים את המותג, ואז לצחוק כל הדרך לבנק.

אם אתם מחפשים לקנות מלאי בכמות גדולה בתמחור אטרקטיבי, תחפשו יותר בכיוון Alibaba. אבל אם אתם מעדיפים להשאיר את הדאגה למישהו אחר ולהזמין רק כאשר יש לכם הזמנה מלקוח, יש לכם את AliExpress. כן, המחירים שם יכולים להיות גבוהים קצת יותר, אבל החופש שאתם מרוויחים מהשיטה הזו שווה את זה.

שיווק מותג בגדי הגברים שלך

כאשר אתם משווקים את המותג שלכם, חשוב שתדען איך למצוא את הקהל הממומן שלכם. זה לא משנה איזה מוצרים אתם מציעים, אם אתם לא מגיעים לאנשים שרוצים לקנות אותם. לכן, חשוב לחקור את הקהל שלכם ולהבין את הדרישות והצרכים שלהם.

עם זאת, אם אתם עוסקים באופנה לגברים, הקהל שלכם הוא למעשה גברים בטווח מסוים של גילאים, ככל הנראה משנות ה-20 ומעלה, תלוי בסגנון שאתם מציעים. עם זאת, אתם יכולים להכנס לתת-קהלים מסוימים, כמו גברים שאוהבים אופנה עכשווית, או גברים שאוהבים אופנה מסוימת כמו אופנה וינטאג' או אופנה אורבנית.

כאשר אתם ממקדים את המוצרים שלכם לקהל מסוים, אתם יכולים ליצור מסרים ממוקדים שיגיעו להם בצורה הטובה ביותר. לדוגמה, אם אתם ממקדים את המוצרים שלכם לגברים שאוהבים אופנה עכשווית, אתם יכולים לגבש מסרים שמדברים על החדשנות של המוצרים שלכם, או את הדרך שבה הם מאפשרים ללקוחות להצטייד באופנה הכי עדכנית.

השתמשו בכלים כמו קמפיינים של פרסום במדיה החברתית, פוסטים ממומנים, ומאמרי בלוג ממוקדים כדי למצוא את הקהל שלכם. אתם יכולים גם לשלב את המוצרים שלכם עם אירועים מקומיים, כמו תערוכות אופנה, כדי להגיע לאנשים שאתם מעוניינים להגיע אליהם.

מודל עסקי

פעילות החדשה ביותר של מכירת אופנת גברים דרך דרופשיפינג מתאימה גם למכירה חסרת סיכונים ולוא רק זאת, אלא גם למכירה חסכונית. אם אתה רק רוכש מלאי לאחר מכירה, העלות של הסחורה תמיד תהיה נמוכה יותר מהמחיר שנמכר בו. מוצרי אופנת גברים יכולים להיות במגוון מחירים משום שישנם מגוון רחב של מוצרים – אך באופן כללי המחירים יכולים להיות נמוכים ביותר. אם תרצה להפעיל את המותג שלך לקהל יותר פשוט, תוכל למצוא חולצות כפתורים עם מחירים של 8-12 דולרים ב-AliExpress, ולמכור אותם בכ-15-25 דולרים. בגדים יותר פורמליים עשויים להיות יקרים יותר על אתר AliExpress, אבל זה מאוזן עקב העובדה שניתן לקחת יותר כסף על המוצרים הללו.

תמונות ומדיה

כל התמונות שאתם רואים למטה ועוד איזה 60 תמונות נוספות זמינות באיכות גבוהה, כחלק מקיט שלם לשימוש באתר שלכם, בחינם ללקוחות שופיפיי.

טיפים לדרופשיפינג

AliExpress לפעמים יכול להיראות מהמם כי יש כל כך הרבה מוצרים. אם אינך יודע מאיפה להתחיל בכל הנוגע לבחירת מוצר, מיין את תוצאות החיפוש שלך לפי “המוסדר ביותר”. זה יציב את המוכרים הטובים ביותר בראש הרשימה וייתן לך מושג כללי על מה מוכר ומה פופולרי. אתה יכול גם להשתמש ב-Oberlo כדי לשלוח מוצרים ישירות מספקים.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

כדי לקבל מושג טוב יותר על איך המקרים נראים בחיים האמיתיים, בדוק את הכרטיסייה ביקורות עבור רשימות מוצרים וצפה ב”ביקורות עם תמונות”. הקפד לקרוא גם את הביקורות, כדי לראות מה אחרים אומרים על המוצר. כמו כן, תרצה לבדוק את הכרטיסייה “עסקאות” ברשימת המוצר ב- AliExpress. אם אתה רואה מספר רכישות מאדם אחד, סביר להניח שהוא שולח את הפריט. זה אומר לך שזה כנראה פריט טוב למכור.

למרות שאולי אתה משלם כמעט כלום על AliExpress, אל תתמחר נמוך יותר את המוצרים שלך. תרצה להשאיר מספיק מרווח לשיווק, אז נסה למכור מוצרים במחיר גבוה פי שלושה או ארבעה.

נסה לשלב את הפריטים שלך בקבוצות נושא, או להציע מוצרים משלימים. בדוק מה התחרות מוכרת כדי לקבל מושג טוב יותר אילו קטגוריות מוצרים עשויות להיות רלוונטיות במיוחד לקהל שלך.

פלטפורמות כמו פייסבוק מאפשרות לך למקד לתכונות או התנהגויות מאוד ספציפיות. לדוגמה, אם אתה משתמש במודעות פייסבוק כדי למשוך תנועה לחנות טלפונים סלולריים, אתה יכול למקד למשתמשי iPhone 6 עבור כיסויי טלפון לאייפון 6 ולמקד למשתמשי טלפון LG V10 עבור כיסויי טלפון LG V10. ניתן למצוא אפשרויות ספציפיות למכשירים אלה בקטע ‘מיקוד התנהגות' של מנהל המודעות שלך בפייסבוק. מיקוד יתר יכול להיות מיושם על מגוון רחב של התנהגויות ודמוגרפיות.