מבוא

אז אתם מתכננות להפוך את האהבה שלכן לאופנה לעסק משגשג? מדובר במשימה גדולה, אבל השמים הם הגבול. אז נסגור את העיניים לרגע, תדמיינו את עצמכן מנהלות חנות אופנה מפוארת באינטרנט. האינטרנט הוא ממש המרכז החדש של האופנה, והשוק הזה ממשיך להתרחב בקצב מרשים. ב-2022, התעשייה של אופנת הנשים הכניסה מספר מרשים של 790 מיליארד דולר. והחדשות הטובות? הצמיחה הזו לא הולכת לעצור שם! ב-2023 צופים הכנסות של מעל 901 מיליארד דולר.

איך למכור בגדי נשים בשיטת הדרופשיפינג

אז כן, יש בתעשיית האופנה כמה שחקנים גדולים, אבל השוק הזה גדול במידה כזו, שיש מקום לכולן. יש מקום לכל חנות אופנה ייחודית, לכל קו אופנה מיוחד, לכל טעם אישי. והחדשות הטובות האחרות? הגייס שלנו, הנשים, רחב במיוחד!

אז איך מתחילים? איך משיגים את התצורה הראשונה של מלאי? ואיך משלמים על הכל? התשובה היא Dropshipping! זהו מונח שאתן תשמעו הרבה. במקום לקנות מלאי מראש ולתקוע איתו, אתן פשוט מקבלות הזמנות מלקוחות, מעבירות אותם לספק, והספק שולח את המוצרים ישירות לל

קוח. זה מאפשר לכן להתמקד במה שאתן באמת אוהבות – באופנה!

למרות שמחירי ה-Dropshipping יכולים להיות קצת גבוהים יותר מקניית מלאי מראש, הם מאפשרים לכן להתחיל למכור מהר וללא סיכון. ואתן לא תצטרכו להתעסק עם החרא של אחסון מלאי ושילוח. אתן יכולות להתמקד בהקמת מותג, במכירה, ובהובלת חנות אופנה מצליחה באינטרנט.

אז איפה מתחילים? אפליקציה מיוחדת ל-Dropshipping יכולה להקל עליכן לייבא מוצרים ישירות מ-AliExpress לחנות ה-Shopify שלכן. כך, תוכלו לסנכרן את המוצרים עם החנות שלכן, וכשמשתמשים קונים מוצר, ההזמנה נשלחת ישירות למחסן שמשלח אותו.

סה”כ, ה-Dropshipping הוא דרך מצוינת להפוך את החלום שלכן למציאות, ללא הצורך להשקיע הון רב מראש. זו הזדמנות עסקית מעולה לנשים אמיצות שמחפשות לשלוט בעסק שלהן. זה הזמן להחליף את הגלים ולהפוך לשחקנית בתחום האופנה. אז בואי, זה הזמן שלכן לזרוח!

מכירת בגדי נשים אונליין

בניית קהל ושיווק

להתמקד. האם ברצונכם למכור ביגוד עסקי, כמו חצאיות עיסקיות ובלייזרים? או שאולי אתם מעוניינים באסתטיקה קז'ואלית וקרקעית יותר, ולמכור חולצות, סווטשירטים ומכנסיים. לא משנה איזה מותג אתם בוחרים, חשוב לזכור זאת בעת בחירת המוצרים שלכם ובניית העוקבים ברשתות החברתיות.

מוצרים כמו אופנת נשים מצליחים יותר בפלטפורמות חברתיות מבוססות תמונה ווידאו, כמו אינסטגרם וטיקטוק. אלו הם פלטפורמות נהדרות להתחיל איתן אם אתם מוכרים בגדי נשים. אם אתם רוצים להתחיל עם פלטפורמת רשת חברתית אחת קודם לכן, עדיף לבחור באחת המתאימה לקהילת היעד שלכם. אם אתם מחכים למכור לנשים בגילאים ביניים, תמצאו יותר מהקהילת היעד שלכם בפייסבוק או פינטרסט, בעוד שאינסטגרם מתייחס בעיקר לקהל צעיר יותר.

שיווק אופנת נשים ברשתות חברתיות

לאחר שהגדרתם את מותג האופנה שלכם והחלטתם באיזו פלטפורמת רשת חברתית אתם רוצים להתמקד, השלב הבא הוא להתחיל לבנות את קהל היעד שלכם. כדי להשיג זאת, תרצו להשתמש בהאשטגים שקשורים למוצרים שאתם מוכרים ולקהל היעד שלכם. אתם גם תרצו להשתמש באינפלואנסרים כדי להגדיל את הנראות שלכם ולמשוך עוקבים חדשים.

בנוסף, תוכלו לשפר את מכירות המוצרים שלכם באמצעות שימוש בגלריות Instagram הניתנות לקניה, שמאפשרות לעוקבים שלכם לרכוש מוצרים ישירות מהאינסטגרם שלכם. בנוסף, אתם יכולים לאפשר ללקוחות לרכוש ישירות מהפייסבוק או הפינטרסט שלכם אם יש לכם חנות Shopify.

אינפלואנסרים באינסטגרם הם דרך נוספת לבנות את המותג שלכם על הרשת החברתית הזו. אינפלואנסרים הם חשבונות עם קהל ענק ומבוסס שמכוונים לדמוגרפיה מסוימת. מכיוון שלמשתמשים האלה יש רמה מבוססת של אמינות אצל הקהל שלהם, הם מתאימים לקידום מוצרים מהחנות שלכם. אינפלואנסרים גדולים בדרך כלל גובים תשלומים גבוהים על פרסום, אבל למזלנו, אינפלואנסרים קטנים יותר בתחומים מסוימים בדרך כלל עולים פחות ויעילים יותר.

