Paxful, שנוסדה בשנת 2015, גדלה להיות אחד משוק הביטקוין המוביל לעמית לעמית בעולם. עם 9 מיליון משתמשים ולמעלה מ-350 אפשרויות תשלום זמינות בפלטפורמה, יש לנו משימה אחת פשוטה: לספק גישה פיננסית לכל אחד, בכל מקום ובכל זמן.

אם אתם מחפשים סוף סוף לקחת את הקפיצה הזו ולקנות את הביטקוין הראשון שלכם, הגעתם למקום הנכון. כדי לעזור לך להתחיל, ריכזנו עבורך את המדריך האולטימטיבי כיצד להשתמש ב-Paxful עבורך – בואו נתחיל מיד.

כיצד פועלת Paxful?

עם למעלה מ-350 שיטות תשלום זמינות ב-Paxful, אתה יכול לקנות ולמכור ביטקוין עבור בעצם מה שאתה רוצה. אנו נחבר אותך עם אחד מאלף הסוחרים המהימנים הזמינים, כל מה שאתה צריך לעשות הוא לשלם להם באמצעות שיטת התשלום המועדפת עליהם, סימון העסקה כשולמה (Mark As Paid), והם ידאגו לכל השאר.

מוכנים להתחיל? בוא ניצור את החשבון שלכם.

יצירת חשבון

התחנה הראשונה ב-Paxful היא יצירת חשבון. 
אם אתה מרגיש שאתה מוכן, פתח את דפדפן האינטרנט שלך, עבור אל דף הבית של Paxful ולחץ על כפתור הרשמה בפינה השמאלית העליונה של הדף.

משם תוכלו ליצור את חשבונכם באמצעות מספר הטלפון או כתובת הדוא”ל שלכם. 

ברגע שחשבונכם נוצר, תקבלו ארנק Paxful בחינם ואתה מוכנים להתחיל. הקפידו לאמת גם את מספר הטלפון והתעודה המזהה שלכם כדי לסחור עם מגבלות גבוהות יותר ולפתוח עוד יותר הטבות.

קניית הביטקוין הראשון שלכם (או רק חלק ממנו)

עכשיו, כשיש לכם את כל הכלים שאתם צריכים כדי להתחיל, מוכנים לקנות את הביטקוין הראשון שלך? זה אולי נשמע קצת מאיים בהתחלה אבל זה הרבה יותר קל ממה שאתם חושבים. הדבר הטוב ביותר בקניית ביטקוין ב-Paxful הוא שיש לכם יותר מ-350 דרכים לשלם, עמלות אפס נגבות מהקונה, ותוכלו להתחיל עם 50 ש״ח בלבד.

איך להתחיל:

  1. עברו לדף הבית של Paxful
    בחרו ביטקוין או מטבע קריפטו אחר שאיתו אתם רוצים לקנות, בחר מבין 350+ שיטות התשלום הזמינות, ובאופן אופציונלי, הזינו כמה אתם רוצים להוציא. משם, לחצו על Find Offers.

  2. בחרו הצעה
    ברגע שתועברו לדף ההצעות, הגיע הזמן למצוא הצעה שמתאימה לצרכים שלכם וכמובן תקפידו לעבוד מול מסוחר בעל מוניטין.

  3. תתחילו עסקה

    ברגע שאתם מוצאים הצעה שאתם אוהבים, לחצו על כפתור BUY כדי לקבל סקירה מלאה של ההצעה. אם הכל נראה טוב, תוכלu להזין את הסכום שתרצו לשלם וללחוץ על Buy Now.

    כשהעסקה מתחילה, כדאי להיות מנומסים, ואז הם צריכים לשלוח לך סט ספציפי של הוראות לביצוע. הקפידו לעקוב אחריהם בקפידה כדי שהעסקה תעבוד בצורה חלקה ככל האפשר.

    לאחר שליחת התשלום שלכם, זכרו לסמן את העסקה Mark as Paid. זה יעביר את השליטה למוכר, אז תנו לו כמה דקות כדי לאשר את התשלום שלכם. ברגע שזה יאושר, הם ישחררו את הביטקוין מהנאמנות לארנק Paxful שלכם.

    משם, העסקה הושלמה וכל מה שנותר לעשות הוא להשאיר פידבק לשותף המסחר שלכם!


קניית ביטקוין עם כרטיסי מתנה

כרטיסי מתנה הם אחת מאפשרויות התשלום הפופולריות ביותר ב- Paxful. ישנם למעלה ממאה מותגי כרטיסי מתנה זמינים ובאמצעותם, אנשים שאינם בנקים יכולים להשתתף בעסקאות שנדחו בעבר. אנשים יכולים אפילו להקים עסקים מקוונים משלהם באמצעות כרטיסי מתנה ולהרוויח הכנסה נוספת.

כדי להפוך את הדברים ליעילים יותר עבור אלה שאוהבים לסחור בכרטיסי מתנה, יצרנו תכונה שנקראת Gift Card Hub – חנות יחידה משלך לכל דבר בכרטיס מתנה. כאן תוכל לרשום את כרטיסי המתנה שלך או לקנות כרטיסים מוזלים עם ביטקוין ואנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך. התהליך כולו אוטומטי, כך שתוכל לרשום את כרטיס המתנה שלך, להירגע ולחזור לביטקוין חדש לגמרי בארנק שלך.

יצירת הצעות

יצירת הצעות היא דרך שתוכלו לסחור בתנאים שלכם. אתם יכולים ליצור הצעות רכישה כדי להגיע לאלה שמוכנים למכור את הביטקוין שלהם או ליצור הצעות מכירה לאנשים שרוצים לקנות ביטקוין.

כדי ליצור הצעה משלכם, עברו לדף הבית ולחץ על Create an Offer בחלק העליון. משם, הגדר את ההעדפות הראשוניות שלכם: מטבע קריפטוגרפי לבחירה, איזה סוג הצעה תרצו ליצור ושיטת התשלום המועדפת עליכם.

בשלבים הבאים, תוכלו להתאים אישית את ההצעה ככל שתרצו. להלן פירוט של כל שדה:

  • מחיר שוק לעומת מחיר קבוע – אפשרות זו תאפשר לכם להחליט אם אתם רוצים להצמיד את מחיר ההצעה שלכם על סמך השוק או רוצים אותו בתעריף קבוע.
  • Trade Limit – טווח זה מתייחס לכמה אתה מחפש לסחור.
  • רווח  – אחוז זה מתייחס לכמה תרוויח במהלך המסחר.
  • מגבלת זמן העסקה – מגבלת זמן זו מתייחסת לכמה זמן יש לשותף הסחר שלך להשלים את התשלום לפני תום המסחר.
  • תגי הצעה – בחר עד שלושה תגים כדי לתאר במהירות את ההצעה שלך. אתה יכול ללחוץ על ראה את כל התגים הזמינים כדי לבחור מתוך רשימה או להתחיל להקליד בשדה הקלט.
  • תווית הצעה – ביטוי זה בן 25 תווים מתייחס לנקודת המכירה של ההצעה – מה אתה יכול לומר ב-25 תווים שיגרום לסוחרים לבחור בהצעה שלך על פני אחרים?
  • תנאי הצעה – זהו תיאור קצר שסוחר רואה בדף ההצעה הבודד שמראה להם כיצד הם צריכים לשלם ומה גורם להצעה שלך לבלוט. הקפד לשמור את זה ברור ותמציתי ככל האפשר.
  • הוראות עסקה – זוהי גרסה מפורטת יותר של תנאי ההצעה. בהוראות אלה, הקפד למנות, בפירוט רב ככל האפשר, את כל מה שאתה צריך בכל הנוגע לתשלום של שותף הסחר שלך.
  • מגבלות – אימות, מדינת יעד, נראות, מינימום עסקאות נדרשות, מגבלה למשתמשים חדשים, הגבלה לפי מדינות, משתמשי Proxy/VPN ושעות עבודה הן כל הדרכים שבהן תוכל להגביל את הנראות והנגישות של ההצעה שלך. אתה יכול להתאים אישית את ההגדרות האלה ככל שתרצה בהתאם לסוג הסוחר שאתה רוצה להתמודד איתו.

לאחר הגדרת כל אלה, תוכלו ללחוץ על צור הצעה וההצעה שלכם תופיע – כל מה שנותר לעשות הוא שמישהו יבחר את ההצעה שלכם. אתם יכולים אפילו להפעיל מספר הצעות בו-זמנית, המאפשרות לכם לקנות ולמכור ביטקוין בו-זמנית.