יש לכם הרבה אפשרויות מעולות להגדיל את המכירות לאחר שבניתם מעקב חברתי. תוכלו להשתמש בגלריות Instagram הניתנות לקניה כדי לקלות לעוקבים שלכם לרכוש מוצרים ישירות מהאינסטגרם. תוכלו גם לאפשר ללקוחות לרכוש ישירות דרך Pinterest או דרך Facebook אם הקמתם חנות Shopify.

לאחר שתבינו את הקהל שלכם ואת סוגי הפוסטים שהם מתעניינים בהם, יהיה לכם קל ליצור תוכן קבוע שיעיר את תשומת לבם ויעודד מכירות. תרצו לייצר תוכן באופן קבוע, אך חשוב לזכור שאיכות הפוסטים שלכם חשובה יותר מהכמות. אפשר לקדם בקלות אופנת נשים דרך תמונות של נשים לובשות את המוצרים שלכם. תוכלו לצלם תמונות בעצמכם אם אתם מעדיפים או להשתמש בתמונות להורדה מהחבילה החינמית למתחילים שלנו – בחינם לגמרי!

מכירת בגדי נשים אונליין

מודל עסקי

באמצעות דרופשיפינג, תוכלו להקטין את הסיכון והעלות של העסק שלכם. אתם רק קונים מלאי לאחר שמכרתם מוצר – כך שהרווחים תמיד יהיו גבוהים יותר מעלות הסחורה שנמכרה. יש מבחר רחב של פריטי בגדים לנשים – כך שהם משתנים הרבה במחיר באתר AliExpress. שמלות, לדוגמה, יכולות לעלות בין 10 דולר ל-30 דולר – כך שיכולות להימכר בסביבות 20 דולר (לפריטים קז'ואל) ועד 100 דולר (למוצרים יותר יוקרתיים). לגבי מעילים לנשים גם יש טווח מחירים רחב של 20 דולר עד 150 דולר – כלומר, הם יכולים להימכר עד 150 דולר אם הם מעילי חורף מפוארים ובערך 30 דולר אם הם מעילים אביביים קז'ואליים.

תמונות ומדיה

כל התמונות שאתם רואים למטה ועוד איזה 200 תמונות נוספות זמינות באיכות גבוהה, כחלק מקיט שלם לשימוש באתר שלכם, בחינם ללקוחות שופיפיי.

טיפים לדרופשיפינג

AliExpress לפעמים יכול להיראות מהמם כי יש כל כך הרבה מוצרים. אם אינך יודע מאיפה להתחיל בכל הנוגע לבחירת מוצר, מיין את תוצאות החיפוש שלך לפי “המוסדר ביותר”. זה יציב את המוכרים הטובים ביותר בראש הרשימה וייתן לך מושג כללי על מה מוכר ומה פופולרי. אתה יכול גם להשתמש ב-Oberlo כדי לשלוח מוצרים ישירות מספקים.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

כדי לקבל מושג טוב יותר על איך המקרים נראים בחיים האמיתיים, בדוק את הכרטיסייה ביקורות עבור רשימות מוצרים וצפה ב”ביקורות עם תמונות”. הקפד לקרוא גם את הביקורות, כדי לראות מה אחרים אומרים על המוצר. כמו כן, תרצה לבדוק את הכרטיסייה “עסקאות” ברשימת המוצר ב- AliExpress. אם אתה רואה מספר רכישות מאדם אחד, סביר להניח שהוא שולח את הפריט. זה אומר לך שזה כנראה פריט טוב למכור.

למרות שאולי אתה משלם כמעט כלום על AliExpress, אל תתמחר נמוך יותר את המוצרים שלך. תרצה להשאיר מספיק מרווח לשיווק, אז נסה למכור מוצרים במחיר גבוה פי שלושה או ארבעה.

נסה לשלב את הפריטים שלך בקבוצות נושא, או להציע מוצרים משלימים. בדוק מה התחרות מוכרת כדי לקבל מושג טוב יותר אילו קטגוריות מוצרים עשויות להיות רלוונטיות במיוחד לקהל שלך.

פלטפורמות כמו פייסבוק מאפשרות לך למקד לתכונות או התנהגויות מאוד ספציפיות. לדוגמה, אם אתה משתמש במודעות פייסבוק כדי למשוך תנועה לחנות טלפונים סלולריים, אתה יכול למקד למשתמשי iPhone 6 עבור כיסויי טלפון לאייפון 6 ולמקד למשתמשי טלפון LG V10 עבור כיסויי טלפון LG V10. ניתן למצוא אפשרויות ספציפיות למכשירים אלה בקטע ‘מיקוד התנהגות' של מנהל המודעות שלך בפייסבוק. מיקוד יתר יכול להיות מיושם על מגוון רחב של התנהגויות ודמוגרפיות.

התחילו מותג אופנת נשים משלכן!

עם מגוון המוצרים המוצעים על ידי חברות דרופ שיפינג והניידות כלפי מעלה של השוק – הגיע הזמן להקים חנות אופנת נשים משלך! הורד והשתמש בכל אחת מהתמונות המופיעות בערכת ההתחלה שלנו עבור מיילים פרסומיים, תמונות מוצר, תמונות בלוג ועוד – בחינם לחלוטין לשימוש מסחרי!

צעדים ראשונים בפתיחת חנות אופנת נשים משלכם:

  1. פתיחת חשבון בשופיפיי
  2. הקמת אתר מאחת ממאות התבניות שקיימות שם
  3. מציאת אחד מהספקים שמתתמשקים לשופיפיי
  4. הוספת המוצרים לאתר שלכם בשופיפיי
  5. קידום האתר החדש שלכם במדיה החברתית או במודעות בתשלום בפייסבוק, גוגל או אינסטגרם.