שמירה על בטיחות בזמן רכישת ביטקוין

אם אתם תוהים: האם Paxful בטוח? התשובה היא כן, קנייה ומכירה של ביטקוין ב- Paxful היא בטוחה לחלוטין. Paxful עושים ככל יכולתם לוודא שאתה נמצא בסביבת מסחר בטוחה, ומאפשרים תכונות אבטחה כמו שירותי נאמנות, כלי ניתוח בלוקצ'יין חדישים ועוד. עם זאת, אתם יכול גם לעשות את חלקכם כדי לוודא שהכסף שלכם בטוח ב- Paxful. הנה כמה עצות כלליות:

  • לעולם אל תוותרו על נאמנות Escrow
    מסחר מחוץ לנאמנות נוגד את תנאי השירות של Paxful ומוריד את ההגנה שמנחי Paxful מבטיחים לך. אם אי פעם נתקלת במישהו שמנסה לקחת את הנאמנות, דווח עליו מיד.
  • לעולם אל תשתפו מידע אישי כלשהו
    מסירת איש הקשר או המידע האישי שלכם עלולה להוביל לכך שאנשים ינסו להונות אותכם מחוץ לאתר Paxful או להתחזות אליכם כדי לקבל גישה לחשבונות שלכם.
  • דעו כיצד לזהות עובדים רשמיים של Paxful
    לעובדים של Paxful יהיו בועות צ'אט וחתימות ספציפיות כדי ליידע אותכם שהם כאן כדי לעזור. אם אתהםרוצים לדעת שיש לכם עסק עם עובד Paxful, חפש בועת צ'אט סגולה עם תג Paxful Moderator בצד שמאל למטה.

  • אפשר אימות דו-גורמי (2FA)
    הפעלת 2FA עבור כל הפונקציות בחשבון שלך מוסיפה שכבת הגנה נוספת. המשמעות היא שתצטרך לחתום על כל עסקאות שיעברו. הקפד להפעיל תכונה זו בהקדם האפשרי.
  • הגדר שאלות אבטחה
    ברגע שאתה יוצר את החשבון שלך, עליך להגדיר מיד שאלות אבטחה. אם עדיין לא עשית זאת, תמיד תוכל לחזור להגדרות החשבון שלך ולהגדיר אותן. זכרו לבחור שאלות ותשובות שרק אתם יודעים והיו בטוחים שתוכלו לזכור אותן בקלות!
  • חפש סוחרים מהימנים
    אם אתה רק מתחיל, אחת הדרכים הטובות ביותר להבין את הדברים היא לחפש ספציפית סוחרים מהימנים בפלטפורמה. כפי שהזכרנו קודם לכן, אתה יכול לעשות זאת על ידי הפעלת הלחצן Paxful Verified Offers Only כאשר אתה מחפש הצעה.
  • שמרו קבלות ברורות
    למרות שאין בהכרח קבלות נייר לאחר קנייה ומכירה של ביטקוין ב- Paxful, צילום מסך ברור של העסקה שלך יכול להוות הוכחות טובות לרכישה. במקרה של מחלוקת, קיום אלה בסביבה יעזור מאוד במקרה שלך.
  • היו מנומסים כלפי שותפי הסחר שלכם
    ברגע שתתחיל במסחר והצ'אט החי צץ, הקפד להפעיל את כללי הצ'אט הנכונים עם שותף הסחר שלך – מנומס, מקצועי וישר לעניין. פעולה זו תבטיח שהמסחר שלך יעבור בצורה חלקה ויעילה ככל האפשר.

מוכנים להתחיל?

כעת, לאחר שעברת את המדריך האולטימטיבי למתחילים למסחר ב- Paxful, אנו מאמינים שאתה מוכן להתחיל! עבור לדף האינטרנט, חפש הצעה שאתה אוהב, וקנה ביטקוין היום!

[mks_button size=”large” title=”כיצד לאמת את חשבון ה-Paxful שלכם?” style=”squared” url=”https://msl.org.il/blog/מדריכים/כיצד-לאמת-את-חשבון-paxful-שלך” target=”_self” bg_color=”#1e73be” txt_color=”#FFFFFF” icon=”” icon_type=”” nofollow=”0″]